beantwoord

Levering iPhone 11

  • 23 January 2022
  • 4 reacties
  • 166 x bekeken

Ik heb begin januari een abonnement afgesloten icm een iPhone 11. Tot op heden heb ik nog geen bericht gehad over de levering van deze iPhone. Wanneer kan ik deze verwachten?

icon

Beste antwoord door Katja1 27 January 2022, 15:12

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Ik heb precies hetzelfde terwijl er op de website stond dat de iPhone 11 al leverbaar was.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Katja en Yara, dat vind ik niet leuk om te horen dat jullie al sinds begin deze maand wachten op jullie iPhone 11! Ik ben er gelijk ingedoken en ik zie dat de iPhone 11 op een tijdelijke phase out staat (dit toestel is inmiddels ook uit de shop gehaald). Dit betekent dat de fabrikant niet kan aangeven of en wanneer het toestel geleverd kan worden. Wat je bij een tijdelijke phase out kunt doen is wachten tot het toestel geleverd kan worden of contact opnemen met mijn collega's van Sales. Ik raad dit laatste aan! 

Jullie kunnen ze bereiken op 0800-1602 en zij zullen je dan een alternatief aanbieden. Ik kan niks beloven, maar wie weet kunnen jullie er nog een mooie deal uithalen.

Laten jullie het weten als jullie mijn Sales collega's hebben gesproken? Ik hoor het graag! :smile:

Hoi Marciano,

Het probleem is opgelost! Helaas kon er volgens de sales geen alternatief geboden worden en moest ik de bestelling annuleren. Gelukkig werd er op het laatste moment aangegeven dat mijn bestelling net bij de koerier is aangemeld en het niet meer geannuleerd hoeft te worden. 

Dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Katja, wat superfijn om te horen dat ie toch nog geleverd kan worden!

Laat je het me weten als je hem binnen hebt? Ik hoor het graag. Mocht je nog andere vragen hebben, maak dan gerust een nieuw topic aan. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! :smile:

Reageer