Problemen imessage en regelmatig telefonisch onbereikbaar
In september ‘20 heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2, waar een iPhone 7 bij hoorde. Sindsdien heb ik problemen met iMessage (sommige berichten komen uren later aan of worden vanuit de zender ineens tekstberichten en komen bij mij dubbel aan) en ben ik regelmatig telefonisch onbereikbaar (telefoon gaat bij mij niet over, beller komt zelfs niet in voicemail). In de afgelopen 6 maanden heb ik al vele malen contact gezocht met zowel Tele2 als Apple, maar kom niets verder. Vandaag weer contact gehad met iemand van de technische dienst over de telefonische onbereikbaarheid. Hij ziet geen probleem dus hij kan niets doen zegt hij. Ik wist niet wat ik hoorde. Tele2 is mijn provider, dus volgens mij moet dit toch opgelost worden? Ik stelde voor per telefoontje dat niet doorkomt te checken waar het blijft hangen (komt het bijv wel het netwerk binnen?). Deze meneer toonde weinig animo. Ik mag het wel bijhouden en doorsturen als ik wil, maar volgens hem is de kans groot dat Tele2 nog s