F.A.Q.

[INFO] Levertijden Samsung Galaxy S22

  • 24 February 2022
  • 27 reacties
  • 4782 x bekeken
[INFO] Levertijden Samsung Galaxy S22
Reputatie 5
Badge +6

In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22!

 


 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22

Topic laatst aangepast op 22-04-2022 15:25 uur. (Let op: laatste update via dit topic)

Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

 

 Samsung promotie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

 Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

 

Mocht je na het lezen van al deze informatie nog vragen hebben, dan staan wij natuurlijk voor je klaar! Laat een reactie onder dit topic achter en wij helpen je zo snel mogelijk! 😊


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

27 reacties

 

@Marciano van Tele2 oh dat zou top zijn. Waar kan ik de bestelstatus van mijn bestelling vinden? En hoe lang duurt het meestal nog als hij op deze huidige status staat?

Hey @Bianca44 , voor de 128GB staat de levertijd op 6 tot 7 weken. Dus als je op 10 maart je bestelling hebt gedaan, dan kun je gewoon uitgaan van 6 tot 7 weken en dan verwacht ik dat je tussen 21 en 28 april je toestel kunt verwachten. Dit kan altijd iets eerder of iets later zijn.

@Denise151 voor jou geldt uiteraard hetzelfde voor het door jouw bestelde toestel. Ik heb je bestelling er gelijk even bij gepakt en ik zie dat de status voor jouw bestelling sinds gisteravond staat op in afleverproces koerier. Dus ik verwacgt dat je hem binnenkort ook mag ontvangen!

Laten jullie het me weten als jullie hem hebben? Ik hoor het altijd graag! 

Hi, ik zie dat ik de verkeerde gb heb ingevuld. Ik heb ook de 256 gb besteld. Kan ik deze dan ook eerdaags verwachten?