beantwoord

Abonnementskosten

  • 27 January 2022
  • 3 reacties
  • 95 x bekeken

Hallo, 

Gisteren is mijn overstap naar T-mobile geregeld door Tele2 en nu krijg ik midden in de nacht een mail van Tele2 dat ze het jammer vinden dat ik Tele2 verlaat maar toch alle maanden tot aan september als mijn contract afloopt bij Tele2 wel ruim 160,00 moet betalen. 

Ik ben ontzettend geschrokken want ook dit is mij niet verteld door Tele2 en mijn vraag is of meer mensen hier last van hebben en of dit normaal is dat ik nu maanden dubbele abonnementen moet gaan betalen terwijl Tele2 er juist op aan stuurt om over te stappen naar t-mobile. 

Ik hoop echt antwoord en reacties te krijgen.

Vriendelijke groet Marion 

icon

Beste antwoord door Floor109 27 January 2022, 11:52

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Marion,

Zoals zojuist telefonisch besproken ook hier nog even een bevestiging dat we dit voor je gaan oplossen. Er ging wat fout met de overstap omdat het systeem een automatisch opzegbericht had ontvangen, hierdoor berekende het Tele2 systeem automatisch een afkoopsom, omdat je nog binnen contract zit bij Tele2. Maar natuurlijk krijg je geen extra kosten bij de overstap naar T-Mobile, wij werken immers samen.

Ik en/of mijn collega's van het T-Mobile overstap team gaan dit in de gaten houden en zorgen ervoor dat jouw overstap in goede handen wordt begeleid en dat je geen extra onnodige kosten maakt.

Reputatie 7
Badge +12

Topper ben je! @Floor109 :sunglasses:

Hallo, 

Bedankt voor je reactie en ik heb inmiddels eenzelfde reactie gekregen van een andere medewerker van Tele2 en de verkeerde rekening is als het goed is hersteld.

Groet, Marion 

Reageer