De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Sinds vandaag lukt het niet op mijn sms bundelbooster aan te vragen voor mijn unlimited abonnement.Een vriend van mij met hetzelfde abonnement heeft het zelfde probleem.Is hier een oplossing voor? Dus dat je via sms kan blijven opwaarderen ipv de tele2 app?
Dag, Ik ben in Tsjechië en wordt lastig gevallen door Tele2. Ik krijg al een aantal dagen om de circa 15-30 minuten een sms bericht van Tele2 met het bericht "Welkom in Tsjechië.." en "Welkom in Slovakije.." Moet ik de nummer van Tele2 blokkeren of kan dit probleem anders worden opgelost? Met vriendelijke groet, Selim
Bijna 2 weken geleden 5G geactiveerd op mijn Motorola Edge 20 (Pro) maar helaas geen 5G. Nieuwe simkaart gekregen, geactiveerd en vervolgens hele avond en ochtend helemaal niks meer. Uiteindelijk weer verbinding maar geen optie voor 5G. Ik heb zo'n vermoeden dat geen enkele Motorola 5G krijgt op het Tele2 netwerk hoewel het wel als combinatie wordt aangeboden door Tele2.Nu zag ik het probleem op het forum ook voor de One Plus Pro 8 eerder dit jaar. Ik denk hetzelfde probleem.Moet ik nu nog even wachten of 5G abonnement deactiveren?
Beste community, Een tijdje terug heb ik bij Tele2 aangegeven dat ik mijn nummer wou overzetten van het ene Tele2 account naar het andere Tele2 account. Dat is vanochtend om half 9 gebeurt en zou volgens de SMS een uurtje moeten duren. Als ik ten tijde van die migratie geen verbinding heb (niet bellen & niet internetten) dan moest ik de nieuwe simkaart in mijn mobiel stoppen. Die simkaart heb ik nooit ontvangen. Via een hotspot van een collega kan ik even op de mobiel internetten en inloggen op Tele2 maar in zowel het oude account als het nieuwe account staat nu geen actief abonnement. Wat kan ik nu doen?
Ik ben eigenlijk niet meer zo blij met de telefoon die ik bij mijn abonnement heb, ivm geheugen dat steeds vol zit.is het mogelijk om een abonnement af te sluiten voor alleen een nieuwe telefoon?
3 weken geleden mijn abonnement geannuleerd. Ik had een Iphone 13 mini besteld maar omdat de levertijd onzeker was en elke keer aangepast werd heb ik mijn telefoon geannuleerd.Tele 2 had bij beloofd het betaalde bedrag binnen 14 dagen terug te storten, Helaas is dat tot op heden nog niet gebeurd. Heb inmiddels al 3 keer contact gehad met Tele 2 en elke keer beloven ze mij het geld die dag erna terug te storten…..
Hallo,Wanneer ik smsjes binnen krijg bv van mijn AH boodchappen levering, of de IKEA zojuist staat er bij de sms de vlag van duitsland en Internationaal telefoongesprek, zo vreemd. Is dit ergens een foute instelling op mijn telefoon? Ik kan nl niks terug vinden, Alvast bedankt! Groet Heidi
Hello. I recently got my SIM card, it works fine in Netherlands but there was no network and internet in Germany. In mytele2 app I can see that bundle for eu is inactive. How can I fix that?
Hey. Ik had eerder een simkaart van Tele2 in mijn telefoon zitten. Deze telefoon + simkaart is nu weg. Toen had ik tijdelijk een simkaart via Lycamobile, en nu weer de simkaart die bij mijn abonnement hoort.Omdat ik dus nu een lycamobile nummer heb, en niet mijn oude via Tele2, kan ik geen SMS ontvangen om mijn nieuwe sim te activeren..
Vandaag heb ik eindelijk. Ruim twee weken later dan de bedoeling was mijn simkaart ontvangen van mijn nieuwe abonnement bjj tele 2. In de bijgevoegde brief staat een aite genoemd waar ik de simkaart kan activeren echter als ik daarhen ga staat er dat de aite op slot zit. Ik ben gewoon ingwlogd met min tele 2 Dua nu kan ik alsnog mijn simkaart niet activeren.Ik hoor graag zsm wat er aan de hand is
Na veel problemen met tele2 heb ik 3 maanden voordat mijn contract afloopt mijn nummer overgezet naar KPN. Ik kreeg berichten dat het mogelijk is, maar ik kan een bedrag betalen aan mijn vorige provider. Ik kon geen specifiek bedrag vinden, is er enige informatie hoeveel het zou zijn om te betalen?
Goedenavond, Wij hebben een telefoon gekocht en die in 1 keer betaald. Wij willen graag de factuur ontvangen, ik heb daar al een paar keer over gebeld maar ik krijg steeds niet wat we willen hebben. Steeds wordt er toegezegd dat het nu écht goed begrepen is en het binnen een paar dagen in de mail komt, maar helaas nog steeds geen factuur.Vandaag heb ik weer bijna een uur gebeld en toen kwam het hoge woord eruit, we krijgen geen factuur omdat ze dat toen anders deden qua systeem oid. De telefoon is op 16 november 2020 volledig betaald. Wat moeten wij nog meer doen om iemand van de betreffende afdeling te spreken ? Er kan niets geregeld worden, geen enkele moeite wordt er gedaan om een oplossing te bieden en ons de factuur te sturen.Ik las ergens op dit forum dat als er een actie is om een TV oid te bemachtigen er opeens wel een factuur van de telefoon gestuurd werd, hoe zit dit ? Ik hoop werkelijk dat dit naar tevredenheid opgelost wordt, we zijn al lang klant en hebben vele mensen aang
Ik ben al een maand dagelijks aan het bellen met Tele2 over een BKR registratie en een formeel verzoek hierover. Ik heb inmiddels denk ik wel 20 verschillende medewerkers aan de lijn gehad. Ze hebben cases aangemaakt, zaken er aan toegevoegd, mijn verzoek doorgezet, urgentie aangegeven, het gestuurd naar afdeling BKR en afdeling incasso. Deze afdelingen hebben niet meer gedaan dan aangeven dat de vraag niet bij hen hoort en het naar de andere afdeling doorgezet die het vervolgens weer terugstuurd. NIemand gaat er over en mijn verzoek wordt heen en weer gepingpongd. Ik heb zelf ook via diverse emails, (financewft@tele2.com en info@service.tele2.nl, het verzoek ingediend. En vervolgens ook een klacht omdat ik geen enkele respons krijg en niemand bij Tele2 kennelijk verantwoordelijkheid neemt. Maar ook daarop geen enkele reactie, ook geen ontvangstbevesting. Ik ben de wanhoop nabij. Ik hoop dat iemand een tip heeft voor hoe ik door deze dikke muur heen kom en iemand bij Tele2 vind die a
Heb je eindelijk je telefoon binnen heb je hele tijd groene strepen aan zeikant van je scherm contact je klantenservice krijg je te horen ja moet je hem maar opsturen weer maar moet je wel betalen je moet wel berijkbaar zijn dus je kan niet zomaar je telefoon op sturen en moet je nog betalen om te maken terwijl je hem zo uit de doos haalde
Kan ik een nieuwe telefoon kopen als het toestelkrediet afbetaald is maar het abonnement nog doorgaat of moet ik wachten tot ik kan verlengen?
Ik ben uw nieuwe klant. Ik heb vandaag mijn simkaart gekregen. Hoe kan ik het activeren? Kunt u mij helpen?
