De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Als ik wil bellen hoor ik dat het netwerk niet bereikbaar is, dit terwijl ik wel bereik heb volgens de telefoon. Als iemand mij belt wordt deze persoon automatisch naar mijn voicemail gestuurd.Ik heb niet storen niet aanstaan.
Vorig jaar heb ik een gesprek gehad met een meneer cas geheten via de community over een dubbele abonnement , ik kon een nieuw toestel kiezen en dat heb ik gedaan met nummer behoud, maar door het samen gaan van Tmobile en Tele2 is dit fout gegaan en had ik plotseling 2 abonnementen, dit is allemaal rechtgetrokken toen met de medewerker CAS! Gisteren kreeg ik een brief van een incassobureau dat ik nog geld verschuldigd ben voor een abonnement dat ik niet eens heb
Hallo,Ik wil graag een Samsung S21 PLUS met 256GB bestellen, maar die staat er nu niet meer bij.Komt die nog weer of is die eruit gehaald?Blijkbaar ben ik steeds te laat, want had eerst oog op de OnePlus 9 pro 256Gb en die wordt ook al niet meer geleverd .Dus komt de 256Gb versie nog op voorraad weer en zo ja, wanneer?En geldt de actie met korting dan nog wel? Want die liep op dit toestel nog, maar kan verlopen zijn op moment dat ze (eventueel) op voorraad komen?Dank voor reactie!
Ik heb zojuist een nieuw abbo aangeschaafd met een nieuw simkaart maar kan de simkaart niet activeren
Beste moderator, Ik heb een SIM-kaart van Tele2 waarvan ik de PUK code niet meer weet. Ik heb overal gezocht thuis, maar ik kan dat papiertje waarop de PUK code staat niet meer vinden. Inloggen in MyTele2 wel, maar dan krijg ik foutmeldingen dat mijn nummer niet meer werkt. Ik weet dat daar de optie bestaat om digitaal mijn PUK code op te vragen, maar helaas. Welke moderator zou mij willen helpen? Welke gegevens moet ik opsturen en naar welk e-mailadres of via een privebericht? Ik heb mijn NAW-gegevens, SIM-kaart nummer en mobiele telefoonnummer bij de hand. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Erik Vervoort
Mijn werkelijke databundel wordt niet weergegeven in de Tele2 app. Ik heb een databundel van 20.000 Mb en een databundel klantenvoordeel van 5.000 Mb. Totaal dus 25.000 Mb. Echter in de app staat dat mijn totale databundel 22.000 Mb. De eerste 3000 Mb die ik verbruik zijn voor mij dus niet zichtbaar. Pas na 3000 Mb begint de teller af te tellen in de app. Dit is echt vreselijk vervelend en heb er ook TELE2 over gebeld. Daar zeggen ze doodleuk dat er bij hun in de App gewoon 25.000 Mb staat. Tja, eeuwige discussie, maar het klopt echt niet.ondertussen heb ik alle mogelijkheden om het misschien op te lossen gedaan volgens mij.uitgelogd uit de app en weer opnieuw ingelogd telefoon uitgezet en weer aangezet tele2 app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd Hieronder een afbeelding van wat ik dus zie in de app.Wie weet raad?
L.S.Na stopzetten van abonnement begin oktober (welke maandelijks opzegbaar is) worden nog steeds facturen gestuurd.Gaat om nummer 0618407138 / Klantnr. 1.20749759.Heb nu zelfs bericht gehad dat het naar een incasso bureau gaat en daarom maar betaald.Kunt u het te veel betaalde (o.a. voor december) terug storten?
Hoi MarcianoHier de gegevens: [verborgen door moderator]Toestel: Samsung Galaxy A52s 128GB Mint
Wanneer is de iphone 13 pro max goud weer op voorraad bij Tele2
Hallo ik had een vraag wanneer is de iphone 13 pro max in het goud weer op voorraad want ik had hem vandaag besteld en betaalt en er stond dat er geen voorraad meer was en dat het nog een tijdje gaat duren.
Ik ontvang geen SMS meer wanneer mijn unlimited dag bundel (bijna) op is en wanneer ik een bundelbooster aan vraag of leeg trek sinds afgelopen donderdag. Mijn huisgenoot ook niet meer. Overigens gebeurt het wel vaker dat er niets verstuurt wordt maar nog nooit zo lang als nu. Is er een storing oid?
Hallo,Mijn simkaart is nog niet geactiveerd en daarom kan ik ook niet gebruik maken van mijn 4g. Hoe moet ik mijn simkaart gaan activeren?Groetjes Arda Gulcemal
..
Hoihoi,Me vader heeft een toestel + abbo voor me besteld het komt morgen bij hem binnen alleen hij werkt elke dag, is het mogelijk dag me moeder het aanneemt en zijn id kaart laat zien en met zijn bank pas die 0,01 cent pint.
Sinds gister ochtend doet onze internet het niet. Ik heb gister gebeld en er was een storing, maar duurt die storing zo lang dat binnen 24 uur niet ongelost kan worden?
Ik krijg elke maand twee afschrijvingen van Tele2. Een afschrijving is van een abonnement wat mij bekent is, het andere abonnementen niet. Ik wil dan ook zo snel mogelijk ervoor zorgen dat ik abonnement stopt. Omdat ik niet weet om wat het gaat heb ik ook geen telefoonnummer wat erbij hoort. Hoe los ik dit nu op?
Ik gebruik mijn [verwijderd door moderator] nummer al jaren niet meer. Ik wil graag een nieuwe simkaart met een nieuwe nummer, maar helaas is het niet mogelijk om mijn nummer te wijzigen omdat ik een code moet ontvangen op mijn [verwijderd door moderator] nummer. Dat is niet mogelijk.
Na verlenging voor sim only gekozen, maar nu werkt de tele2 app niet meer. Een abonnement toevoegen lukt niet. “Het is niet gelukt om je product te koppelen”.
Onder je 18e mag je niet een abonnement op je eigen naam hebben staan. Zelfs niet met toestemming van ouders. Ik heb dus twee abonnementen voor mezelf en mijn zoon. We hadden elk ons eigen account en daaronder het eigen nummer. Zo wil ik het graag. Nu is begin december alles onder 1 account gezet. Ze hebben dat strak getrokken stond in de mail. Maar dat wil ik helemaal niet, maar dat kan niet terug gedraaid worden (aldus de klantenservice). Nu moeten ze met mijn account inloggen. Graag wil ik dus een mogelijkheid voor mijn kind (en straks het broertje ook) dat ze elk hun eigen account kunnen hebben. Bij elk nummer zit ook hun eigen bankrekening, ik hoop niet dat dat ook “strak” getrokken wordt.
Ik krijg sinds een week elke dag meerdere malen sms’jes met een verificatiecode van onbekende sites (o.a seated, meest, Viber, airbnb). Ik blokker telkens het contact maar blijf berichten van hun ontvangen, weet iemand wat ik hier aan kan doen of is er nog iemand die hier last van heeft?
Is er een mogelijkheid om sneller in contact te komen met de annuleringsservice? Sta momenteel in totaal al een uur in de wacht. Geen idee of ik te woord gestaan zal worden.
Ik ben de houder van m'n simkaart voor m'n galaxy s21 ultra kwijt. Wat kan ik nu het beste doen?Simkaart zelf heb ik nog wel
Ben wel bereikbaar voor andere nummers
Hello. My iPhone has no network at all when I am out of the Netherlands. Right now I am in Spain and there is no network. I tried to turn off automatic network selection in the phone settings but it didn’t help. Can you please help me connect to the any local carrier?
I need to activate my sim. But I cannot use the online services because it asks me to confirm the sms code, which I can't receive as my sim card is not yet active.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.