De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Goedemiddag, Mijn vriendin heeft al poosje een iphone 8 met abonnement bij tele2, aan het begin liep die afentoe vast maar niet echt storend. Sinds een half jaar ongeveer gebeurt het heel veel op één dag, het scherm blijft dan vast staan voor een paar minuten. Ze heeft hem al 2x opgestuurd waaruit bleek dat er een software fout in zat, ze hebben toen een vervangend toestel aangeboden, maar die doet eigenlijk precies het zelfde, wat ons er aan doet denken dat het gewoon de zelfde telefoon is. Bij de tweede keer opsturen ging het eigenlijk precies het zelfde, weer een vervangend toestel die dezelfde probelemen geeft. Nu betaald ze eigenlijk al meer dan een jaar voor een toestel wat niet functioneerd zoals het hoort. Al meerdere keren telefonisch contact gehad met tele2, waarbij ze aangeven dat ze hem alleen op kunnen sturen, terwijl dit wat blijkt gewoon totaal niks opleverd en keer op keer gewoon het zelfde toestel terug sturen. Wat kan een oplossing zijn? Met vriendelijke groet
Ik heb een Motorola One Action en heb wifi bellen en 4G aan staan. Echter zie ik soms wel maar meestal niet op de statusbalk het tekentje voor wifi bellen staan. En dat is de ene keer thuis en de andere keer op het werk. Is dus geen touw aan vast te knopen. Android 10 en alle updates zijn geïnstalleerd. Heeft iemand er een verklaring voor?
Wysłane ze smartfona w T-Mobile, sieci największych możliwości. Dit bericht word onder elke mail er ondergeplakt, en de ontvanger ziet dit ook. Hoe kom ik hier van af ?
Sinds een tijdje heb ik problemen met mijn Galaxy s10. Bij het openen van veel apps krijg ik vaak de foutmelding: (naam van de app) stopt steeds. Ik kan de app vervolgens pas openen als ik mijn telefoon opnieuw heb opgestart. Daarnaast gebeurt het vaak dat mijn telefoon uit zichzelf opnieuw opstart, erg vervelend als ik bijvoorbeeld een filmpje kijk of aan het surfen ben. Verder heb ik het probleem dat ik mijn telefoon niet kan updaten, dan krijg ik een foutmelding (zie afbeelding). Ik heb mijn telefoon al een keer helemaal gereset naar de fabrieksinstelling maar de problemen blijven. Wat kan ik doen?
Ik heb sinds een aantal weken de iPhone 11 en het valt mij op dat deze een stuk trager is dan mijn vorige iPhone 7 Plus. Heb ook zéér vaak maar 1 streepje bereik. Wellicht een foute instelling in de telefoon?Kan iemand mij misschien helpen? Heb de telefoon al aantal keer gereset, mag niet baten.Ik vind het erg vervelend.Groet, Eric
ken je de iphone 11 ook gebruiken buiten europa
Ik heb een digitale kopie nodig van mijn aankoopbewijs. kan ik die nog online krijgen?
