De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo, na een heel gedoe,stress,slapeloze nachten enz komt het bij mij als het goed is in orde maar ik wil vragen of mensen met mij mee willen doen omdat oudere mensen helemaal in paniek raken omdat ze geen mobiele telefoon en internet hebben maar door Tele2 wel gedwongen worden om een mobiel te nemen en een tablet moeten kopen.Ik word hier echt kwaad door omdat er geen enkele rekening wordt met ouderen in deze samenleving en zeker NIET door tele2.Ik wil graag voor deze mensen opkomen maar kan dat niet alleen. Wie wil mij helpen om de ouderen te helpen en dat Tele2 daar ook rekening mee gaat houden?Hopelijk verdwijnt dit bericht niet en lees dus ook Hopelijk reacties van mensen die zich ook willen inzetten tegen deze [verwijderd door moderator] vertoning van Tele2. Vriendelijke groet, Marion
Ik heb een tweede abonnement van Tele 2 maar krijg mijn simkaart niet geactiveerd.
Goeienavond,Ik ben mijn pukcode kwijt en kan mijn account nu niet koppelen aan mijntele2. Hoe kan ik mijn pukcode toch opvragen, het is niet mogelijk om te bellen met de klantenservice want mijn simkaart werkt niet.groetjesBritt
Hi ik heb net als het goed is mijn abbonement verlengd met telefoon (had eerst alleen simonly) maar nu heb ik geen bevestiging gehad en kan ook geen bestelstatus vinden. In mijn tele 2 kan ik ook niks vinden, en als ik nu opnieuw op “abbonement verlengen” klik krijg ik te zien dat ik nog een openstaande factuur heb en dat stond er eerst niet. Maar als ik dan bij mijn facturen kijk zie ik niks staan.
Goede avond ik had een vraag als de iphone 13 pro max goud weer op voorraad is bij jullie Hoelang duurt het dan tot ik een mailtje krijg van AMP koerier? Groetjess
Hallo, Gisteren is mijn overstap naar T-mobile geregeld door Tele2 en nu krijg ik midden in de nacht een mail van Tele2 dat ze het jammer vinden dat ik Tele2 verlaat maar toch alle maanden tot aan september als mijn contract afloopt bij Tele2 wel ruim 160,00 moet betalen. Ik ben ontzettend geschrokken want ook dit is mij niet verteld door Tele2 en mijn vraag is of meer mensen hier last van hebben en of dit normaal is dat ik nu maanden dubbele abonnementen moet gaan betalen terwijl Tele2 er juist op aan stuurt om over te stappen naar t-mobile. Ik hoop echt antwoord en reacties te krijgen.Vriendelijke groet Marion
Ik heb begin januari een abonnement afgesloten icm een iPhone 11. Tot op heden heb ik nog geen bericht gehad over de levering van deze iPhone. Wanneer kan ik deze verwachten?
Waarom is het niet mogelijk om contact op te nemen met de klantenservice zonder te bellen? Mensen die doof zijn of extreme bel-angst hebben moeten dus verplicht altijd een ander laten bellen? Waarom is dit? Waarom kan ik niet gewoon zelf iets vragen aan de klantenservice zonder te bellen? Ik wil namelijk graag weten waarom Tele2 het normaal vindt mijn abonnement te blokkeren, omdat er betaalachterstand is en NOOIT te hebben laten weten DAT ik achterstand heb. Waarom kan er niet even een sms of mail worden gestuurd met ‘hé joh, je betaling is niet gelukt!’ of waarom kan er niet 2 x worden afgeschreven de maand later, zoals bij andere bedrijven wel kan? Maar ik kan dat niet vragen zonder te bellen en bellen kan ik niet. Ik kan alleen schrijven helaas, maar mailen gaat niet en de chatbot is niet zo slim als ze denken. Dus? Komt er nog een oplossing voor mensen zoals ik? Of moeten wij altijd afhankelijk zijn van anderen? Het zou tof zijn als een klantenservicemedewerker hier op reageert i
Ik ben een nieuw abonnement aangegaan met nummer behoud omdat ik een nieuw toestel nodig had en mijn vader nog de eigenaar was van mijn oude abonnement. Het nieuwe toestel heb ik al een paar weken, maar het nieuwe abonnement is sinds gister ingegaan. Ik kreeg een sms dat het die dag ergens zou gebeuren en de zelfde ochtend stopte mijn internet met werken wat betekende dat ik mijn nieuwe simkaart kon gebruiken. Sinds ik mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon heb kan ik niet verbinden met mobiel internet en als ik probeer te bellen staat er dat ik niet aangemeld ben bij het netwerk. Ik heb online naar oplossingen gezocht zoals de telefoon uit en aan zetten maar het werkt niet. Als ik in mijn tele2 probeer te gaan naar simkaart activeren wordt ik gestuurd naar een scherm day zegt: Sorry! Er ging iets mis. Ik hoop dat ik snel kan worden geholpen met dit probleem zodat ik weer gewoon gebruik kan maken van mijn abonnement
Ik maak al 2 jaar gebruik van 4G en heb daar nooit echt problemen mee gehad, maar sinds 2 weken doet mijn 4G en 5G het niet meer.Ik heb nog voldoende data dus daar ligt het niet aan. Het ligt ook niet aan de dekking want ik ben nooit verplaats en op andere locaties werkt het ook niet. Ik heb het ook geprobeerd met een andere mobiel maar dat werkt ook niet.Bellen en SMS doet het wel.
