De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Kan ik een audiobestand uploaden als voicemail?Telefoon bij de speaker houden geeft niet de gewenste kwaliteit helaas.
Ik twijfel tussen het nemen van een Oppo a72 (voor mij nog onbekend merk) of een Samsung a32.Ik zie dat er qua functies/technische aspecten, er weinig verschillen zijn. Voor mij is belangrijk dat het muziekgeluid erg goed is. Daarnaast moet de batterij het lang kunnen volhouden en de bediening moet gewoon gebruiksvriendelijk zijn. De samsung komt 1 euro duurder uit per maand, dus dat is niet het probleem. Gebruik van 5G is niet echt noodzakelijk voor mij. Reviews op internet van de Oppo brengen me aan het twijfelen om toch voor de Samsung te gaan. Over de Samsung kan ik erg weinig reviews vinden. Vergelijken is wat dat betreft lastig. Wie kan mij hierin wat helpen, welk toestel beter is????BVDRob
Ik heb vandaag een nieuwe abbonement bij tele2 alleen via de app kan ik alleen mijn internet zien maar niet mijn belminuten.
Hi all, Mijn abbo verloopt binnenkort en heb dus de keuze te verlengen of om over te stappen. Ik ben eigenlijk altijd hele tevreden geweest met mijn Tele2 unlimited tot de grote overstap naar het nieuwe netwerk. Ik ben namelijk vaak op plekken waar geen WiFi aanwezig is dus ik ben vaak afhankelijk van 4G. Na deze update is het eigenlijk niet meer unlimited in mijn ogen. In het begin vond ik de dagbooster al een beetje apart i.p.v gewoon unlimited aan te bieden (stel je voor je internetprovider zou het zo doen) maar ik kon hier nog mee leven aangezien je via een SMS alvast je bundel kon activeren (en eventueel zelfs meerdere) zodat je niet meer zomaar offline komt. Sinds de overstap is dit weg en kan je alleen nog via de app je bundelbooster activeren als je door je 5GB heen bent, en ook maar eentje te gelijk. Kortom, ik val weg uit lessen die ik via Zoom volg, als ik een update download die een beetje groot is valt dit weg en kan ik weer opnieuw beginnen, mijn film loopt opeens vast. D
Ik heb een paar dagen geleden geprobeerd naar een hotel in Curaçao te bellen. Ik kreeg gelijk een bandje te horen datjes druk was en ik was de zoveelste wachtende in de rij. Heb m op speaker gezet maar na 50 minuten werd er nog steeds niet opgenomen. Nu zie ik in mijn app dat er €90 kosten worden berekend!! Terwijl ik nooit iemand aan de lijn heb gehad. Heb alleen een muziekje beluisterd...
Vrijdag 07.03. ontving ik de tele2-abonnementskaart, maar ik kan het nummer niet meer
op 25.12.2020 bestelde ik een iphone 12 pro max die ik op 09.01.2021 moest ontvangen. koerier Ik werd de levering van de telefoon geweigerd. Het kon niet aan mij worden overhandigd met een rijbewijs, ik kreeg te horen dat de bestelling geanimeerd zou zijn en dat ik mijn aanbetaling binnen 14 dagen zou ontvangen. maar ik heb nog steeds geen cent terug.
Vanuit Tele2 heb ik de volgende mail ontvangen en ik wil graag antwoorden op deze mail. Dus via deze weg. (graag ontvang ik ook een antwoord en oplossing, zodat we beide kunnen doorgaan tot de orde van de dag) Ontvangen mail: BETAALACHTERSTAND: ZO BETAALD! Kenmerk: TH01/1.20574679 Beste Stef, Je hebt een betaalachterstand van € 225. Wil je niet worden afgesloten?Betaal snel Je betaalt je factuur gemakkelijk en veilig via iDEAL. Doe dit binnen 5 dagen! Dan voorkom je afsluiting en extra incassokosten van € 40,- plus wettelijke rente. Ook kost het € 28,- om je weer aan te sluiten. Zonde toch? Betaal direct met iDEAL Als je ondertussen al hebt betaald, kan je deze e-mail natuurlijk meteen weggooien. Dubbelcheck je IBAN Nog een tip: check nog even je rekeningnummer in MijnTele2. Dan weet je dat de afschrijving de volgende keer wel goed gaat. Meer weten Check alle info en tips over betalen op tele2.nl/over-betalen. We houden contact. Tele2 Mail die
Hallo, zijn er nog steeds IT problemen want ik wacht op me geld rond de €755,00 omdat ik een verkeerde kleur had bestelt. Maar nu wil ik een andere telefoon bestellen bij jullie maar zolang ik mijn geld niet heb kan ik dat niet doen. Dus kan het geld zo snel mogelijk worden over gemaakt? En ik hoorde als ik het op een eigen forum deed dat jullie mij sneller kunnen helpen is dit zo?
Ik kan nu al langer dan een jaar geen SMS ontvangen.Ik heb de telefoon al een paar keer compleet gereset, maar het probleem blijft daar.Het rare is dat ik ze wel kan verzenden, maar de telefoon ontvangt geen enkele SMS behalve die van overheidsinstanties, G-mail verificatie en meer van dat soort bedrijven.Maar SMS van gewonde telefoons ontvangt die niet.Ik heb het al uitgetest met diverse vrienden die me dan een SMS sturen, maar ze komen inderdaad niet op mijn telefoon terecht, zelfs wanneer ze uit diverse telefoons naar mij verzonden worden.
Sinds 2018, Ik heb een abonnement voor vast internet, nu, ik probeer te inloggen op tele2.nl om mijn persoonlijk gegeven te wijzigen, maar de systeem zeg : “Helaas! Omdat je geen klant meer bent van Tele2 Thuis kun je niet meer inloggen op MijnTele2.”Ik begrip dat tele2 was verkocht aan T-MOBILE, maar ik blijf toch klant van Tele2, als Tele2 wil mijn contract overdracht naar T-Mobile ze moet zeggen en mijn account overdracht met de contract, niet mijn account verwijderen. Op dit moment ik kan niet mijn gegeven bijwerken.
Ik wilde alleen maar even melden dat als je zoekt op de woorden data plan, je alleen Tele2 er tussen ziet staan da's alles!https://www.google.nl/search?q=data+plan&oq=data&aqs=chrome.0.35i39j69i57j0j69i60j69i61.2927j0j7&client=ms-android-samsung-gn-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 https://www.google.com/search?q=Data+plan&safe=images
Op 12-1 heb ik mijn bestelling (iPhone 11) geannuleerd. Hiervoor heb ik €200,83 aanbetaald en nog steeds niet terug ontvangen. Inmiddels ruim 5 weken en vele telefoontjes verder waarin ik van het kastje naar de muur word gestuurd. Niet gewend dit van tele 2!
Goedemiddag,ik heb gister een nieuw abonnement bij jullie afgesloten en hierdoor overgestapt van vodafone naar tele 2. Ik kreeg vandaag een bericht dat mijn nummer vandaag gelijk zou worden overgezet aangezien ik nummerbehoud had aangevraagd. Ik heb alleen nog niet mijn nieuwe simkaart gekregen en mijn oude is nu stopgezet dus ik heb geen bereik meer en kan niet meer bellen en smsen. In het bericht dat ik had gekregen stond dat als ik geen bereik meer had ik de nieuwe simkaart erin moest doen, maar aangezien ik deze nog niet heb kan dat dus niet. Heeft u hier misschien een oplossing voor of weet u wanneer ik mijn nieuwe simkaart binnenkrijg want ik vind het best wel vervelend dat niemand mij meer kan bereiken en ik zelf ook niemand kan bereiken.
Goedendag,graag zou ik het bedrag tegoed uit laten betalen ipv te laten verrekenen met de komende rekeningen. Het betreft een bedrag van nog 167 euro.Hoor graag hoe dit mogelijk is.
