Goedenavond,
Wij hebben een telefoon gekocht en die in 1 keer betaald. Wij willen graag de factuur ontvangen, ik heb daar al een paar keer over gebeld maar ik krijg steeds niet wat we willen hebben. Steeds wordt er toegezegd dat het nu écht goed begrepen is en het binnen een paar dagen in de mail komt, maar helaas nog steeds geen factuur.
Vandaag heb ik weer bijna een uur gebeld en toen kwam het hoge woord eruit, we krijgen geen factuur omdat ze dat toen anders deden qua systeem oid. De telefoon is op 16 november 2020 volledig betaald. Wat moeten wij nog meer doen om iemand van de betreffende afdeling te spreken ? Er kan niets geregeld worden, geen enkele moeite wordt er gedaan om een oplossing te bieden en ons de factuur te sturen.
Ik las ergens op dit forum dat als er een actie is om een TV oid te bemachtigen er opeens wel een factuur van de telefoon gestuurd werd, hoe zit dit ?
Ik hoop werkelijk dat dit naar tevredenheid opgelost wordt, we zijn al lang klant en hebben vele mensen aangeraden om klant bij jullie te worden.
Vriendelijke groet F.H