4 dagen geleden een telefoon gekocht, en betaald, maar geen factuur ontvangen..Wil graag gebruik maken van de Samsung actie, maar daar heb ik een factuur voor nodig. Hoe kan ik op een snelle manier aan de factuur komen?
Goedeavond hoe kan het in eens zijn dat de iphone 13 pro max goud nog langer gaat duren met de levertijden want eerst stond er 3 tot 4 weken en nu 4 tot 6 weken
Na 2x contact is mijn verlenging nog steeds niet gelukt. Ik ben van een Sim only abbo naar een abonnement met toestel. Eerste verlenging is geannuleerd omdat het toestel niet meer leverbaar is. Opnieuw een abbo aangevraagd met een ander toestel. Maar geen mail waarin ik een afspraak kan maken voor bezorging (toestel is wel op voorraad) Vandaag weer contact gehad zou in orde gemaakt worden en zou binnen 2 uur een mail ontvangen waar ik een afspraak zou kunnen maken, maar tot op heden hellemaal niks. Wat een slechte service!
Dag Allen, Afgelopen donderdag heb ik de Samsung Galaxy S21 5G besteld bij Tele2 waar toen nog met 100 euro cashback werd geadverteerd. Nu kan ik nergens vinden hoe of waar ik deze 100 euro zou moeten kunnen claimen. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt :)
Hallo, Ik heb via Belsimpel een nieuwe telefoon met nieuw abonnement met nieuw nummer besteld. Toestel en sim vandaag ontvangen. Superblij. In de brief staat dat abonnement in gaat op 31 januari en dat ik dus de simkaart na ontvangst meteen kan gebruiken. Maar ik denk dat dit nog geactiveerd moet worden. Kunnen jullie dit voor me doen? Bedankt alvast voor de reactie 🤗
Na 4 jaar en 2 toestellen te mogen bestellen.Elk 2 jarig abonnement, mag ik wederom verlengen.Alleen is nu het toestel afgewezen!!!Altijd rekeningen netjes betaald.Heel erg vreemd om een klant die zolang al lid is, dan maar gewoon opzij te schuiven.
Ik heb op 17 januari een IPhone 13 128 GB besteld en de levertijd hiervan is 1-2 weken. Alleen zie ik veel andere mensen die erg lang moeten wachten op hun IPhone 13. Kan iemand mij een schattig geven van wanneer ik die van mij kan verwachten? want als ik een maand moet wachten annuleer ik mijn bestelling liever.
Hoi,Kan iemand mij vertellen of je met de Xiaomi 10 ook kan bellen over wifi met Tele2?Hiervoor bij Hollandse Nieuwe kon het wel met het zelfde toestel.Hoor graag of iemand een oplossing heeft, bedankt alvast!
Ik zag via een BKR toetsing dat er een bedrag openstaat bij Tele2. Al meerdere jaren.Mij niet bekend dus Tele2 gebeld om dit te vragen. Echter is er niemand die mij kan vertellen waarom dit gaat en moet ik nog in ieder geval twee weken wachten op de krediet afdeling??Hoe kan het dat dit zo lang moet duren. Wel een registratie afgeven maar reden onbekend. Ik vraag me af of ik überhaupt een antwoord ga krijgen van Tele2
Goede avond ik had nog een vraag over het overzetten van data en gegevens.Is het mogelijk dat ik van me Android telefoon. Gegevens en berichten, contacten en apps kan overzetten naar een IOS telefoon of is er daar een app voor nodig? Groetjes.
Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestiging via de mail ontvangen?
Ik vroeg mij af wanneer de iPhone 13 pro max ongeveer weer op voorraad is. Dan weet ik ongeveer wanneer ik mijn telefoon kan verwachten omdat mijn telefoon kapot is.
Ik vroeg mij af wanneer de iPhone 13 ongeveer weer op voorraad is. Dan heb ik ook ongeveer een inschatting wanneer ik mijn telefoon kan verwachten. Ivm dat mijn telefoon kapot is.
Ik ben net benaderd door het telefoonnummer 00316173349934. Toen ik opnam kreeg ik meteen in het Engels te horen dat het om de nationale politie ging. Ik heb toen meteen opgehangen. Heb nu geprobeerd anoniem terug te bellen. Maar het hele nummer zou niet bestaan. Heeft iemand dit ook mee gemaakt?
Ik heb geen netwerkverbinding op mijn telefoon, kan alleen maar op de wifi. Heb alles geprobeerd, sim in en uit, aan en uit, toestelhulp stappen volgen maar het doet allemaal niks.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.