De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Goeiedag, Een tijd terug heb ik een s9 met abbonement gekocht van tele 2. Nu in het buitenland(vakantie) kan ik geen ander simkaart gebruiken, als ik de simkaart invoer en mijn pin invoer krijg ik de volgende melding: ontgrendeling Pin sim netwerk puck code. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Ik ben van plan om een oude mobiel aan te schaffen, omdat ik minder op de smartphone wil. Met een oude mobiel wil ik alleen nog bereikbaar zijn via bellen/sms en alleen appen op de smartphone als het nodig is. Mijn vraag is kan ik 2 mobiele telefoons hebben met hetzelfde nummer en tegelijk in gebruik?
Hoi. Gister heb ik van tele 2 mijn iPhone xs ontvangen. Echter blijkt bij het installeren en configureren van de iPhone al dat hij niet werkt. Mijn scherm loopt vast. Bij het invullen van een reparatieformulier wordt gevraagd naar een EMIE nummer, wat je kan krijgen door *#06# in te toetsen. Echter kan ik dat nog niet doen, aangezien ik al vast loop bij het instellen van de iPhone. Ik kan überhaupt nog niet bellen. Wie weet wat ik nu moet doen om de defecte iPhone terug te sturen en een nieuwe te krijgen?
Sinds deze week de iPhone 6s ontvangen ipv mijn vorige 6. Geen van mijn bluetooth apparaten werkt hiermee. Zijn er meer ervaringen bekend met slecht/niet werkende bluetooth van de iPhone 6s ?
Beste mede/klanten of helpmedewerkers, Ik heb onlangs mijn Samsung Galaxy S7 laten vallen en helaas doet hij niets meer.. Als ik hem aansluit aan de computer herkent mijn computer de telefoon wel! Echter gaat hij niet meer aan of iets dergelijks. Kan ik nog mijn data van de telefoon halen? En wat kost dit? (contacten en audio). Groetjes, Martijn
Mijn samsung Galaxy A5 (2017) geeft sinds elke keer fel licht na het opladen. Ik laad mijn telefoon altijd 's nachts op dus dit is nogal irritant. Hoe kan je dat uitzetten?
Help.. Net een nieuwe Samsung, heb mijn abonnement verlengd bij Tele2 (die gaat in okt. in). Nu was mijn batterij leeg, kwestie van even de pincode invoeren zou je zeggen? Nee.. 3 keer ingevoerd, moet nu de PUK code invoeren.. dus dat heb ik gedaan. Vervolgens krijg ik een scherm waarin ik de PIN code kan wijzigen. Dat heb ik nu 3 keer geprobeerd en 3 keer krijg ik de melding dat de PUK code nu niet goed is. Hoe kan ik deze foutmelding krijgen als ik hem even daarvoor nog goed heb ingevoerd? Ik ben het spoor bijster. Help a.u.b.! Groet, Lisanne
Dikke twee weken mijn oude telefoon opgestuurd via Redeem. Het pakket is volgens Track en Trace netjes aangekomen maar sinds dat ik de telefoon heb verstuurd heb ik niks gehoord! Het pakket is op 22-06 aangekomen bij Dynafix. Help me please!!!!
Ongeveer 10 maanden geleden heb ik een mobiel gekocht via tele2 samen met abonnement verlenging. Tijdens opladen dit toestel doet erg raar sinds paar manden helenacht was niet opgeladen. Ik heb 3 originele opladers geprobeerd helaas zonder resultaat. Als ik kabel rare manier vast houden of iets onder de kabel leggen dan laadt die op maar dat toch niet normaal. Is er nog iemand zelfde probleem had? Is dit zit bij oplaadpoort moet ik reparatie melden? Nu pas ik zie dat topic meldt helemaal anders. Het moet Nokia 7 plus zijn. slecht idee via mobiel post delen. Ik zie geen optie om te wijzigen. excuses daarvoor.
Zodra ik Iemand bel of gebeld wordt op mijn mobiele telefoon krijgt de gene aan de lijn na een aantal seconden een robot stem en is erg slecht te verstaan. Ik heb dit op meerdere plekken en de telefoon geeft aan 2/4 strepen bereik te hebben. Heb mijn simkaart opnieuw geplaatst en dit hielp niks. Hoe kan ik dit verhelpen?
Ik heb 2 weken geleden telefoons opgestuurd naar Redeem en een bevestiging gehad dat ze binnengekomen waren en dat het geld gestort ging worden. Ik heb nog steeds geen geld gezien en het gaat wel om ongeveer €75. Ik vertrouwde erop dat een bedrijf als Tele2 wel verantwoording neemt voor de bedrijven waar ze mee in zee gaan. Hoe gaat dit opgelost worden? Ga ik mijn geld nog zien? Ik hoop het echt... Op mailtjes en berichtje wordt helaas niet gereageerd...