Ik wil mijn abonnement verlengen met toestel, maar mijn aanvraag is afgewezen. Geen betaalachterstand, geen BKR-getoets maar wel afgewezen. Ik begrijp gewoon niet.ik ben al meer dan 10 jaar tele2-klant.
Via de site van payinfo werd ik doorverwezen naar kpn zij konden niks voor mij doen Ik wil blokkade voor 0909 nummers eraf hebben
Hallo,Ik heb 8 februari een bevestiging gehad dat mijn iphone 12 is geannuleerd. Nu wacht ik dus al bijna een maand op mijn aanbetaling terwijl er word aangegeven dit maar 2 weken hoort te duren. Dus nu is mijn vraag wanneer ik dit bedrag terug ontvang want heb het geld nodig voor rekeningen die ik nu niet kan betalen. Ik hoop snel wat te horen. Mvg Tim
Goedemorgen, Gisteren heb ik een email ontvangen dat mijn bestelling is geannuleerd, maar ik heb helemaal niks (nieuws) besteld. Wel heb ik een sim only abonnement, maar ik weet niet of jullie bedoelen dat die nu is geannuleerd? Voor zover ik weet, heb ik namelijk ook geen betalingsachterstand. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen :)
Hallo ik heb vanmiddag een betaling gedaan maar mijn vraag is of die nu terug geboekt kan worden?
Om mijn nummer te behouden, moet ik mijn tijdelijk tele-2 nummer invoeren. Waar kan ik deze vinden?Mvg,Jochem
Goedenavond,ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart gekregen van mijn nieuwe abonnement waarbij ik nummerbehoud heb aangevraagd. Alleen heb ik een simkaart gekregen van een heel ander nummer en dus niet hetzelfde als mijn oude nummer.wat moet ik nu doen?
Beste, Sinds een aantal maanden ervaar ik dat de verbinding wordt verbroken naar het (op tijd) activeren van een bundelbooster. Ik moet dan de verbinding "herstellen" door mijn toestel even in vliegtuigmodus te zetten. Dat heeft tot gevolg dat ik bijvoorbeeld uit mijn eigen teamsvergadering wordt gezet hetgeen nogal storend is. Ik heb hetvolgende al uitgesloten:- het ligt niet aan mijn mobiel of instellingen. Ik zou graag antwoord willen op deze vragen:- Klopt mijn veronderstelling dat veroorzaakt wordt door een fout in het systeem van Tele2? (Het lijkt me namelijk niet een normale werkwijze en ik zie deze handeling niet terug in de gebruikersvoorwaarden/"handleiding" van tele2).- Zo ja, welke acties zijn er al uitgezet om het probleem op te lossen (dit probleem is al maanden bekend zie ik op het forum).- Op welke termijn kan ik (en met mij de vele anderen die ditzelfde probleem ervaren) een oplossing verwachten? Vriendelijke groeten, Wiemer.
Ik vind het belachelijk dat tele2 €2 rekent voor 5g. Bij àlle andere providers is dit inclusief. Waarom, Tele2??? Super klant onvriendelijk!
In september ‘20 heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2, waar een iPhone 7 bij hoorde. Sindsdien heb ik problemen met iMessage (sommige berichten komen uren later aan of worden vanuit de zender ineens tekstberichten en komen bij mij dubbel aan) en ben ik regelmatig telefonisch onbereikbaar (telefoon gaat bij mij niet over, beller komt zelfs niet in voicemail).In de afgelopen 6 maanden heb ik al vele malen contact gezocht met zowel Tele2 als Apple, maar kom niets verder. Vandaag weer contact gehad met iemand van de technische dienst over de telefonische onbereikbaarheid. Hij ziet geen probleem dus hij kan niets doen zegt hij. Ik wist niet wat ik hoorde. Tele2 is mijn provider, dus volgens mij moet dit toch opgelost worden? Ik stelde voor per telefoontje dat niet doorkomt te checken waar het blijft hangen (komt het bijv wel het netwerk binnen?). Deze meneer toonde weinig animo. Ik mag het wel bijhouden en doorsturen als ik wil, maar volgens hem is de kans groot dat Tele2 nog st
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.