Skip to main content

Beste Tele2, 

Ik heb enkel bericht gehad dat ik 80% van mijn data bundel heb verbruikt en dat ik bericht zou krijgen wanneer ik op 100% zou zitten. Ik heb dit tweede bericht nooit ontvangen maar krijg nu wel een rekening met 20,88 extra kosten omdat ik over mijn data limiet heen heb gezeten. Hoe zit dit? Ik vind dit, met name omdat is gezegd dat ik een waarschuwing zou krijgen van de 100% maar dit nooit ontvangen heb, erg slordig.. Als ik de beloofde waarschuwing had gehad, dan had ik hiernaar gehandeld en extra data besteld of geen data meer gebruikt en deze extra kosten dus niet gemaakt!! Wat nu?

De waarschuwing is een extra service, je kunt in de app je data verbruik in de gaten houden en het verbruik is jouw eigen verantwoordelijkheid.

In NL kan je met Tele2 geen extra kosten maken, wat voor abonnement heb je en in welk land zijn de kosten gemaakt? Zijn het data kosten of bel/sms kosten?


Reageer