beantwoord

iphone 12 pro max

  • 9 December 2021
  • 1 reactie
  • 35 x bekeken

Heb je eindelijk je telefoon binnen heb je hele tijd groene strepen aan zeikant van je scherm contact je klantenservice krijg je te horen ja moet je hem maar opsturen weer maar moet je wel betalen je moet wel berijkbaar zijn dus je kan niet zomaar je telefoon op sturen en moet je nog betalen om te maken terwijl je hem zo uit de doos haalde 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 14 December 2021, 11:58

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Quintenvd010, wat naar om te horen dat je toestel direct groene strepen laat zien! 

Je zal hem inderdaad wel moeten opsturen ter reparatie naar Dr. Mobile. De kosten verschillen per situatie. De reparatie is gratis als het defect onder de garantievoorwaarden valt. Is dit niet het geval? Dan betaal je de reparatie zelf. Wees gerust: je krijgt vooraf te horen wat het kost en kiest zelf of je daarmee akkoord gaat. Als de reparatie niet onder de garantievoorwaarden valt, betaal je wel € 36,30 onderzoekskosten.

Check deze pagina voor alle informatie en via deze pagina kun je hem ook aanmelden. Ik zou dit wel snel doen, hoe eerder je hem terug hebt om te gebruiken: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon/reparatie

Houd me zeker op de hoogte van de uitkomst. Mocht je toch kosten maken voor het opsturen en het onderzoek, dan doe ik m'n uiterste best voor je om je tegemoet te komen. Geen zorgen, komt goed! :smile: