Beste Tele2,
Als je wachtwoord of e-mail de volgende 2 tekens bevat (achter elkaar, in deze volgorde): &#
Dan verschijnt er een error 500 en kan je niet inloggen. Eventjes de regex fixen gok ik!
Met vriendelijke groet,
Kaj
Hey Kaj, thanks voor het aankaarten! Ik zal het intern doorgeven. Kun jij inmiddels wel inloggen (met wellicht een nieuw wachtwoord)? Ik hoor het graag van je!
Hi Marciano,
Nee dat kan ik niet, want ik krijg geen email binnen waar ik het wachtwoord mee kan resetten.
Hey Kaj, wat apart! Probeerde je in te loggen via de app of via de website? Als je dit via de app probeerde, zou je het dan eens via de site kunnen proberen (of andersom)? Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt.
De error kwam van de website. De app werkt!
Hey Kaj, thanks voor de terugkoppeling! Ik zal dit doorgeven bij de juiste collega’s.
Heb je via de app kunnen doen, wat je wilde doen? Of kan ik je op dit moment nog ergens bij helpen? Laat het me weten, ik sta voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.