Skip to main content
Antwoord

klantvoordeel

  • August 22, 2021
  • 2 reacties
  • 78 x bekeken

ywo
  • Aan het warmlopen

Mijn man en ik hadden klantvoordeel 

Maat toen we onze abonnement hebben verlengd is het klantvoordeel weg en kan je je niet meer opnieuw aanmelden. Dus een voordeel heb je niet meer. Klopt dit

 

 

 

 

 

 

 

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey Ywo, zoals Eric ook zei, zal dit vast niet het geval zijn en zal je vast wel je klantvoordeel terug kunnen krijgen. Heb je inmiddels mijn collega’s van de klantenservice gesproken? Ik hoor graag van je of het is opgelost. Als je je profiel invult met je 06-nummer, kijk ik het ook met alle plezier voor je na, zodat je gewoon weer kan genieten van klantvoordeel! :smile:

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • August 23, 2021

Vast niet. Bel even de klantenservice.


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Ywo, zoals Eric ook zei, zal dit vast niet het geval zijn en zal je vast wel je klantvoordeel terug kunnen krijgen. Heb je inmiddels mijn collega’s van de klantenservice gesproken? Ik hoor graag van je of het is opgelost. Als je je profiel invult met je 06-nummer, kijk ik het ook met alle plezier voor je na, zodat je gewoon weer kan genieten van klantvoordeel! :smile: