beantwoord

mijn abbonement is stopgezet na Flubot SMS

  • 27 August 2021
  • 5 reacties
  • 106 x bekeken

Hoi ik heb gisteren donderdag 26 augustus op een link gedrukt die over mijn voicemail zou gaan maar blijkbaar is er daardoor een soort van virus in mijn telefoon gestopt hele telefoon doet kut en jullie hebben mijn abbonement gestopt en geblokt omdat door die virus ik onkosten heb gedaan of niet ik maar die virus nu heb ik mijn telefoon weer tot fabrieksinstellinge gereset en hoop ik weer aangesloten te mogen worden alvast bedankt voor jullie begrip dat ik zonder internet zit !

icon

Beste antwoord door eric 27 August 2021, 21:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Er is een speciaal topic voor de flubot aanvallen. Beste tip is altijd, geen rare links aanklikken.

Maar nu het gebeurt is moet je eerst je telefoon naar fabrieksinstellingen terugzetten. Dan weer de Tele2 app installeren en dan kun je het abonnement weet activeren.

hoi Erik, 

 

Ik heb alles al terug gezet naar fabrieksinstellingen  alleen krijg ik niemand van tele2 te pakken om dit te regelen...

Reputatie 7
Badge +12

Medewerker spreken hoeft niet. Volgens die info pagina kun je dat in je Tele2 app doen.

Hoe krijg je de op beste manier contact voor een terug betaling

Hoe krijg je de op beste manier contact voor een terug betaling

Kijk in je eigen topic  Het heeft geen zin om je vraag in diverse topics neer te zetten.