beantwoord

Nog steeds geen geld van Redeem

  • 15 May 2019
  • 7 reacties
  • 1704 x bekeken

Ik heb 2 weken geleden telefoons opgestuurd naar Redeem en een bevestiging gehad dat ze binnengekomen waren en dat het geld gestort ging worden. Ik heb nog steeds geen geld gezien en het gaat wel om ongeveer €75. Ik vertrouwde erop dat een bedrijf als Tele2 wel verantwoording neemt voor de bedrijven waar ze mee in zee gaan. Hoe gaat dit opgelost worden? Ga ik mijn geld nog zien? Ik hoop het echt...

Op mailtjes en berichtje wordt helaas niet gereageerd...
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 3 July 2019, 14:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 3
Heel vervelend dat je het bedrag van 75 euro nog niet hebt mogen ontvangen. Hier zijn meer meldingen over binnengekomen
Kun jij mij een prive bericht sturen met je volledige adresgegevens, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .

Wil je dan ook aangeven wanneer je het bericht van Redeem hebt ontvangen en wat er precies in het smsje stond?

Gr, Bernadet
Ik krijg geen reactie meer van Bernadet. Erg jammer!
Reputatie 7
Badge +12
Moderators verzamelen alleen maar voorbeelden. Dan gaat het hoofdkantoor in overleg met Redeem.
Nog steeds geen reactie gehad van Tele2 en/of Redeem. Het kan toch niet zijn dat je als consument zo gedupeerd wordt?
Reputatie 7
Badge +8
Hou nog ff vol. Marvado heeft net gemeld dat ze het geld binnen heeft. Dat geeft weer moed, ook voor mij. Als je je geld ontvangt laat het ook weten, dan geef je anderen ook weer moed door!
Na twee weken mag je Redeem best wel een herinnering sturen!
Reputatie 3
Ik heb je een paar dagen geleden een prive bericht gestuurd met de vraag of je het bedrag inmiddels hebt ontvangen.
Zou je daar nog op kunnen reageren?
Reputatie 3
Omdat ik geen reactie meer heb mogen ontvangen, ga ik er vanuit dat het opgelost is en sluit ik dit topic.
Nog een fijne dag.

Gr, Bernadet