beantwoord

NAT verbeteren op Tele2 HotSpot

  • 24 June 2019
  • 9 reacties
  • 1333 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Hoi!
Ik heb net een Nintendo Switch, en probeerde net voor het eerst een game online te spelen, alleen gaf hij meteen een error aan, een NAT gerelateerd probleem. Toen ik een network test deed bleek inderdaad een NAT type D. Ik gebruik altijd mijn unlimited data hotspot voor al mijn internet, is er een manier om van een D naar een B of A te gaan? Ik heb al wat dingen geprobeerd maar nog geen oplossing kunnen vinden.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door fxzon 24 June 2019, 18:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Op een mobiele telefoon zijn er geen port forwardings in te stellen.
Er is in het Tele2 netwerk zelf ook nog een NAT translatie aanwezig. Inkomende poorten zijn dus niet in te stellen. Dat kan je dus helaas niet zelf aanpassen. Er zijn mobiele producten van T-mobile die wel wat meer mogelijkheden bieden, dat heet 4G voor thuis.
try "Fixnat", available on App Store and Google Play
Reputatie 7
Badge +12
Ik kan die APP niet vinden. Heb je een deeplink? Blijft dat dit alleen de NAT op de telefoon kan fixen, maar de NAT in het Tele2 netwerk blijft aanwezig. Heb je voor normale toepassingen, of zelfs het opzetten van een VPN vanaf je mobiel naar een server geen last van, maar niet andersom om inkomende poorten te openen.
Ik kan die APP niet vinden. Heb je een deeplink? Blijft dat dit alleen de NAT op de telefoon kan fixen, maar de NAT in het Tele2 netwerk blijft aanwezig. Heb je voor normale toepassingen, of zelfs het opzetten van een VPN vanaf je mobiel naar een server geen last van, maar niet andersom om inkomende poorten te openen.

http://d.fixnat.com/

It create a special proxy for Nintendo Switch, just work for Nintendo Switch

Ik kan die APP niet vinden. Heb je een deeplink? Blijft dat dit alleen de NAT op de telefoon kan fixen, maar de NAT in het Tele2 netwerk blijft aanwezig. Heb je voor normale toepassingen, of zelfs het opzetten van een VPN vanaf je mobiel naar een server geen last van, maar niet andersom om inkomende poorten te openen.http://d.fixnat.com/
It create a special proxy for Nintendo Switch, just work for Nintendo Switch

Fixnat zegt dat ik mijn hotspot aan moet zetten, terwijl hij al aan staat, hoe moet ik dat oplossen?
Reputatie 1


Ik kan die APP niet vinden. Heb je een deeplink? Blijft dat dit alleen de NAT op de telefoon kan fixen, maar de NAT in het Tele2 netwerk blijft aanwezig. Heb je voor normale toepassingen, of zelfs het opzetten van een VPN vanaf je mobiel naar een server geen last van, maar niet andersom om inkomende poorten te openen.http://d.fixnat.com/It create a special proxy for Nintendo Switch, just work for Nintendo Switch
Fixnat zegt dat ik mijn hotspot aan moet zetten, terwijl hij al aan staat, hoe moet ik dat oplossen?

Hotspot uitzetten en telefoon opnieuw opstarten? Misschien werkt dat.
Reputatie 4
@Fawkz Is het nog gelukt met de tips van andere gebruikers?

Groet Petra
@Fawkz Is het nog gelukt met de tips van andere gebruikers?

Groet Petra

Met de Fixnat app is het inderdaad gelukt! Het was even zoeken want op het begin deed hij het niet, maar een van de developers reageerde heel vlot en t was zo opgelost. Deze app kost wel geld trouwens, even goed om te weten.
Reputatie 4
Goed om te horen en bedankt voor je update en informatie. Ik ga het topic dan nu sluiten.

Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra