Na 2x contact is mijn verlenging nog steeds niet gelukt. Ik ben van een Sim only abbo naar een abonnement met toestel. Eerste verlenging is geannuleerd omdat het toestel niet meer leverbaar is. Opnieuw een abbo aangevraagd met een ander toestel. Maar geen mail waarin ik een afspraak kan maken voor bezorging (toestel is wel op voorraad) Vandaag weer contact gehad zou in orde gemaakt worden en zou binnen 2 uur een mail ontvangen waar ik een afspraak zou kunnen maken, maar tot op heden hellemaal niks. Wat een slechte service!
Bladzijde 1 / 1
Hey
Ik heb je bestelling er gelijk bijgepakt en ik zie dat de bezorgafspraak sinds gisteravond staat ingepland, klopt dat? Wanneer komt je toestel binnen?
Ik hoor het graag van je. Als alles inmiddels goed is gegaan met het inplannen van de bezorgafspraak wens ik je alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.