beantwoord

Telefoon inruilen via Redeem

  • 1 July 2019
  • 8 reacties
  • 892 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Dikke twee weken mijn oude telefoon opgestuurd via Redeem. Het pakket is volgens Track en Trace netjes aangekomen maar sinds dat ik de telefoon heb verstuurd heb ik niks gehoord! Het pakket is op 22-06 aangekomen bij Dynafix. Help me please!!!!
icon

Beste antwoord door eric 1 July 2019, 22:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Vragen kun je hier kwijt: Vragen aan redeem
Bedankt Eric. Maar daar krijg ik geen antwoord
Reputatie 4
Tele2 kan vanwege de privacywetgeving helaas geen informatie achterhalen over de status van je verkoop aan Redeem.
Zoals Eric aangeeft dien je vragen aan Redeem te richten. Heb je ook in je spam/ongewenste mail gekeken?

Groet
Petra
Ik heb niks gehoord. Geen ongewenste mail/spam. Geen SMS. Helemaal NIKS!

Tele2, zorg voor een betrouwbare partner als je dit soort dingen wilt regelen voor je klanten. Dit is echt een verschrikkelijke vertoning!!!

Tele2: graag een reactie richting Redeem vanuit jullie kant dat dit opgelost gaat worden.
Reputatie 4
Redeem meldt dat je binnen 3 werkdagen na ontvangst van je telefoon een sms ontvangt met de bevestiging van de waarde. Is deze in orde, dan heb je uiterlijk 4 werkdagen later het geld op je rekening.

Ik vraag je gezien het bovenstaande nog even om geduld en adviseer je toch nogmaals een e-mail te sturen naar Redeem.
Petra, we zitten inmiddels op 8 werkdagen na ontvangst van het pakket door Redeem. Ik heb nog helemaal niks gehoord. Mijn geduld is op en mijn wantrouwen neemt toe.
Reputatie 4
Heb je inmiddels al wat gehoord van Redeem of heb je nog opnieuw contact met hun opgenomen?
Reputatie 4
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag!
Groet Petra