Skip to main content
Antwoord

MijnTele2 app product koppelen

  • January 5, 2022
  • 2 reacties
  • 236 x bekeken

Na verlenging voor sim only gekozen, maar nu werkt de tele2 app niet meer. Een abonnement toevoegen lukt niet. “Het is niet gelukt om je product te koppelen”.

Beste antwoord door Jamooi

Het is al gelukt door een nieuw e-mail adres aan te maken en daar het abonnement aan te koppelen. Ieder geval bedankt!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • January 11, 2022

Als je hebt verlengd dan hoef je eigenlijk geen abonnement toe te voegen. Je logt gewoon in met je ‘’oude gegevens’’. Het is hetzelfde nummer toch?

Wat krijg je als je op inloggegevens vergeten klikt? https://www.tele2.nl/my/inloggegevens-opvragen 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • Antwoord
  • January 11, 2022

Het is al gelukt door een nieuw e-mail adres aan te maken en daar het abonnement aan te koppelen. Ieder geval bedankt!