De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo,Een aantal dagen geleden is mijn telefoon met simkaart gestolen. Toen heb ik een nieuwe aangevraagd en de oude geblokkeerd. Nu heb ik de nieuwe binnen gekregen maar lukt het niet om hem online te activeren. Hoe zou ik dit kunnen activeren zonder dat ik hoef te wachten op maandag?Alvast veel dank,Groeten, Lara
Ik heb een galaxy S7 en mijn oude simkaart deed het niet meer sinds het nieuwe netwerk ik heb toen een nieuwe simkaart aangegevraagd en gekregen maar ook deze geeft aan simkaart niet geregistreerd. het registreren via de website lukt niet en ook via de klantenservce lukt het niet. ik ontvang geen sms en kan ook niet bellen met mijn telefoon dit duurt nu al weken en ben wanhopig wel betaal ik mijn abbonement. HULP IS ZEER GEWENST
Wat is het verschil in unlimited data 19.1 die ik heb. En de 17.4 die mijn vriendin heeft? Mijn abonnement is 10 euro goedkoper. Ik heb 10gb data en mjjn vriendin de zogenaamde unlimited maar in haar tele2 app zie je dat ze maar 8gb data heeften 2gb databooster. Met andere woorden gewoon 10gb! Verder zijn bij mij zijn de verschillende mogelijkheden ook goedkoper. Heel vreemd allemaal. Kunnen jullie dit helder uitleggen?
Op mijn werk heb ik geen tot zeer weinig bereik. Collega's met andere providers zoals Vodafone en KPN hebben wel gewoon bereik. Thuis heb ik minimaal bereik, meestal max 2 streepjes. Ik heb al mijn telefoon (Iphone 12) opnieuw opgestart, alle updates geinstalleerd. Volgens de dekkingskaart van jullie zou ik goed bereik moeten hebben. Echter is dit niet zo. Als dit zo blijft wil ik het contract ontbinden aangezien ik niet de service ontvang die ik mag verwachten van jullie.
Haay, Ik wil graag mobiel abonnement en de thuis abonnement activeren voor klantvoordeel, maar het lukt niet. Weet iemand hoe dat moet? Of kan er iemand van de klantenservice het activeren in de systheem. Tele 2 mobiel abonnementTele 2 thuis abonnement van tmobile
Vandaag ben ik overgestapt naar Tele2, en heb ik een nieuw abonnement afgesloten waarbij ik 20Gb heb en 200 belminuten. Ondanks dit abonnement afgesloten te hebben worden mijn verbruikte Mbs en belminuten niet in de app weergeven, en blijft er 20000Mbs staan. Belminuten zijn ook als extra kosten gerekend, terwijl ik minder dan 5 minuten verbruik heb.
Goededag, ik kan sinds afgelopen donderdag niet meer gebeld worden. Ik heb wel 4g, wifi verbinding, kan smsen en kan zelf bellen maar als anderen mij willen bellen krijgen ze dat het nunmer niet beschikbaar is (mensen die in mijn contacten staan - of onbekende nummers maakt geen verschil). Ik heb mijn telefoon uitgezet, simkaart eruit gehaald en instellingen laten checken bij de mediamarkt maar ik kan het probleem niet vinden. Kunnen jullie mij helpen?
We hebben het best beoordeelde mobiele netwerk van Nederland! Toch kan het gebeuren dat er iets met jouw verbinding is. Zit je net lekker in de trein op Instagram en ineens laden de video’s en foto’s niet meer. Je ziet het gelijk, een slechte internetverbinding is de oorzaak. Het overkomt ons allemaal wel eens.Het kan aan verschillende dingen liggen, je kan zelf al een hoop dingen checken en mogelijk snel oplossen. Als je het zelf kan fixen is dat natuurlijk het snelst. De dekkingskaart checkenDe eerste stap die we moeten controleren is het dekkingsgebied. Wij hebben een handige kaart waar je kan zien of je in een gebied bent waar goed bereik is. Vul het adres in waar jij problemen hebt met jouw verbinding. Check ook of er onderhoudswerkzaamheden zijn in jouw regio. Kijk hier of je in het dekkingsgebied bent met behulp van onze handige dekkingskaart van T-mobile. We maken gebruik van het T-Mobile netwerk daarom kan je die dekkingskaart gebruiken. Het netwerk van T-Mobile is het mees
Hi im currently abroad and my sim wont connect to any mobile networks (im currently in belgium) The sim was working perfectly fine in the netherlands but now nothing is working and it wont connect to any networks. When I go to manual network selection only a small list appears and am unable to connect to any. I know the problem is not my phone as i have restarted it many times and my second sim is working perfectly fine. When i go to the site about my phone it say that my mobile data abroad is not active:No clue what this means or why it would be like that. But some help would be nice since not having a sim that works correctly is and issue.
hi guys, I'm quite desperate after calling the customer service several times. I simply just can't receive any text messages from abroad, including OTP messages from my banks. I checked I have my roaming on, and the abroad settings in tele2 app seems to be alright + i just got my simcard replaced. I can receive sms from the dutch numbers but not from abroad. Do you maybe have any solution or ideas cos I'm completely clueless:(
Vorige maand heb ik bij jullie een abonnement afgesloten voor 20GB en 200 belminuten/SMS. Hier betaal ik 17 euro voor. Nu kom ik er vandaag achter, dat dit abonnement ineens in prijs verlaagd is. Namelijk van 17 euro naar 15 euro. Persoonlijk baal ik flink aangezien het net een maand geleden is, dat ik het abonnement bij Tele2 heb afgesloten. Mijn vraag is of er naar mijn abonnement gekeken kan worden en of de prijsverandering hierop van toepassing kan zijn?
Ik heb al jaren 2 mobiele abonnementen bij tele2 en heb nooit problemen gehad met verbinding. Sinds kort valt op beide telefoons (iphone 11 pro en 11 pro max) de verbinding weg tijdens het bellen, internet doet het niet en netwerk valt gewoon volledig weg. Heb nieuwe simkaarten in beide telefoons gezet maar niks. Meerdere malen opnieuw volledig uit aan gezet. wat is er aan de hand tele2 andere provider simkaarten doen het goed in beide telefoons.
Ik heb hier al eens een topic over geopend:De problemen zijn nog steeds hetzelfde, er is geen contact met mij opgenomen. Rond de afgelopen herfst werd de snelheid beter, mijn verklaring hiervoor is dat alles dat ik heb vermeld in het vorige topic klopt. Na het verwijderen van de tele2 antennes verbind ik nu met een totaal andere mast die ook nog eens achter een bosje staat, in plaats van de tmobile antennes die ook in de oude tele2mast hangen maar duidelijk door een idioot zijn geplaatst zodat ze meer op een leeg veld dan op mijn wijk gericht zijn (die zin is vast te moeilijk voor de klantenservice hier). Maar om terug te komen op dat bosje en de mast erachter, bij het verdwijnen van het bladerdek gaat mijn snelheid merkbaar omhoog, en bij het teruggroeien ervan gaat mijn snelheid en bereik drastisch omlaag. Overigens valt me überhaupt op dat sinds tmobile tele2 heeft overgenomen ik nergens meer onder de indruk ben geweest van een speedtest. Ik haal maximaal 30-50mb/s op de beste plaat
Tele2 heeft zonder mijn toestemming een bestelling op mijn naam geplaats. De klantenservice beweert dat het op band is opgenomen - ik zou graag willen dat iemand van Tele2 contact met mij opneemt om te laten horen wat er op de band staat. Ik weet 200% dat zo'n opname niet bestaat.