Het scherm van mijn Huawei P30 is gebarsten na een val van de eettafel. De telefoon is net 2 maanden oud en gekocht via Tele2. Nu vraagt mijn verzekeraar om een reparatie-offerte. Kan ik deze via Tele2 opvragen? Zo ja, hoe?
Hoi! Ik heb net een Nintendo Switch, en probeerde net voor het eerst een game online te spelen, alleen gaf hij meteen een error aan, een NAT gerelateerd probleem. Toen ik een network test deed bleek inderdaad een NAT type D. Ik gebruik altijd mijn unlimited data hotspot voor al mijn internet, is er een manier om van een D naar een B of A te gaan? Ik heb al wat dingen geprobeerd maar nog geen oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt!
Paid the remaining amount on my handset last week, received a confirmation sms but the amount is still listed as outstanding in the MijnTele2 website.
Hey Tele2, Ik heb sinds kort een Xiaomi redmi note 7. Ik heb geen 4G van jullie. Het enige wat ie soms aangeeft is E of H+. Enig idee waar dit aan kan liggen? Groetjes Mark
Laatst was ik mijn telefoon kwijt en heb toen mijn simkaart laten blokkeren en uit voorzorg op afstand mijn gegeven laten wissen. Inmiddels heb ik een nieuwe simkaart en ook mijn telefoon weer gevonden. Het rare is nu dat als ik gebeld wordt ik de telefoon niet kan opnemen en ook kan ik niet zien wie/welk nummer mij belt. Als ik een simkaart van een andere telefoon in mjn telefoon doe is het precies hetzelfde; ik kan de oproep niet opnemen en ik kan ook niet zien wie er belt. Als ik mijn simkaart in een andere telefoon doe kan de oproep wel worden opgenomen. Her lijkt er dus op dat er een instelling in mijn telefoon niet goed staat. Ik heb mijn telefoon al teruggezet naar fabrieksinstellingen maar ook dit helpt niet. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Hallo ik heb een hisense c30 rock. Ik heb hier al eens internet opgehad, maar me telefoon moest voor reparatie weg. Op de website kan ik mijn telefoon niet vinden. Zouden jullie mij de losse instelling kunnen toesturen zodat ik weer internet heb op me telefoon. Smsen en bellen doet het gewoon
Hoi, Zowel op maandag 3 juni 2019 bij het controlebericht als gisteren tijdens de KPN/112 storing heb ik geen NL alerts ontvangen. Mijn iPhone 7 staat goed ingesteld, ik was beide keren in Amsterdam en beide keren kreeg ik de alert wel op mijn werkmobiel, dus er was bereik. Ook was ik niet in gesprek en stond mijn mobiel niet op vliegtuigmodus. Hoe kan ervoor gezorgd worden dat ik de alerts wel ontvang? Groeten Moira
Hoi allemaal! Vraagje. sinds zaterdag is mijn camera raar gaan doen. Wanneer ik deze opstart (ook op andere apps) geeft hij zwart beeld en doet hij verder niks. Het maakt niet uit of hij op de normale camera staat of op video of op panorama of op front-camera. Over 8 dagen ga ik op vakantie en zou ik graag mijn camera willen gebruiken. nu heb ik mijn telefoon al volledig gereset, maar dit heeft niet geholpen. Weet iemand wat ik hiermee moet doen??
Ik wou mijn voicemail beluisteren. Na 8x de juiste pin ingevoerd te hebben blockeerde mijn mailbox.
Ik ben al 2 dagen in New York en ik heb geen telefonisch bereik. Provider is niet zicjtbaar en kan niet bellen of mobiel internet. Dit heb ik allemaal geprobeerd Toestelhulp doorlopen - wijzigingen worden niet opgeslagen Opnieuw opstarten (tig keer Sim instellen op buitenland Roaming aan 4g 3g 2g geprobeerd APN opnieuw instellen - wordt niet opgeslagen Mms en provider opnieuw instellen nav een sms van Tele2, 'installatie mislukt' Netwerk zoeken - vond niks Ik begin t zat te worden. Iemand een idee?
Beste Tele2 Anderhalfjaar geleden had ik een telefoon met abonnement gekocht en afgesloten bij jullie. Laatst is er een hardwarefout ontstaan en ik wilde de garantie die u levert gebruiken, maar ik ben helaas de hardcopy van het aankoopbewijs kwijtgeraakt. Is er een mogelijkheid dat het aankoopbewijs nog een keer wordt verstuurd (bv via mail) waardoor ik toch garantie kan krijgen? Ik zou graag een reactie tegemoet zien komen. Met vriendelijke groet, Willem Koopal
met mijn nieuwe huawei p30 pro staat er de heletijd dat de id adress niet kan ophalen
Ook mij is door Redeem geld toegezegd via sms, ook ik wacht daar nog steeds op terwijl de termijn al even verstreken is. SVP reactie. Mag via privébericht. Groet, Bianca
Hoi ik mis ineens Google zoeken hoe krijg ik het terug. En hoe kan ik de melding verwijderden als ik App sluit "Uw telefoon werkt optimaal"
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.