Skip to main content
Antwoord

nieuwe sim geactiveerd, geen internet

  • August 31, 2021
  • 2 reacties
  • 73 x bekeken

Heb een nieuw sim only mobiel abonnement, sim geactiveerd, internet lukt niet.. geen idee hoe verder

Beste antwoord door rod252

de datum van het mobiel bleek op 1 jan 1970 te staan, eenmaal gecorrigeerd werkt internet nu wel..

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

  • Auteur
  • Durft te posten
  • Antwoord
  • August 31, 2021

de datum van het mobiel bleek op 1 jan 1970 te staan, eenmaal gecorrigeerd werkt internet nu wel..


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey rod252, welkom op de Community! Super fijn om te horen dat het inmiddels werkt. Mocht je nog andere vragen of hulp nodig hebben, maak dan gerust een nieuw topic aan. De Community staat voor je klaar! :smile: