beantwoord

Geen melding buiten bundel na contract verandering

  • 30 November 2021
  • 2 reacties
  • 90 x bekeken

Beste Tele2,

 

Al jaren ben ik klant bij jullie met een unlimited abonnement. Sinds 1 oktober is mijn abonnement verlengt waarbij ik (voor mij onbekende reden) nog maar 200 belminuten heb. Zojuist log ik in op de app en zie ik dat er een factuur van bijna €400 open staat. Uiteraard schrik ik hier van aangezien ik altijd veel bel en dacht onbeperkt bellen te hebben (zoals altijd). Na anderhalf uur bellen met de klantenservice zijn jullie niet bereid om samen naar een oplossing te kijken. De factuur is nog niet geïncasseerd, het abonnement is gelijk geupgrade naar onbeperkt. Het lijk mij niet meer dan redelijk om met elkaar tot een oplossing te komen in plaats van een consument een rekening te sturen t.w.v. 36 maanden abonnementskosten.

 

Wie is er bereid mij te bellen en tot een passende oplossing te komen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 9 December 2021, 13:03

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Wow dan heb je flink buiten de bundel gebeld, dat is niet chill. Misschien kan een moderator hiervoor met je mee kijken. Ook opFacebook of twitter zit een behulpzaam team. Het forum zelf kan hier weinig aan doen. 
Hopelijk komen jullie eruit.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jorro , excuses voor de vertraagde reactie. Ik had je al even gesproken op Facebook over jouw situatie, vandaar dat ik hier nog niet had gereageerd. Ik zie dat er inmiddels meer duidelijkheid is gekomen over de vergoeding die je krijgt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar! :blush: