Ik heb hier al eens een topic over geopend:
De problemen zijn nog steeds hetzelfde, er is geen contact met mij opgenomen. Rond de afgelopen herfst werd de snelheid beter, mijn verklaring hiervoor is dat alles dat ik heb vermeld in het vorige topic klopt. Na het verwijderen van de tele2 antennes verbind ik nu met een totaal andere mast die ook nog eens achter een bosje staat, in plaats van de tmobile antennes die ook in de oude tele2mast hangen maar duidelijk door een idioot zijn geplaatst zodat ze meer op een leeg veld dan op mijn wijk gericht zijn (die zin is vast te moeilijk voor de klantenservice hier). Maar om terug te komen op dat bosje en de mast erachter, bij het verdwijnen van het bladerdek gaat mijn snelheid merkbaar omhoog, en bij het teruggroeien ervan gaat mijn snelheid en bereik drastisch omlaag. Overigens valt me überhaupt op dat sinds tmobile tele2 heeft overgenomen ik nergens meer onder de indruk ben geweest van een speedtest. Ik haal maximaal 30-50mb/s op de beste plaatsen (dus niet thuis, daar mag ik blij zijn met 10mb/s), waar dit 3 jaar terug met tele2 ruim over de 100mb/s was. Kortom bij deze wilde ik laten weten dat ik vind dat hetgeen dat jullie leveren en ook de service ver ondermaats is vergeleken met tele2, en ik volgend jaar mijn abandonment naar kpn ga verlengen.