beantwoord

BUDS actie S22 Ultra

  • 25 February 2022
  • 4 reacties
  • 203 x bekeken

Heb via Tele2 mijn abo verlengt met de s22 ultra. Het enige wat ik heb ontvangen via email is de bevestiging. Helaas wordt dit door samsung (actie buds) niet geaccepteerd. Heb met ze gebeld en samsung wil een orderbevestiging! En deze heb ik dus niet ontvangen.

 

Ik moet contact opnemen met Tele2 wat niet erg handig is als je niet kan bellen.

Hoop dat ik (en andere) hier een passende oplossing voor vinden.

Ik heb overigens elk jaar het zelfde probleem. S20+ en S21+ was hetzelfde probleem. Dat is uiteindelijk opgelost. Maar niet omdat Tele2 en Samsung het zo goed hadden geregeld.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 1 March 2022, 10:44

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Johrick van Tele2 schreef:

Hi @G.Post, je hoeft je helemaal nergens zorgen om te maken. Zodra het toestel is geleverd krijg jij van ons een hardware factuur en deze kun je opsturen naar Samsung. Mocht je het toestel hebben ontvangen, maar er blijkt toch iets mis te zijn met de factuur, dan horen wij dat graag via een nieuwe topic van jou! Het gaat goedkomen. 😊

Bedankt voor het reageren Johrick.

Ik heb de s22 ultra 256mb al op vrijdag 18-02-2022 ontvangen en heb tot op heden geen email of factuur mogen ontvangen. Ik heb Samsung gebeld en die willen een ORDERBEVESTIGING hebben voor deelname aan de buds actie.

Graag hulp hoe aan een orderbevestiging te komen! Zonder dat weigert samsung mijn deelname!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @G.Post tof dat je de S22 Ultra bij ons hebt besteld! Nu wil je natuurlijk gebruik maken van de actie voor de Galaxy Buds en ik help je daar graag bij.

Stuur me even het IMEI-nummer, type toestel en e-mailadres waar de hardware factuur naartoe gemaild kan worden, dan vraag ik hem direct voor je aan. Op de hardware factuur staan de gegevens die je nodig hebt om je product te registreren, zoals in de voorwaarden van Samsung beschreven. 

Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Hey @G.Post tof dat je de S22 Ultra bij ons hebt besteld! Nu wil je natuurlijk gebruik maken van de actie voor de Galaxy Buds en ik help je daar graag bij.

Stuur me even het IMEI-nummer, type toestel en e-mailadres waar de hardware factuur naartoe gemaild kan worden, dan vraag ik hem direct voor je aan. Op de hardware factuur staan de gegevens die je nodig hebt om je product te registreren, zoals in de voorwaarden van Samsung beschreven. 

Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Ik heb een prive bericht naar je gestuurd

 

Reageer