Skip to main content

Als ik wil bellen hoor ik dat het netwerk niet bereikbaar is, dit terwijl ik wel bereik heb volgens de telefoon. Als iemand mij belt wordt deze persoon automatisch naar mijn voicemail gestuurd.

Ik heb niet storen niet aanstaan.

Hey @Rgreive niet kunnen bellen en internetten is natuurlijk niet iets om vrolijk van te worden. Ik zoek graag voor je uit hoe dit komt! Via www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking kan je zelf checken of je je in dekkingsgebied bevindt en of er bij jou een storing gaande is. Bevind je je niet in storingsgebied? Misschien bevind je je op een hele drukke plek of een heel goed geïsoleerd huis? Dat kan de verbinding namelijk ook flink tegenhouden. 

Heb je toevallig al een keer je toestel uit- en aangezet? Dit wil nog wel eens helpen! De laatste telefoonupdates installeren helpt vaak ook, mocht je dit nog niet gedaan hebben. Als er geen storing gaande is en het probleem op meerdere plekken speelt, én bovengenoemde stappen werken ook niet, kun je je netwerkinstellingen resetten. Op onze website kun je vinden hoe dit moet: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp/.

Ik wil je wel meegeven dat je wachtwoorden van je wifi netwerken verloren gaan. Je zult dus opnieuw verbinding moeten maken met je wifi netwerk. Als dit ook niet helpt, hebben we nog enkele stappen die je kunt ondernemen in een topic op onze Community gezet. Check het hier: 

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-359/mobiele-internetverbinding-verbeteren-82855 

Laat het ons zeker weten of het met bovenstaande is gelukt. Anders zoeken we uiteraard verder!