Skip to main content

Ik heb 24 juni mijn abbo opgezegd, dus dat zou 24juli ingaan. Ik heb ook de “opzeg email” ontvangen op 24 juni.

Maar heb nu toch weer een factuur ontvangen van hetzelfde oude nummer. Ik kan hem niet eens bekijken omdat ik geen toegang meer heb tot facturen. Nu zie ik dat morgen het gewoon van mijn bank zal gaan. Geen idee waarom en ik kan niet bellen met klantenservice want woon in Spanje en dat is heel duur.

 

alvast bedankt allen!

De factuur die je nu hebt ontvangen, is de factuur over (een deel van ) de maand Juli. Het zou de laatste moeten zijn.


Hey @Jowiex wat @WhTurner zegt klopt helemaal! Je betaald bij ons namelijk altijd achteraf.

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt ingevuld. Ik heb het gelijk nog even voor je nagekeken en de factuur die je nu hebt ontvangen is inderdaad voor de periode 1 t/m 23 juli. Je zal zien dat de factuur daardoor ook niet het volledige maand bedrag zal zijn. 

Dus, geen zorgen, je hoeft niet te bellen. Het gaat allemaal goed! Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze hier dan gerust. De Community staat voor je klaar! :blush: