Skip to main content
beantwoord

Geen netwerk meer

  • 8 januari 2021
  • 2 reacties
  • 105 x bekeken

Ik heb sinds vandaag geen netwerk meer. Ik heb simkaart uit gehad en telefoon meerdere keer opnieuw gestart. Maar helaas, ik kan niet meer bellen.

Kan iemand mij helpen met dit aub?

 

Alvast bedankt Richard

 

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hoi @usernew12345,
Welkom op de Community. Ik ga er alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen!

Het klopt wat @eric aangeeft. Is het inmiddels gelukt om de klantenservice te spreken? Ik kan ook een nieuwe simkaart voor je bestellen. Laat het mij weten dan zorg ik ervoor dat er een wordt verstuurd.

Ik sta voor je klaar!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 8 januari 2021

Het beste en snelste is dan om morgen even de klantenservice te bellen. Er zal waarschijnlijk een nieuwe simkaart nodig zijn als je deze week bent overgezet naar het nieuwe netwerk.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 11 januari 2021

Hoi @usernew12345,
Welkom op de Community. Ik ga er alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen!

Het klopt wat @eric aangeeft. Is het inmiddels gelukt om de klantenservice te spreken? Ik kan ook een nieuwe simkaart voor je bestellen. Laat het mij weten dan zorg ik ervoor dat er een wordt verstuurd.

Ik sta voor je klaar!