De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
I am not receiving verification sms from the polish government website. I complained with them and was told that messages are send correctly and that the issue is with my carrier rejecting or blocking sms.The verification sms are send from these 2 numbers:Orange: +48 789 449 600T-Mobile: +48 664 079 766
Hoi allemaal,Ik heb nu al bijna een jaar een specifiek probleem met mijn mobiele data. Twee apps geven namelijk aan dat ik geen verbinding heb als ik mijn mobiele data gebruik: chrome en spotify.Chrome werkt gewoon zoals het hoort, alleen met een vervelende permanente melding aan de bovenkant, maar op spotify kan ik alleen luisteren naar muziek die ik gedownload heb en kan ik verder niks opzoeken/afspelen.Als ik spotify web opzoek op chrome, kan ik 'gewoon' alles opzoeken en luisteren. Ik gebruik een Huawei p30 pro met Android 10 (en de software is up-to-date) Na alles geprobeerd te hebben (Nieuwe simkaart, clean/hard restarts en reinstalls van hier tot Tokyo, in- en uitloggen), gaf de klantenservice van spotify aan dat het hoogstwaarschijnlijk aan mijn provider ligt en niet aan mijn toestel, simkaart of spotify zelf.Nu heb ik dus absoluut geen idee wat ik nog kan doen. Gelukkig is mijn jaarcontract voorbij en kan ik gewoon stoppen als het niet snel opgelost is, maar als iemand nog adv
Vanaf vandaag 1 september zou ik mijn nieuwe abonnement bij Tele2 moeten kunnen gaan gebruiken maar dit is niet het geval, nummerbehoud was goedgekeurd alleen eindigde mijn vorige abonnement op 31 augustus waardoor ik geen server netwerk meer heb en dus niks van sms of iets dergelijks binnen kan krijgen. Nu zit ik dus zonder abonnement, hoe kunnen we dit oplossen? met vriendelijke groet,Stan Voets
Ik heb een nieuwe abonnement met nummer behoud aangevraagd bij tele2. Mijn bestelling ontvang ik dit weekend, nou heeft mijn vorige provider mijn simkaart zojuist geblokkeerd. Ik kan niet bellen of gebeld worden. Ben ik nu mijn nummer kwijt?
Heb een nieuw sim only mobiel abonnement, sim geactiveerd, internet lukt niet.. geen idee hoe verder
Ik krijg viel spam calls in Chinese . +31628424012 +31656693676
Hoi ik heb gisteren donderdag 26 augustus op een link gedrukt die over mijn voicemail zou gaan maar blijkbaar is er daardoor een soort van virus in mijn telefoon gestopt hele telefoon doet kut en jullie hebben mijn abbonement gestopt en geblokt omdat door die virus ik onkosten heb gedaan of niet ik maar die virus nu heb ik mijn telefoon weer tot fabrieksinstellinge gereset en hoop ik weer aangesloten te mogen worden alvast bedankt voor jullie begrip dat ik zonder internet zit !
Goede middag,Eergisteren ben ik na enkele jaren van mijn pre-paid afgestapt en over gegaan naar een abonnement omdat mijn afbetaalde telefoon kapot is gegaan. Zo heb ik meteen een nieuwe telefoon besteld en betaal ik maar iets meer per maand dan voorheen. Helemaal top!Echter zou ik binnen 15 minuten een email krijgen met daarin een bevestiging en de mogelijkheid om een afspraak te maken voor bezorging. Deze mail heb ik tot heden niet gekregen. Ik heb de situatie uitgelegd aan een van jullie agenten in de chat en de agent kon mij geen oplossing bieden.‘Ik zal 5/6 weken moeten wachten op mijn nieuwe telefoon.’Ik heb geen andere telefoon waarmee ik kan bellen dus ik kan mijn nieuwe abonnement ook niet annuleren. Hierbij kreeg ik het antwoord: vraag vrienden/familie/etc maar. Wat voor onzin is dit nu weer? Er zou de optie voor annulering moeten bestaan zonder dat ik hier andermans telefoon voor moet gebruiken! Op de website staat nergens aangegeven dat de telefoon(s) niet voorradig zijn. H
I’m an expat living in NL for 10 months and for some reason Tele2 is refusing my subscription request. I tried to register with my passport (German). I’m not having any debts or loans, not even a single contract in NL (except my rental contract) and my salary is decent. I went to KPN store today with and same story… Slowly I’m getting a bit nervous and like to know what the problem is. Even more important, I need a simcard ASAP. I really hope someone can help me or faced the same problem and found a solution. A ahousand thanks in advance! Best,Hagen
Ik wil een abonnement afsluiten maar ik ben helaas nog minderjarig. Mijn moeder is klant van tmobile maar ik wil van tele2 het abonnement. Moet ik alsnog haar gegevens overal invoeren? Of moet ik mijn nummer en naam gebruiken maar haar iban etc? De goeie deals zijn momenteel bezig en wilde echt super graag een abonnement maar als k dit mislool oofoof! Ik weet eig dus niet wat k moet invullen want ik ben bang dat haar abbonement opeens word stopgezet bij t-mobile.
hallo ik heb een vraag. ik heb eergister een iphone 11 red 64GB besteld en er staat dat hij niet op voorraad is en dat ik moet wachten. ik heb nu ook al meerdere topics gelezen waar mensen zeggen dat de levertijd oploopt tot 4 weken. klopt dit?
Waarom kan ik geen 0906 nummers bellen?Alvast bedankt voor u reactie.
Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd, maar ik hoor een sms te ontvangen om mijn simkaart te activeren. Alleen kan ik geen sms ontvangen omdat mijn sms niet geactiveerd is. Ik zit dus in een cirkel waar ik niks kan doen. Hoop hiermee snel geholpen te worden
Zojuist met de klantenservice gebeld over extra kosten op mijn telefoonrekening. Telefoongesprekken naar Duitsland vanuit mijn 'Bellen/SMS NL&EU onbeperkt' bundel. De naam doet veronderstellen dat deze bundel in de geheel EU gebruikt kan worden. Nu wordt me aan de telefoon uitgelegd dat gesprekken vanuit Nederland naar een ander EU land wel kosten opleveren. Was ik nu naar Duitsland gereden en had ik daar het gesprek gevoerd dan was het wel vanuit mijn bundel gegaan en had ik geen extra kosten gehad. Lekker krom en onduidelijk dit. Nederland en Duitsland vallen beide onder de EU. De bundel stelt ook nog eens 'NL&EU'. Dit is misleidend en incorrect. In mijn app staat dit ook niet vermeld bij mijn bundel. Zorg dat dit duidelijker is zodat onnodige kosten voorkomen worden.
Hoi ik had een nieuw abonnement afgesloten met nieuwe sim.Maar nu ben ik mijn pin kwijt waardoor puk nodig maar ik heb het kaartje niet meer ?Ik zit nu met mijn oude sim op WiFi maar krijg geen netwerk?Hoelos ik dit op ?? Want wil graag weer bereik baar zijnHoe kom ik aan mijn pukcode nieuwe sim ik kan niet bellen .kan iemand mij helpen?
Mobiel abonnement bij Tele2. Ik probeer al een uur te bellen, maar krijg direct "Kan niet verbinden" te zien. Gebeld worden is ook niet mogelijk. Bereik zou in orde moeten zijn. Is er een storing bij Tele2? Op de eigen site zie ik daar niets van terug, maar op allestoringen.nl lijkt het er wel op.
Ik lees elder dat dit bij anderen is opgelost, maar ik kan nog steeds niet bellen sinds de namiddag. Dit is erg vervelend.
Ik heb voor mijn minderjarige dochter een mobiel abonnement afgesloten. Nu heeft ze in 5 dagen tijd voor 244€ aan robux in app aankopen gedaan. Eigen schuld zou je zeggen maar een melding heb ik niet gekregen terwijl alles via mijn mail verloopt. Je komt er op de factuur pas achter. De volgende factuur voor augustus kan dus ook een leuke verrassing worden. Inmiddels heb ik de blokkades (waar ik niks van wist) aangezet maar het kwaad is geschiet. Ik hoop toch dat tele-2 zo coulant is om in te zien dat dit geen normale aankopen zijn. Meerdere tot 100€ totaal aan aankopen op een dag zou je wel een melding verwachten.
Daar mijn vermoeden bestaat dat tele2 bewust defecte toestellen levert kom ik graag in contact met meer mensen die defect toestel ontvingen of defect raakte binnen 8 weken.
Ik heb 24 juni mijn abbo opgezegd, dus dat zou 24juli ingaan. Ik heb ook de “opzeg email” ontvangen op 24 juni.Maar heb nu toch weer een factuur ontvangen van hetzelfde oude nummer. Ik kan hem niet eens bekijken omdat ik geen toegang meer heb tot facturen. Nu zie ik dat morgen het gewoon van mijn bank zal gaan. Geen idee waarom en ik kan niet bellen met klantenservice want woon in Spanje en dat is heel duur. alvast bedankt allen!
Hello , Dear Tele 2 Two days ago , I left my bag in the bus and I had a lot stress, when I decided to call to connexxion bus ( 0900 ... ) I couldn't, and secretory over the phone told me you have Tele 2 and you couldn't call that number and you must had T mobile Why ? If Tele 2 can't support those issues,
Mijn man en ik hadden klantvoordeel Maat toen we onze abonnement hebben verlengd is het klantvoordeel weg en kan je je niet meer opnieuw aanmelden. Dus een voordeel heb je niet meer. Klopt dit
Beste Tele2,Als je wachtwoord of e-mail de volgende 2 tekens bevat (achter elkaar, in deze volgorde): &#Dan verschijnt er een error 500 en kan je niet inloggen. Eventjes de regex fixen gok ik!Met vriendelijke groet,Kaj
Goede dag, Mijn telefoon is gestolen met mijn simkaart erin. Nu heb ik een nieuwe kunnen aanvragen via de app, alleen kan het niet zelf activeren net de app en moet dus gebeld worden naar de klantenservice die ik dus niet kan bellen zonder een simkaart. Nu ga ik vast reacties krijgen met "leen een telefoon van iemand", maar ik heb dit graag zelf geregeld en is het dus niet fijn dat Tele2 mij afhankelijk maakt van anderen.
Ik overweeg klant te worden bij Tele2, maar was benieuwd welk netwerk ze nu gebruiken sinds de fusie. Ik weet dat Tele2 het netwerk van T-Mobile gebruikt voor 3G en 5G, maar ze hebben hun eigen 4G netwerk en ik vond het heel vaag of dat nou was samengevoegd met het T-Mobile netwerk en alle klanten nu standaard gebruik maken van “het beste netwerk van Nederland” of dat het bijvoorbeeld alleen is als 4G van Tele2 niet beschikbaar is. Of maken klanten helemaal geen gebruik van 4G van T-Mobile?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.