beantwoord

het afsluiten van een abonnement onder de 18

  • 29 August 2021
  • 1 reactie
  • 593 x bekeken

Ik wil een abonnement afsluiten maar ik ben helaas nog minderjarig. Mijn moeder is klant van tmobile maar ik wil van tele2 het abonnement. Moet ik alsnog haar gegevens overal invoeren? Of moet ik mijn nummer en naam gebruiken maar haar iban etc? De goeie deals zijn momenteel bezig en wilde echt super graag een abonnement maar als k dit mislool oofoof! Ik weet eig dus niet wat k moet invullen want ik ben bang dat haar abbonement opeens word stopgezet bij t-mobile.

icon

Beste antwoord door eric 29 August 2021, 15:25

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Tingtonglmao , welkom bij de community.

Een abonnement kun je alleen afsluiten als je meerjarig bent. Jouw moeder kan naast haar eigen abonnement een tweede abonnement afsluiten op haar naam/adres/rekening bij Tele2. Die zal wel een check doen bij Preventel en eventueel BKR als zij er ook er ook een toestel bij neemt. Als je moeder gewoon een nieuw abonnement afsluit, zonder nummerbehoud, dan blijft haar T-Mobile abonnement gewoon doorlopen.  Omdat bij aflevering ook het identiteitsbewijs en de persoon die erbij hoort wordt gecontroleerd is het gewoon veel handiger haar te vragen dit voor jou te bestellen. Dat zij de sim/telefoon daarna aan jou in bruikleen geeft mag natuurlijk, maar het blijft haar verantwoordelijkheid wat jij ermee doet.