Goede middag,
Eergisteren ben ik na enkele jaren van mijn pre-paid afgestapt en over gegaan naar een abonnement omdat mijn afbetaalde telefoon kapot is gegaan. Zo heb ik meteen een nieuwe telefoon besteld en betaal ik maar iets meer per maand dan voorheen. Helemaal top!
Echter zou ik binnen 15 minuten een email krijgen met daarin een bevestiging en de mogelijkheid om een afspraak te maken voor bezorging. Deze mail heb ik tot heden niet gekregen. Ik heb de situatie uitgelegd aan een van jullie agenten in de chat en de agent kon mij geen oplossing bieden.
‘Ik zal 5/6 weken moeten wachten op mijn nieuwe telefoon.’
Ik heb geen andere telefoon waarmee ik kan bellen dus ik kan mijn nieuwe abonnement ook niet annuleren. Hierbij kreeg ik het antwoord: vraag vrienden/familie/etc maar. Wat voor onzin is dit nu weer? Er zou de optie voor annulering moeten bestaan zonder dat ik hier andermans telefoon voor moet gebruiken!
Op de website staat nergens aangegeven dat de telefoon(s) niet voorradig zijn. Had ik het gelezen/gezien/geweten had ik een andere uitgezocht en wellicht een andere provider. Ik kan geen 5 tot 6 weken zonder telefoon zitten aangezien ik die ook voor mijn werk gebruikt.
Welke andere opties heb ik tot mijn beschikking?