beantwoord

Geen netwerkverbinding

  • 18 January 2022
  • 1 reactie
  • 1130 x bekeken

Ik heb geen netwerkverbinding op mijn telefoon, kan alleen maar op de wifi. Heb alles geprobeerd, sim in en uit, aan en uit, toestelhulp stappen volgen maar het doet allemaal niks.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 20 January 2022, 14:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Sebastiaan, ik ga je helpen met je netwerkverbinding! Goed dat je al een paar dingen geprobeerd hebt. 

Check eens via www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking of er problemen of werkzaamheden op jouw locatie zijn. Of heb je dit op meerdere plekken?

Wat gebeurd er als je handmatig verbinding probeert te maken met ons netwerk? Mochten er geen problemen zijn op jouw locatie dan zou je je netwerkinstellingen kunnen resetten.

Op onze website kun je vinden hoe dit moet: Toestelhulp openen in nieuw tabblad.

Ik wil je wel meegeven dat je wachtwoorden van je wifi netwerken verloren gaan. Je zult dus opnieuw verbinding moeten maken met je wifi netwerk. Als dit ook niet helpt, hebben we nog enkele stappen die je kunt ondernemen in een topic op onze Community gezet, zoals het uitproberen van je simkaart in een ander toestel. Volg de stappen in onderstaand topic nauwkeurig. 

 

Mocht dit allemaal niet helpen, dan zou het ook nog aan je simkaart kunnen liggen. Je kunt dan gemakkelijk en gratis een nieuwe opvragen via MijnTele2. Laat je het ons weten of het hiermee lukt?