De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Pertaining to the many issues I documented in , to this date, I’m still getting charged by Tele2 every month. I’m actively refunding each and every debit, but this has to stop!I've had calls with some customer assistants asking me in a very condescending tone why I was categorically refusing to pay "my bills" with Tele2. I've explained the situation and asked them to look into my customer file, and if they could actually stop these unauthorised debits, to which they replied they'd look into it.But of course, I'm still getting charged...I'm now being threatened by Tele2 to report my "betaalachterstand" to the Stichting Preventel, and were that to happen I would not have any other choice but to take legal measures against Tele2 to protect myself from this insane situation.Consider this my final request for this ridiculous saga to cease immediately. Stop the direct debits, delete my customer details & history from your databases, and LEAVE ME ALONE!I'm expecting very swift compliance
Hey allemaal,Mooi nieuws, we verbeteren MijnTele2! Dat doen we zodat jij je mobiele abonnementen kunt beheren als een baas, want bij ons bepaal je het helemaal. Het enige wat je hoeft te doen, is je e-mailadres als gebruikersnaam op te geven. Je wachtwoord blijft hetzelfde. Lees alles over de upte op onze website. In dit topic lees je wat je binnenkort kunt verwachten. Automatisch overgezetJe wordt automatisch overgezet naar de nieuwe MijnTele2 omgeving. Hoe weet je dat je aan de beurt bent? Op een van twee manieren.Log je al in met een e-mailadres?Als je al inlogt met je e-mailadres als gebruikersnaam, gaat het vanzelf. Als je aan de beurt bent, verschijnt na het inloggen informatie over je nieuwe MijnTele2 en de verbeteringen. Als je nog niet inlogt met een e-mailadres, gaan we je vragen of je je gebruikersnaam wil wijzigen.Je krijgt daarover eerst een e-mail van ons. Als je inlogt (nadat je de mail hebt ontvangen) kom je vanzelf op de pagina terecht waar je dit kunt wijzigen. Je hoe
My contract ended on the 6th of july 2021 (a few days ago).last month i submitted the online cancellation form and i received no email no phone call to confirm. So i called the customer service and the agent told Me that my contract was scheduled to be cancelled at the end of the 12-month period.checking my sim card today and it is still working. Why? I specifically asked for it to be cancelled and even called even though I live abroad and it costs to call! it is so annoying, the Tele2 customer service experience is negative!How can I ensure that my contract is cancelled and I wont be billed further?
Goedemiddag,Wij hebben 3 actieve tele2-mobiel abonnementen. Al deze nummers waren tot voor kort binnen de Tele2-app zichtbaar. Dus 1 account waaronder 3 nummers zichtbaar waren. Op elk toestel was deze app geïnstalleerd waardoor iedereen kon zien wat zijn/haar verbruik was. Echter sinds kort (na de overgang naar t mobile?) is er nog maar 1 telefoonnummer zichtbaar. Onze dochter had daardoor geen inzicht in haar verbruik. Nadat ze een melding (sms) kreeg dat haar databundel bijna op was heeft ze wat extra data gekocht. Een duidelijk verhaal….maar nu blijkt dat ze ook teveel heeft gebeld en dat ze 92 euro moet bijbetalen voor het bellen buiten haar bundel. Hiervan was zij niet op hoogte (geen inzicht beschikbaar voor haar nummer en geen melding vanuit tele2).Vanochtend heb ik gebeld en kreeg ik te horen dat het klopt dat er nog maar 1 telefoonnummer zichtbaar was. Dit door de overgang naar t-mobile. Dit is dus een handeling/wijziging waar wij geen invloed op hebben gehad. Mijn dochter ha
Elke keer als ik in de Tele2 app wil kijken voor mijn data dan ben ik uitgelogd. ik voer mijn gegeven in en dan zegt hij dat het wachtwoord niet klopt. mij vernieuw mijn wachtwoord en de app slaat dit niet op en zegt weer dat het onjuist is. super vervelend want nu kan ik als mijn internet op is geen nieuwe bundel activeren. kan iemand mij helpen??
Beste Tele2, Ik heb enkel bericht gehad dat ik 80% van mijn data bundel heb verbruikt en dat ik bericht zou krijgen wanneer ik op 100% zou zitten. Ik heb dit tweede bericht nooit ontvangen maar krijg nu wel een rekening met 20,88 extra kosten omdat ik over mijn data limiet heen heb gezeten. Hoe zit dit? Ik vind dit, met name omdat is gezegd dat ik een waarschuwing zou krijgen van de 100% maar dit nooit ontvangen heb, erg slordig.. Als ik de beloofde waarschuwing had gehad, dan had ik hiernaar gehandeld en extra data besteld of geen data meer gebruikt en deze extra kosten dus niet gemaakt!! Wat nu?
De afgelopen dagen wordt ik geregeld door onbekenden gebeld die claimen dat ik hen gebeld heb. Dit is echter niet geval. Ik vermoed dat mijn nummer gebruikt wordt voor spoofing. De klantenservice heeft mij al verteld hier niets in te kunnen betekenen. Ik kom op het forum meerdere mensen tegen die hier last van hebben (gehad). Ik lees echter nergens hoe het verhaal is afgelopen. Hebben mensen ervaring met misbruik van hun nummer en hoe hebben jullie dit opgelost? Hield het van zelf op of heb je een nieuwe nummer genomen?
Hi,Ik ben er net achtergekomen dat ik extra kosten van 10 euro heb. Ik snap niet waar dit vandaan komt ik heb namelijk nog genoeg tegoed. Ook als ik op de button extra kosten druk staat nergens waar deze kosten dan vandaan komen. Hoe kan dit?
Ik heb zojuist bij TELE 2 mijn huidige abonnement verlengd, mijn nieuwe abonnement gaat in vanaf 29-07. Mijn huidige abonnement loopt af van 28-07, moet ik deze ook ergens opzeggen? Of gaat dit automatisch, aangezien ik hem verleng bij tele 2? Ik hoor het graag
Morgen wordt mijn nummer overgenomen door Tele2 (ik ga van KPN naar Tele2). Er wordt aangegeven dat je hiervoor in Nederland moet zijn, maar ik ben deze week niet in Nederland. Hoe gaat dit in mijn geval dan? Alvast bedankt!
Hallo! Ik heb pas een abbo aangevraagd bij jullie, en heb hierbij ook nummerbehoud aangevraagd. Nu heb ik vervolgens een smsje van jullie ontvangen dat dit is afgewezen door mijn oude provider en ik mijn provider moest bellen om te vragen hoe dit komt. Ik heb hen gebeld en zij hebben mijn klantnummer meegegeven en gezegd dat ik die aan jullie door moet geven. Waar moet ik dat naar sturen? En kunnen jullie het dan oplossen zodra jullie deze hebben? Ik zie uit naar een snelle reactie! Alvast dank!
Vandaag rond 16 uur kreeg ik bericht dat ik mijn pincode moest invullen. Dat deed ik maar elke keer zei hij dat het fout was. Nu moet ik de PUK-code invullen, heb dat 2 keer gedaan, maar het zei ook dat het verkeerd was. Ik kan echter niet inloggen op de website. in de tele2-app staat dat ik geen abonament heb, wat niet waar is! Al mijn facturen zijn betaald!
Hoi! Ik probeer al de heledag in te loggen, op mijn telefoon, op de andere telefoon, laptop en mijn pc.Op alle apperaten krijg ik de zelfde fout melding als ik probeer in te loggen: “Sorry er ging iets , er is een onverwachte fout opgetreden”Ja ik heb coockies verwijderd, ik heb incognito geprobeerd en me wachtwoord opnieuw aangevraagd.Hier onder de fout melding
Dag,Ik heb een enorm trage/geen verbinding in het buitenland. Ik ben een week in Creta geweest en ben nu in Praag en mijn mobiel internet is nog slechter dan een inbelverbinding uit de jaren 90. Kan ik gebruikmaken van een normale 4G verbinding of ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een fatsoenlijke provider? Alvast bedankt,Selim Celem
Goedemorgen,Gistermiddag laat in duitsland aangekomen en helaas geen bereik. Toen ik de klantenservice wou bellen waren ze helaas al gesloten. Ik heb nu van alles geprobeerd.Roaming aan uitTelefoon aan uitHandmatig een netwerkoperator kiezen en elke keer de melding krijgen dat ik geen verbinding kan maken.0 voor je simcode alleen dat werkt nietIk kan dus helemaal geen verbinding maken hier. Terwijl ik hier nooit problemen mee heb gehad in het verleden. Misschien dat het aan het toestel ligt wat ik nu een jaar heb? One plus 7t pro Extra info zit al jaren bij tele 2 en dus ook geen nieuw abonnement Dit ook allemaal doorlopen
Beste.,Ik ben het simkaartje kwijt waarop de pincode en pukcode staat en ik kan dus niet inloggen op mijn telefoon.Iemand die mij kan helpen hiermee? Met vriendelijke groet,Rico Hoevens
Hi,Sinds een paar jaar zijn wij verhuisd naar het buitengebied. Al valt het enorm mee hoe "buitengebied" het werkelijk is. WiFi doet het niet al te best waardoor ik min of meer geforceerd word om gebruik te maken van mijn 4G Unlimited abonnement. Nu is deze ook enorm traag. Maar is de laatste tijd nóg slechter geworden waardoor het simpelweg onbruikbaar begint te worden. Een bestand van 2.5MB downloaden kost soms enkele minuten. Hier betaal ik 27 euro per maand voor…Ik ben erg benieuwd welke oplossingen hiervoor zijn. Ik zit namelijk met de handen in het haar en zit er zelfs aan te denken om over te stappen naar een andere provider. Met vriendelijke groet.
