Waar kan ik mijn plaats in de wachtrij vinden? Ik wacht namelijk nog steeds op mail van jullie koerier, en andere providers waren gisteren al bezig met het versturen van informatie.
Mijn post is inmiddels 5 uur oud, en heb nog geen antwoord ontvangen van jullie… is het zo mega druk op het forum??
enig idee wanneer we een update kunnen verwachten
Wanneer kan ik mijn plek in de wachtrij zien?
enig idee wanneer we een update kunnen verwachten
ik heb een sms dat ik een mail heb voor bezorging dus ze zijn begonnen met verzenden
enig idee wanneer we een update kunnen verwachten
ik heb een sms dat ik een mail heb voor bezorging dus ze zijn begonnen met verzenden
Wanneer heb jij deze besteld?
enig idee wanneer we een update kunnen verwachten
ik heb een sms dat ik een mail heb voor bezorging dus ze zijn begonnen met verzenden
Wanneer heb jij deze besteld?
11 minuten nadat hij beschikbaar was afgelopen vrijdag
Ik heb de pro Max afgelopen vrijdag om 14:09 besteld en kan pas een bezorg moment plannen voor volgende week dinsdag! Hoe kan dat?
Ik heb de pro Max afgelopen vrijdag om 14:09 besteld en kan pas een bezorg moment plannen voor volgende week dinsdag! Hoe kan dat?
Ik had hem om 14:11 ik denk dat je net later was dan anderen met een tijdsvak kiezen, ik kon maandag 27 kiezen bijvoorbeeld. Ik neem aan dat ik iets eerder was met een levering inplannen dan
Helaas het zelfde verhaal met een mogelijke levering pas volgende week. Tevens teleurgesteld over de keuze van bezorgdienst. Meerdere slechte ervaringen gehad en helaas geen alternatieve mogelijkheid.
Ik heb de pro Max afgelopen vrijdag om 14:09 besteld en kan pas een bezorg moment plannen voor volgende week dinsdag! Hoe kan dat?
Ik had hem om 14:11 ik denk dat je net later was dan anderen met een tijdsvak kiezen, ik kon maandag 27 kiezen bijvoorbeeld. Ik neem aan dat ik iets eerder was met een levering inplannen dan
Helaas het zelfde verhaal met een mogelijke levering pas volgende week. Tevens teleurgesteld over de keuze van bezorgdienst. Meerdere slechte ervaringen gehad en helaas geen alternatieve mogelijkheid.
Vind het een slechte zaak. Als er overal aan wordt gegeven levertijd vanaf 24 september, ik vandaag direct de mail van de bezorgdienst open en ik dan alsnog alleen de keus krijg vanaf volgende week. Ik pre order hem niet voor niks.
Hier ook pas volgende week geleverd. 🥲
Omdat je het zelf in ontvangst moet nemen kan ik pas 1 oktober, ik kies dan tussen 14:00 en 18:00 en moet dan nog 4,99 euro bezorgkosten betalen ook.
Eerste keer bij tele2 besteld, andere providers bezorgen gewoon de pre orders as vrijdag al.
Vind dit wel een hele trage bezorgdienst.
Hier nu ook het zelfde probleem mbt tot bezorging Bestelling afhalen optie is uitgeschakeld.. een hele dag thuis blijven en niet gaan werken is geen optie, dus je bent verplicht om bij te betalen! Om een gunstigere tijdsvak te krijgen! Lijkt wel oplichting! En dan nog krijg je de telefoon niet eens op de releasedatum, maar een week later!!
zeer slechte service van Tele-2
Ik krijg hem pas woensdag! Echt schandalig en dan bestel je nog optijd…
Ik vind het ook schandalig dat Tele 2 hier geen uitleg geeft of de verwachte levertijden aanpast, terwijl ze zelf overal naar dit topic verwijzen. Mega mega slecht geregeld. Eerste en laatste keer dat ik via Tele2 mijn iPhone bestel.
Overigens heb ik maandag pas besteld, dus ik ben bang dat ik pas ergens in oktober mijn iPhone krijg. Terwijl ik al betaald heb en er stond vanaf 24-09
Volgens mij worden die levertijden morgen aangepast als ze gaan leveren. Dat was vorig jaar ook zo.
Hey allemaal,
Ik zie dat sommige al een bezorgafspraak hebben gemaakt. Ik wens je alvast veel plezier met je prachtige nieuwe iPhone!
Voor de mensen die nog geen bericht hebben gehad; we leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je direct een bericht van AMP.
Zodra wij een update hebben (over de iPhones of levertijden), zullen we dit direct delen in dit topic en de andere desbetreffende topics.
Communicatie kan echt vele malen beter. Er is totale stilte. en je maakt mij niet wijs dat jullie niet kunnen zien welke plek iemand in de wachtrij heeft.
Ik heb mijn afspraak op de website kunnen aanpassen van maandag naar morgen toe, dus ik raad iedereen aan even te checken of je de levering naar voren kan halen in mijnafspraak
Hey allemaal,
Ik zie dat sommige al een bezorgafspraak hebben gemaakt. Ik wens je alvast veel plezier met je prachtige nieuwe iPhone!
Voor de mensen die nog geen bericht hebben gehad; we leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je direct een bericht van AMP.
Zodra wij een update hebben (over de iPhones of levertijden), zullen we dit direct delen in dit topic en de andere desbetreffende topics.
Ik heb hem vrijdag 17-09 om 14:01 bij jullie besteld
maar ik krijg hem pas maandag 27-09 binnen
ik had dus eigenlijk wel verwacht dat ik hem morge 24-09 binnen zou krijgen zoals op jullie site staat aangegeven dat die dan leverbaar is
Hoe komt het dan dat ik hem alsnog later binnen krijg?
graag hoor ik van jullie
Ik heb nog niks gehad en toen ik met een medewerker praate zei ze dat het "vanaf” de 24e is dus ik het later krijg.
Wat een rot manier van adverteren, ik kan ook tegen mijn baas zeggen dat ik vanaf 10 uur kom en dan om 5 uur aan kom kakken.
Oh u wilt de telefoon in het weekend ontvangen? Dat is dan €9,95.-
oh u wilt niet de hele dag thuis zijn? Wij komen tussen 14.00 en 18.00 voor €4,95.-
wat een schijt service!! Neem eens een fatsoenlijke koerier in dienst!
Als je ‘m volgende week thuis hebt dan heb je ‘m als 1 van de eerste toch! Ik moet nog even wachten met bestellen maar zou ervan dromen om m’n iphone 13 volgende de week te hebben :D
Wanneer kan ik zien dat ik aan de beurt ben van verzending van de iPhone 13 pro Max gold 128gb
Wanneer kan ik zien dat ik aan de beurt ben van verzending van de iPhone 13 pro Max gold 128gb
Ik heb dezelfde, zou ook graag zien welk nummertje ik heb