Skip to main content
Help..



Net een nieuwe Samsung, heb mijn abonnement verlengd bij Tele2 (die gaat in okt. in).



Nu was mijn batterij leeg, kwestie van even de pincode invoeren zou je zeggen? Nee..

3 keer ingevoerd, moet nu de PUK code invoeren.. dus dat heb ik gedaan.

Vervolgens krijg ik een scherm waarin ik de PIN code kan wijzigen.

Dat heb ik nu 3 keer geprobeerd en 3 keer krijg ik de melding dat de PUK code nu niet goed is.



Hoe kan ik deze foutmelding krijgen als ik hem even daarvoor nog goed heb ingevoerd? Ik ben het spoor bijster.



Help a.u.b.!



Groet, Lisanne
De pin cq puk code van de sim die in de telefoon zit.? Dat is jouw oude provider?
Probeer eens een andere pin code te kiezen dan de code die je hiervoor had.
De pin cq puk code van de sim die in de telefoon zit.? Dat is jouw oude provider?



Het is gelukt, ik gebruikte de PUK code van een andere Tele 2 simkaart. Bedankt voor het mee denken..!
Probeer eens een andere pin code te kiezen dan de code die je hiervoor had.

Het is gelukt, ik gebruikte de PUK code van een andere Tele 2 simkaart. Bedankt voor het mee denken..!
@ de Moderatie, dan mag mijn bericht die nog goedgekeurd moest worden wel weggooid worden 😆
@ de Moderatie, dan mag mijn bericht die nog goedgekeurd moest worden wel weggooid worden 😆



Ons spamfilter in actie 😉 je bericht is een goede toevoeging dus hoewel die nu niet meer nodig is herstel ik je post nog even.



@lisanne95 fijn dat het gelukt is 😃