Beste, op het moment ondervind ik enige problemen met mijn telefoon (iphone x). mijn beeldscherm was al flink gebarsten en ook mijn achterkant is kapot, maar de telefoon opzich werkte naar behoren. Nu pakt de telefoon mijn gezichtsherkenning niet meer, en ook is de touch screen volledig kapot. Het werkt niet, en pakt mijn vinger niet meer, dus kom ik mijn telefoon niet meer in. Nu keek ik dus op mijn rekening en zag dat ik al enige maand(en) niet heb betaald met mijn facturen. Graag verneem ik of ik nog de achterstallige facturen kan betalen, en daarvoor dus eventueel een betalingsregeling kan treffen, en of ik volledig dekkend verzekerd ben bij jullie, ondanks dat ik mijn facturen niet heb betaald
Sinds ik een smartphone heb is het een samsung galaxy. Ik heb nu net de s10 binnen. De eerste week laat ik die dan helemaal leeg gaan en dan laad ik hem pas op. Ik heb mijn wifi, locatie en bluethoot uitstaan en mijn scherm helderheid op 35% Dit is de eerste keer dat ik ontevreden ben over mijn baterij, normaal kon ik het eerste jaar wel 2 dagen met 1 baterij maar nu is het 16.00 en zit ik al op 30% van de 100%. Heeft de s10 gewoon een slechte baterij of is dit een productie fout? Groetjes, Rick
Hi, 28 december 2017 heb ik via tele2 een iPhone X aangeschaft. Na bijna 2 jaar trouwe dienst begaf de face ID het op 17 november van dit jaar, dus binnen de garantie. Dit is op 23 november gemeld bij tele2 en is een reparatieverzoek ingediend. Omdat ik de telefoon ook voor het werk gebruik en geen vervangend toestel kreeg, heb ik even gewacht met opsturen tot ik een nieuwe telefoon had en is de defecte iPhone vorige week opgehaald. De Face ID is inderdaad kapot. Echter zegt men nu dat de garantie verlopen is en zouden de kosten (€650!) voor mij zijn. Men gaat uit van de dag waarop de telefoon bij de reparateur binnen is en niet het moment van melden. Kan iemand dit verhaal verifiëren of heeft iemand iets soortgelijk meegemaakt? Hoor het graag!
Goede dag, sinds kort kan ik niet bellen met Whatsapp met mobiele data naar Wi-Fi of mobiele data maar wel bellen met Wi-Fi naar Wi-Fi. Dit alles na een software update sinds 4 dagen geleden. Hebben jullie een idee wat er scheelt? Op internet waren er personen die hetzelfde probleem hadden maar met een andere telefoon provider (T-Mobile) die konden na een nieuwere software update weer bellen maar dat heb ik ook gedaan maar de euvel blijft!
Hallo, Ik wil graag mijn ingesproken naam verwijderen van mijn voicemail en via 1233 lukt dat maar niet. Ik kan me toch niet voorstellen dat het onmogelijk is om zoiets te verwijderen? Ik zie dat dit probleem al jaren speelt, waarom wordt er dan niet voor gezorgd dat het verwijderd kan worden?
Iemand enig idee hoe ik een mms bericht verstuur? Heb de tips van de tele2 site al uitgevoerd maar dat werkte niet.
Mijn vriend kan alles zien wat ik doe op mijn iphone x, oa : WhatsApp, Line, kortom alle apps. Hoe is dit mogelijk terwijl hij geen toegang tot mijn iphone heeft. Heeft hij via hotspot/wifi mijn iPhone of andere manier gehacked/overgenomen? Graag wat informatie en hulp. Hoe kan ik mijn iphone goed beveiligen. Alvast bedankt.
Inmiddels heeft Sony Android 10 al een tijdje beschikbaar gemaakt voor de Xperia 1. Een groot deel is dan ook al geüpdatet. Maar mijn toestel helaas nog niet. Bij Sony geeft men aan dat dit ligt bij de provider, in mijn geval Tele 2. Ik vroeg me dus af wanneer ik de update kan ontvangen.
Soms staat er het woord wifi bij mijn wifi icoon, soms valt dat weg, iemand een idee wat dat betekend? Zie foto
Hallo, Ik wil een iPhone 11 kopen in Amerika. Ik weet dat hij simlock vrij gekocht moet worden. Ik weet dat de modellen bepaalde bands nodig hebben wat te maken heeft met LTE. Is dit hetzelfde als 4G netwerk in Nederland? Kan ik met mijn Tele2 abbo gewoon bellen/internetten in Nederland met deze Amerikaanse iPhone? https://www.apple.com/iphone/LTE/#iphone-11 In deze link staat: Model A2111 (CDMA) Model A2111 (GSM) met bij Nederland uit keuze provider: KPN T-Mobile Truphone Vodafone geen Tele2? Wat is het verschil tussen deze modellen? Gr jeroen
Hallo, Ik heb de s10 gekocht bij Tele2 maar ik twijfel nog of ik 'm ga houden, kan ik de telefoon uit de doos halen? Er zit een zegel op de doos dus als ik 'm er uit wil halen moet de zegel wel kapot. Ik zit nog binnen de 14 dagen bedenktijd. Alvast bedankt.
Binnenkort verloopt mijn abonnement, waardoor ik momenteel naar nieuwe aan het zoeken ben. Omdat ik hierbij ook een telefoon zou willen ben ik me een beetje aan het oriënteren naar de mogelijkheden. Normaal zou ik naar de winkel gaan om me te laten voorlichten, maar dat is helaas niet meer mogelijk. Ik zou graag een robuuste telefoon willen hebben die niet al te groot is, maar wel met een goed werkgeheugen. Als ik deze met een abonnement zou combineren van 200min/sms en 7gb dan zou ik rond de €25,- per maand willen uitkomen. Welke mogelijkheden zijn er voor me? (Ik hoop dat dit het juiste subforum is)
Is het mogelijk om tijdens je abonnement je telefoon te verkopen en een ander toestel te kopen?
Beste Tele2, Begin november heb ik mijn IPhone 8 opgestuurd naar Redeem. Vervolgens ontving ik op 13 november een sms’je van Redeem met de bevestig van ontvangst. Op 21 november ontving ik twee sms’je’s. In de eerste stond dat ze hem gaan bestuderen en ik binnen 3 dagen terug hoor en in de tweede staat vermeld dat het afgesproken bedrag binnen 4 werkdagen op mijn rekening wordt gestort. Tot op heden heb ik het afgesproken bedrag nog niet mogen ontvangen. Ik heb Redeem reeds ge-emaild maar krijg steeds een mail waarin staat dat de mail wordt doorgestuurd. Hoe krijg ik toch mijn geld?
Goedenavond, vorige week heb ik mijn abonnement verlengd en daar bij gekozen voor een iPhone 11. Hij zou een dag later binnen komen omdat ik hem voor 21.00 uur besteld had. Nou ben ik benieuwd wanneer de telefoon geleverd wordt en of er iets ter compensatie aan wordt gedaan dat er niet aan de verwachting kan worden voldaan vanaf jullie kant. Met vriendelijke groeten, Robin
Ik ben me puk code kwijt van me telefoon nummer
Op 9 oktober heb ik mijn telefoon via Tele2 bij Redeem aangemeld. Alle communicatie erna ging zeer moeizaam. Ik moest binnen 10 dagen mijn oude telefoon aan Redeem opsturen met de envelop die ik van ze ontving, maar omdat de levering van mijn nieuwe telefoon vertraging op liep lukte dat niet. Toen ik dat naar ze mailde, zeiden ze me dat ze me een nieuwe envelop zouden opsturen. Het duur 4 weken tot ik die ontving, na meerdere herinneringen. Op vrijdag 22 november heeft Redeem mijn telefoon ontvangen, ik kreeg toen direct een smsje waarin stond dat het afgesproken dag binnen 4 werkdagen op mijn rekening zou staan. Daarna hoorde ik niets meer en ging ik maar weer mailen. Op 29 november kreeg ik uiteindelijk een mail waarin Redeem liet weten dat mijn telefoon beoordeeld was en dezelfde waarde kreeg als op de website. Ik zou binnen 4 werkdagen mijn geld ontvangen. Het is nu 10 december en ik heb verder niets meer van Redeem gehoord en geen geld gezien. 3 vragen: -hoe kan ik een klacht ind
Na twee dagen met mijn nieuwe Xiaomi mi 9t waar het wel goed werkte, krijg ik nu geen internet en telefoonbereik via tele2. Wellicht na een android update. Een andere sim van een andere provider werkt wel in deze telefoon. In mijn oude telefoon, een huawei, werkte mijn sim wel goed
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.