Beste Tele2, Mijn geduld raakt op en de frustratie groeien met de dag. Momenteel wordt door de slechte assistentie van de klantenservice van jullie probleem, mijn probleem gemaakt.De telefonische klantenservice lijken of geen verstand van zaken te hebben of komen met valse hoop. Ik ben het beu en wil dat het probleem wordt opgelost, hopelijk kan er via deze weg vaart worden gemaakt. Op 1 juni 2021 heb ik besloten mijn abonnement te verlengen bij Tele2. Nieuw toestel met abonnement besteld via de website, betaalinstructies via de mail opgevolgd en een aanbetaling gedaan via iDeal. Echter, ontving ik niet de vervolgmail voor het plannen van de bezorging van mijn toestel. Met enige argwaan ontving ik uiteindelijk de volgende dag de mail voor het plannen van de bezorging om er vervolgens achter te komen dat mijn betaling kwijt is. Het geld is van mijn rekening afgeschreven (naar het rekeningnummer van TELE2) maar de transactie is kwijt. Na herhaaldelijk contact te hebben gezocht met de kla
Hallo!Ik heb de belgegevens van afgelopen 2 weken nodig. Ik ben een zeer belangrijk telefoonnummer kwijt. Alleen van 1 juli jl. Is ook goed. Ik weet zeker dat ik deze persoon die dag gebeld heb. Met vriendelijke groet,Padamu
Ik zou graag willen mailen met Tele2 want ik zit ver boven extra kosten en dat wil ik maandelijks maken
ik heb vandaag in de tele2 app mijn databundel en sms/belbundel veranderd naar unlimited en dit zou per direct ingaan, de sms-bundel stond gelijk goed als unlimited in de app maar mijn databundel staat bij het “overzicht” in de app nog op 7GB (mijn oude bundel) terwijl deze wel als veranderd staat bij “abonnement” in de app
Hi, Na 1 jaar en 8 maanden tevreden gebruik begint de batterij van mijn telefoon te slecht te worden en kreeg een kwaaltje; touch reageert soms onvoorspelbaar. Ik besloot om de volgende te bestellen via mobiel.nl. Zo zou ik de oude kunnen laten repareren onder fabrieksgarantie, zodat mijn zus deze hierna zonder problemen kan gebruiken. Mijn idee was dat ik dan een nieuw abonnement zou starten met nummerbehoud. Het probleem ontstond echter toen ik tijdens het wachten op een doosje ontdekte dat mijn “voor 23:59 besteld, morgen in huis”- pakketje nog niet eens ingepakt is! De oorzaak; Tele2. “Een andere bestelling voor de verlenging van jouw nummer is actief. Annuleer deze eerst.” Mobiel.nl was hier duidelijk en snel over het probleem ligt dus bij Tele2. Hiervoor moet ik zelf gaan uitpluizen wat er aan de hand is en hoe ik een vorige bestelling stopzet. Volgens Tele2 heb ik aangegeven dat ik mijn oude abonnement zou willen verlengen. Ik had mails ontvangen dat ik dat al kon doen, 4 maande
Mijn nummerbehoud gaat 7 juli in maar ik ben op vakantie en heb mijn nieuwe simkaart niet bij mekan de ingangsdatum worden verlengd naar 20 juli? groeten Brenda
Ik heb via belsimpel een aanvraag gedaan voor een onbeperkt abonnement van Tele2 gedaan. Maandelijks opzegbaar. Ik kring een mailtje waarin staat dat ik als klant geweigerd ben. Ik heb geen schulden en mijn ouders ook niet. Ik heb gebeld met de klantenservice en die vonden het ook raar aangezien het om een sim-only abonnement gaat. Ik zou graag willen weten hoe dit kan.
Beste,Ik woon in België maar maak gebruik van 2 simkaarten een belgische en nederlandse (mijn vriend is afkomstig van Nederland daarom). Nu heb ik dus 1.5jaar geen probleem gehad. Alleen de laatste 2 maanden krijg ik een bericht van tele 2 dat ik teveel internet verbruik in het buitenland en als ik hier niets aan verander alle internetkosten zullen aangerekend worden. Er is me via een medewerker gezegd dat ik naar Nederland moet gaan en wat mb moet verbruiken dit heb ik vorige maand dus gedaan maar nu krijg ik deze maand weer het zelfde bericht.. kan iemand me helpen? Grts
Mijn berichten van WhatsApp en messenger en andere apps geven geen geluid bij een nieuw bericht. Alle geluiden staan aan en goed.Al een reset en fabrieks reset gedaan maar nog werkt het niet.Systeem geluiden komen wel door en ook beltoon is goed.Online zie ik vaak de koptelefoonmodus probleem maar hier kan ik geen informatie over vinden om dat te controleren. Ik gebruik wel dagelijks Bluetooth oortelefoon maar zet Bluetooth uit zodra ik die uitzet. Wat kan ik nog meer proberen?
beste,ik heb zojuist de verkeerde iphone 12 pro max besteld, ik wou de 256 gb maar ik bestelde de 128gb!! wat moet ik doen?????
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.