Ik kreeg ongeveer een half jaar terug het bericht dat ik mijn abonnement kon verlengen. Dit heb ik in maart gedaan. Sinds vandaag is mijn abonnement daadwerkelijk ingegaan. Echter zie ik dat hetzelfde bundel nu EUR 15,- kost i.p.v. EUR 17,- destijds in maart. Het gaat om een 2-jarig sim-only 200 min/sms + 20 GB. Toen ik vanochtend de klantenservice aan de lijn had, kreeg ik als antwoord dat die 14 dagen bedenktijd ingaat op het moment dat ik de bestelling heb geplaatst. Op de website staat: "Bestel je bij Tele2 een abonnement of telefoon? Dan heb je bedenktijd. Hoe lang je bedenktijd is, hangt af wat je bestelt én op welke manier. Hieronder check je dit in een overzicht. Je bedenktijd gaat in op het moment dat je je bestelling van ons ontvangt.” Wat hierboven staat kan ik ook interpreteren dat de bedenktijd ingaat op het moment dat mijn abonnement in is gegaan. Wie weet het antwoord?
Hi, kan niet inloggen op mijn al bestaande Mijn TELE2. Had al een internet abonnement en sinds kort ook een mobiel abonnement. Voor die laatste wil ik graag het één en ander checken qua factuur e.d.Enige tijd geleden het geprobeerd en weet inmiddels niet meer hoe vaak ik het overnieuw heb gedaan en wat voor 'n error messages ik kreeg. Weet niet meer met welk e-mail adres en met welk password ik moet inloggen. Van alles geprobeerd, niets lukt Ik kan via privé message mijn klantnummer doorgeven etcetera.Wie kan mij helpen !?(TELE2 webmail was ook een probleem overigens.)
Beste Tele 2,Vandaag heb ik mijn factuur gekregen en Mijn factuur klopt niet. (factuurnummer: 901420599701)Op 18 juni betaalde ik 179,01 euro en betaalde ik mijn toestelkrediet af. (voor apple iphone 11) op de factuur staat:ToestelkredietenResterende termijnen toestelkrediet 179,01 Subtotaal €216Nog te verrekenen bedrag -136,80 Dat klopt niet want ik betaalde 179,01 euroDus verrekende bedrag moet 179,01 euro zijn. Ik hoor graag van u!
Beste,Ik heb me sim only verlengd met de dit wil ik weten, nu ben ik erg geschroken. Als ik mijn abonnement voor volgende maand wil bijstellen naar beneden ben ik velen malen duurder uit, is dit de nieuwe Tele2 abonnement vorm ? Hoe kan dit opeens, hiervoor kon ik gewoon alles naar beneden stellen voor een lagere prijs en nu moet ik meer betalen? zelfs als ik even 1 maand unlimited wil zou ik 40 euro moeten betalen ipv 27 euro? Ook klopt de unlimited weekend prijs niet, dit zou 3 euro moeten zijn toch? Hiervoor kon mijn abonnement zo wijzigen zoals ik dit zou doen met een verlenging. Wordt dit nu door Tele2 ontmoedigt?Tele2 presents: de Dit Wil Ik WEKEN! | Tele2 Forum @Marciano van Tele2 of @Cas van Tele2 , is dit een fout intern? zo nee zou ik graag toch terug gaan en de verlenging annuleren. Dit is niet wat ik van Tele2 gewend ben, dit is totaal niet flexibel .
Al 3 weken werkt internet sms en bellen niet. Al aantal keer klantenservice gebeld. Ik heb het gevoel telkens aan lijntje gehouden te worden. Betreft een nieuw abonnement met nieuwe sim zonder nr.behoud.
Hallo,ik overstap van T-Mobile naar Tele2 (bijna hetzelfde, maar goedkoper). Ik heb SMS gekregen dat overstap is goedgekeurd met datum, maar ‘Dit kan alleen als je die dag in Nederland bent’.Wat gebeurt er als ik nog in buitenland ben?Ik kan niet overstapdatum mezelf wijzigen, ik vul ‘tijdelijke tele2 nummer’, maar ik heb geen SMS krijgen. Ook dezelfde probleem met T-Mobile
Hallo,Ik wil mijn verbruik zien van vorig jaar.Van november en december 2020 kreeg ik netjes de specificatie te zien waarop ik kan zien hoeveel internet ik gebruik, hoeveel minuten ik aan mobiele nummers heb gebeld, kortom precies wat ik zoek en precies zoals het hoort.Maar tele2 zou tele2 niet zijn als ik zo terug zou kunnen kijken t\m jan. 2020, want vanaf oktober kan ik NIETS meer zien. Alleen het factuurbedrag is te zien, het enige dat ik niet hoef te zien want dat weet ik al. Als ik de gegevens in wil kijken kom ik weer op de site met de gegevens van vandaag.Hoe gaan we dit nu weer oplossen want er is werkelijk altijd wel iets bij tele2, maar gewoon werken zoals het hoort, dat zou de 1e uitzondering zijn.Kunt u mij de gegeven van januari t\m oktober 2020 opsturen want toch heb ik deze gegevens nodig en liefst gewoon even snel ipv constant naar de site te springen waar NIETS staat.FYI: ik doe het op de computer.Please, waarom kan ik op jullie site NOOIT even snel iets doen omdat er
Hallo,sinds gisteren aangekomen in Italië en geen internet of bereik met bellen. Alle instellingen staan goed zo wel in mijn telefoon als op Tele 2 zelf. Wat te doen?met vriendelijke groet
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.