Mijn simkaart is helaas geblokkeerd door het 3x invoeren van de verkeerde pincode. Het originele doosje ben ik kwijt geraakt tijdens het verhuizen dus heb geen pukcode.Mijn tele2 account kan ik niet activeren omdat het via SMS gaat. Is er nog een andere manier om aan mijn pukcode te komen ?Alvast bedankt, Robbin Hartemink
Waarom kan ik me niet meer inloggen op de ap? In eens mijn telefoonnummer niet bekend best raar🤨🤨
Ik heb in 2020 een mobiel abbo afgesloten voor mijn zoon ( was toen nog geen 18)hij is nu 19 en ik wil dat hij nu zelf gaat betalen en het op zijn naam komtHoe regel ik dat? (Gewoon naam, e-mailadres en bankgegevens aanpassen?) Graag advies
Ik had nummerbehoud aangevraagd en die gaat volgende maand: 03-01 in. Nu zit er in de doos een simkaart met een ander telefoonnummer. Ik vraag me af of dat klopt..Ook via de: Mijn tele2 app zie ik bij klantvoordeel 2 verschillende telefoonnummers staan waarvan de nieuwe niet is geactiveerd. Er staat ook niet bij mijn huidige abonnement dat hij stopt/verlengd word. Alvast dank voor het antwoord
Op 1 oktober heb ik een Iphone 11 besteld en betaald. Helaas heb ik daarna niets meer gehoord. Hij zou vanaf 1 oktober leverbaar zijn, daarna werd dit op de website aangepast naar 12 oktober en op een gegeven moment verdween de telefoon van de website. Mijn bestelstatus staat nu al 3 weken op ‘wachten op voorraad’. Wanneer kan ik mijn telefoon verwachten?
Beste,Ik heb vorige maand bij aankoop van mijn telefoon en abonnement na het afrekenen mijn simkaart niet meegekregen. Na terug te zijn gegaan naar het verkooppunt bleek het niet vindbaar te zijn. sinds mijn nummer van t-mobile nu is overgezet naar tele-2 kan ik geen nieuwe aanvragen via mijntele2 sinds ik hem niet kan toevoegen als abonnement (de code wordt verstuurd naar het overgezet nummer). Is daar een (spoedige) oplossing voor?mvg,larencio
Goedemorgen, Ik heb sinds vrijdagmiddag ineens geen mobiele internet meer. Hij geeft wel 4G aan met alle streepjes verbinding, maar toch kan ik er niets mee qua internet/whatsapp. Mijn dochter zit ook bij jullie en heeft hetzelfde probleem. Ik heb een iphone 11 pro max en zij heeft een iphone 11. Ik heb al geprobeerd om mobiel data aan/uit te zetten, vliegtuigmodus aan/uit, APN op internet.tele2.nl te zetten. APN opnieuw in te stellen. Telefoon opnieuw opgestart. Maar helaas werkt helemaal niets. We hebben beide unlimited data, dus het kan ook niet zijn dat het data op is. Wat kunnen we doen om dit op te lossen?
Beste Tele2, Al jaren ben ik klant bij jullie met een unlimited abonnement. Sinds 1 oktober is mijn abonnement verlengt waarbij ik (voor mij onbekende reden) nog maar 200 belminuten heb. Zojuist log ik in op de app en zie ik dat er een factuur van bijna €400 open staat. Uiteraard schrik ik hier van aangezien ik altijd veel bel en dacht onbeperkt bellen te hebben (zoals altijd). Na anderhalf uur bellen met de klantenservice zijn jullie niet bereid om samen naar een oplossing te kijken. De factuur is nog niet geïncasseerd, het abonnement is gelijk geupgrade naar onbeperkt. Het lijk mij niet meer dan redelijk om met elkaar tot een oplossing te komen in plaats van een consument een rekening te sturen t.w.v. 36 maanden abonnementskosten. Wie is er bereid mij te bellen en tot een passende oplossing te komen?
Kan ik ook mijn huidige nummer oversluiten naar een prepaid en een nieuw 06 nummer aanvragen? Alvast bedankt Gr Jeroen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.