De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over het mobiele netwerk van Tele2
Recent actief
Geachte heer, mevrouw, Ik heb al een aantal jaren tele2 unlimited. Ik was altijd zeer tevreden en enthousiast. Mijn unlimited was ook echt unlimited. Vanaf vorige week is mijn netwerk overgeschakeld naar een nieuw 4g en is hier verandering ingekomen. Ook is mijn internet verbinding zeer slecht geworden en de app werkt niet. Waar ik tegenaan loop Ik gebruik unlimited vooral voor mijn studie en om zelf te les te geven. Colleges worden altijd online gezet dus ik kijk volop online. Sinds vorige week kreeg ik bericht dat mijn netwerk was omgezet naar 4g. Vanaf dat moment was mijn internet verbinding slecht. Ik moest het lesgeven staken en ook tijdens zoom werkgroepen gaat het mis waardoor ik telkens een gedeelte van mijn colleges en werkgroepen moet missen. Ik betaal voor mijn colleges. En de lessen die ik zelf geef zijn verminderd in kwaliteit waardoor ik en andere mensen schade oplopen.Ook is mijn bundel sinds vorige week telkens op. Tijdens een belangrijk onlineinterview moest ik het in
Belofte 5g fusie tmobile | Tele2 Forum Beetje op basis van dit gesloten topic, op deze link: Netwerk: supersnel, bekroond 4G-netwerk | | Tele2 Is er meer info beschikbaar. Geeft wel aan dat het er de aankomende 2 jaar komt, voor de rest zien we dat Tele2 gebruikt maakt van het T-Mobile landelijke 5G netwerk? en daarna staat er dat 5G voorlopig 4G niet gaan vervangen.
Ik zou overgezet worden naar het nieuwe ‘betere 4G netwerk'. Toen kreeg ik een mail dat ze me niet konden overzetten en dat ik een nieuwe simkaart zou krijgen. Nou prima, maar vervolgens is mijn huidige netwerk dus opeens stopgezet (zonder aankondiging). Gister eind van de middag dan die nieuwe simkaart ontvangen, maar om de simkaart te kunnen activeren moet je een sms-code kunnen ontvangen, en dat kan dus niet want mijn huidige netwerk is afgesloten….Ik kan dus niet bellen naar de klantenservice en ik probeerde net via de chat een medewerker te spreken maar er is ‘niemand beschikbaar’. Wat is dit voor een bizarre gang van zaken? Is er iemand die nog een idee heeft wat ik kan doen?
Hallo nu inmiddels 2weken dat ik mijn toestel niet kan gebruiken door onderhoud kan ik niet bellen of gebeld worden ook internet werkt niet ben al Jaren tevrede klant maar nu maken jullie alles kapot heb afspraken staan en moet bereikbaar zijn vanwege mijn gezondheid ik ga deze maand dan ook niks betalen ben er klaar mee voor mij geen tele2 meer na deze contract nemen wij afscheid stelletjes amateurs
Goedeavond,Ik heb mijn vorige telefoon verloren waardoor ik mijn toestel en sim kaart ben kwijt geraakt nu heb ik een nieuwe sim kaart met als goed is hetzelfde nummer en een nieuw toestel alleen mijn telefoon pakt het nummer niet bij WhatsApp hij geeft de melding simkaart 2 niet geregistreerd.Wat te doen?
Sinds ik overgezet ben op het netwerk van T-Mobile kan ik geen verificatie sms meer ontvangen. Bij meerdere partijen heb ik geprobeerd om de verificatie te doen per sms maar dit komt niet binnen. Een persoonlijke sms ontvang ik wel van mijn contacten. De overstap is op 18 december al gebeurd maar blijkbaar is dit probleem nog niet opgelost. Herstart van het toestel heeft geen effect. Ik lees ook verhalen van anderen dat het ligt aan de servers die geüpdate moeten worden om de sms naar het juiste nummer te sturen. Of een nieuwe simkaart.Ik hoor graag een oplossing hiervoor.
Hallo, ik heb sinds een aantal dagen geen service meer.ik heb ook nieuwe simkaart maar helaas werkt niet.kunt u me helpen?
Hallo, ik zie dat er al veel gerelateerde topics zijn over het feit dat verificatie smsjes niet worden ontvangen. Echter dateren de meeste vam 1 a 2 maanden geleden. Deze week ben ik zelf overgezet naar het nieuwe netwerk en ondervind het zelfde probleem. Is hier inmiddels als een passende oplossing voor? Zoals de meeste is de 2 staps verificatie voor het werk nodig en kan op afstand niet zomaar worden aangepast. Ik hoop op snel antwoord.
Ik heb sinds vandaag geen netwerk meer. Ik heb simkaart uit gehad en telefoon meerdere keer opnieuw gestart. Maar helaas, ik kan niet meer bellen.Kan iemand mij helpen met dit aub? Alvast bedankt Richard
Ik kan wel bellen mobiel via Tele2 vanuit een land binnen de EU, maar niet gebeld worden. Ook niet na uit- en weer inschakelen telefoin. Hebben anderen dit probleem ook?
Sinds vanochtend is mijn telefoon niet meer in staat om verbinding te maken met het Tele2 netwerk. Na met verschillende klantenservice medewerkers gesproken te hebben blijkt dit aan de overzetting van mijn aansluiting op het nieuwe 4G netwerk te liggen.Mij werd verteld dat ik de nieuwe simkaart tussen 9 tot 22 januari kan verwachten, wat betekent dat ik al die tijd niet bereikbaar ben en bijvoorbeeld niet kan inloggen op MFA systemen waar mijn nummer aan gekoppeld is. Deze vertraging zou te maken hebben met drukte bij PostNL en voor meerdere klanten gelden, maar is blijkbaar niet belangrijk genoeg om een andere oplossing voor te verzinnen die niet uitmondt in een halve maand zonder telefoon aansluiting. Meerdere malen werd de suggestie gegeven om met de klantenservice te bellen, maar op de vraag hoe ik met de klantenservice kan bellen zonder werkende aansluiting kon men geen antwoord geven.Daarnaast heb ik 20 minuten geleden een mail ontvangen waarin werd aangegeven dat de nieuwe simka
Hallo,Ik zit voor een langere tijd in het buitenland en moet mijn voicemail afluisteren.Mijn voicemail staat aan maar ik moet een wachtwoord instellen in NL, voorlopig zal ik niet in Nederland zijn. Is er een andere manier om dit via Tele2 te doen?Groet,Melissa
Hallo!Ik probeer al een tijdje mijzelf in te loggen op uber eats hiervoor moet ik mijn telefoon nummer door geven en dan zou ik een SMS krijgen met een verificatie nummer krijgen maar deze komt dus niet binnen. Ik heb gekeken naar blokkades in mij instellingen en mijn telefoon meerdere keren opnieuw opgestart maar dit blijkt niet te werken. Ik heb een beetje op dit forum rond gekeken en blijkbaar zijn er andere mensen geweest met het zelfde probleem. Hebben jullie hier een oplossing voor?
Ik heb in huis als daarbuiten goed internet, maar het lukt whatsapp niet meer om verbinding te maken. Whatspp geeft als melding “Verbinden” Berichten versturen lukt niet, krijgen een klokje. Heb alles al gereset en gedaan wat op internet te vinden is, maar helaas. iemand de oplossing?
Vanmorgen bij het aanzetten van mijn telefoon had ik geen netwerk meer. Handmatig instellen lukt ook niet. Ik heb ook een andere telefoon geprobeerd, maar daar hetzelfde. Kan dit te maken hebben met het overzetten naar het nieuwe netwerk terwijl mijn telefoon uit stond?
Als ik recent ontvangen simkaart probeer te activeren, krijg ik de foutmelding dat het simnummer niet begint met 893116 of 893120. Dat klopt, mijne begint met 893142. Hoe krijg ik deze nu wel geactiveerd?
meestal werkt het en krijg je het leuke sms van je data is bijna op ( je hebt 80% verbuikt)maar zoals vandaag als je een spel aan het downloaden ben en je voor de 10de keer een 1GB aanvuller hebt activeerd dan krijg ik geen smsjes meer of komen die pas binnen als het op is en via de sms activeren doet niet meer en hele hoop drama gebeurd vaak als je grote bestanden moet downloaden en in algemeen de smsjes van tele 2 zijn erg traag laat staan een 1 gb activeren wel fijn dat nu tele 2 app prima doet als je bundel op is maar als je aan het downlaoden bent of netflix kijkt en je geen smsje meer krijgt waardoor je serie ineens stopt en meestal als het stopt duurt het een hele poos voordat je serrie weer geladen dus moet nu elke keer opnieuw de serie aan zetten is dit een algemeen probleem ? plus vaak als het helemaal op is en je weer 1gb activeerd doet het internet niet krijg je 5min later melding van dat ik moet aanmelde via tele 2 maar dat doet het niet dus moet ik handmaatig mij
Hey,Ik ben in januari 2020 overgestapt van Vodafone Prepaid naar Tele2 Sim Only. Ik heb sindsdien vrij vaak last van het feit dat ik bepaalde verificatiecodes niet ontvang via SMS op mijn iPhone Xr. DigiD, Facebook en PayPal ontvang ik bijvoorbeeld wel, maar Instagram weer niet. Dat is enigszins vreemd, aangezien Instagram eigendom is van Facebook. Bovendien heb ik nog een probleem: de geluidskwaliteit is zeer slecht tijdens het bellen. Het maakt niet uit of ik 4G VolTE, 3G of alleen de provider gebruik.
I have a Tele2 contract starting today. But, I still cannot log into Mijn tele2 - if I try to log in with my new phone number, it says that it cannot find the number in the system. I recieved no activation code by email or sms - and when I try to request a new activation email, it says it doesn’t recognise my email address. But, I have the contract I signed, which has my email in the contract…Also, the new sim was supposed to activate today. But, it isn’t working. Doesn’t connect to the Tele2 network; my samsung note 8 just says ‘emergency calls only’.
https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/internetsnelheidDe theoretische maximumsnelheid is de hoogste snelheid die je kan bereiken. Deze snelheid wordt gehaald onder ideale omstandigheden en met een geschikt 4G-toestel. De maximale snelheid die wij bieden is 225 Mbps download en tot 75 Mbps upload.Misschien deze tekst veranderen? sinds het nieuwe systeem wordt er overal waar ik kom geknepen op 20 Mbps upload waar ik voorheen veel meer haalde.
Ik heb toestel abonnement met Unlimited data, dat al een jaar loopt. Maar sinds gisteravond moet ik ongeveer om het uur 1GB extra activeren. Normaal na 00.00 uur gaat de bundel opnieuw in, sinds gister is dit niet gebeurd en zit ik vandaag de hele dag die extra bundel te activeren middels sms.
Hi, Last 24 hours I don't have connection while abroad.It never happened before, does anyone know what might be the reason? Kind regards
Is inmiddels bekend wanneer het tele2 netwerk volledig uitgeschakeld gaat worden? Krijgen Tele2 klanten dan ook direct toegang tot het 5G netwerk van T-Mobile?
Hi,Vorige week ben ik overgezet op het ‘nieuwe 4G netwerk’ maar sinds deze verandering is het bereik slechter geworden bij mij thuis.Voorheen was het bereik acceptabel maar nu komt het voor dat als ik bel de telefoon de server niet kan bereiken. Paar keer gehad dat contacten mij bellen maar dan gaat mijn telefoon niet over.Graag hoor ik wat er gedaan kan worden om dit probleem op te lossen. Voor wat het uitmaakt ik heb een Samsung Galaxy A40 telefoon. Mvg,Kevin
Beste Tele 2, Vanaf gisteren heb ik geen internet en mobiele data, ik kan niet internetten en bellen. Vandaar deze weg dat ik jullie probeer te bereiken. Vriendelijke groet, Annelies
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.