De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hoi! 👋 Ik heb een vraag naar aanleiding van mijn nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra, welke ik gekocht heb vanwege de reclame van de geweldige camera die er in zou moeten zitten.De foto's die de telefoon maakt vallen me echter zó zwaar tegen!! Ik heb alle modussen al geprobeerd, in licht, donker, andere hoek etc. Niets maakt de kwaliteit beter. Ik maakte voorheen de meest prachtige foto's met mijn Samsung S20+, dus ging er eigenlijk van uit dat het alleen maar beter zou worden met deze nieuwe telefoon. Zijn er meer mensen met deze klacht? En voor de medewerkers van Tele2: ik heb deze telefoon aangeschaft bij een nieuw abbonement, is het mogelijk deze nog te ruilen aangezien hij zo zwaar tegen valt? Alvast bedankt voor jullie reactie! Groetjes Kimberly
Ik heb voor 2 euro per maand 5G netwerk afgesloten. Maar als ik wifi uit zet en in instellingen kijk heb ik alleen de optie 2G, 3G en 4G. Kan ik geld terug krijgen?
Vorige week heb ik mijn Samsung Galaxy S22 ontvangen, alleen heb ik hier geen hardware factuur bijgekregen. Graag zou ik deze alsnog willen ontvangen, zodat ik zsm mijn Galaxy Buds kan claimen. Kan een moderator mij hiermee helpen? :-)
Hallo!Ik heb vanochtend mijn nieuwe galaxy S22+ ontvangen, maar heb vervolgens geen aankoopbewijs of factuur ontvangen. Deze zijn beide nodig voor het opvragen van de Galaxy buds via Samsung. Ik zou graag geholpen willen worden zodat ik alsnog mijn oortjes kan claimen.Alvast bedankt,Bjorn
Mijn simkaart wilt niet activeren zonder een klantenservice. Is er een mogelijk om dit op te lossen op een zondag zonder iemand te bellen ? Iemand een antwoord hierop ?
In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22! Actuele levertijden Samsung Galaxy S22Topic laatst aangepast op 22-04-2022 15:25 uur. (Let op: laatste update via dit topic)Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd. Samsung promotieSamsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: bes
Hallo allemaal,Zou iemand mij kunnen helpen met het activeren van mijn nieuwe simkaart?Mijn oude simkaart is helaas permanent geblokkeerd, en ik kan zodoende helaas ook niet met de klantenservice bellen.Bij voorbaat dank!Met vriendelijke groet,Frans P.
Beste tele2,Ik ben recentelijk naar Australië verhuisd en wil mijn mobiele telefoonabonnement opzeggen. Ik heb in Januari al contact met jullie gehad hierover, en in februari een brief gestuurd met mijn gemeentelijke uitschrijving. Begin maart heb ik weer gebeld, en werd me geadviseerd om nog een keer een brief te sturen. Dit keer met track and trace verstuurd en de brief is op 15 maart ontvangen.Vandaag heb ik 4 van jullie medewerkers aan de lijn gehad, waarvan er eentje zei dat er eerder een brief op het hoofdkantoor was ontvangen. Na weer doorverbonden te worden, wist de volgende medewerker van niets.De laatste medewerker die ik aan de lijn had kon mij helpen met het opzeggen van mijn abonnement, alleen helaas toen we op het punt stonden om het op te zeggen, is mijn buitenland belbundel opgeraakt. Kunnen jullie alsjeblieft zo snel mogelijk contact met mij opnemen, via deze chat, of via [verwijderd door moderator]? Ik heb sinds mijn verhuizing alweer twee rekeningen betaald.Abonnemen
Beste Tele2 Ik probeer sinds 2x dagen in te loggen in de tele 2 app.Telkens krijg ik de melding dat het niet lukt.Ik heb meerdere malen mijn wachtwoord aangemaakt ect nog steeds dezelfde melding. Waar ligt dit aan ? Is er een storing?MvgDeva
Hallo!Ik zou graag een aankoopbewijs ontvangen van mijn nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra voor het aanvragen van de earbuds pro. De pakbon wordt helaas niet door Samsung goedgekeurd en zij vragen specifiek om een aankoopbewijs. Graag zou ik hierbij worden geholpen, bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Kimberly
Een redelijk nieuwe speler op de Nederlandse markt, maar wel meteen al met de zware jongens meedoen. Dat kan je niet van veel merken zeggen, maar OPPO doet het. OPPO opereert in verschillende prijsklassen, van de budget-georiënteerde telefoons tot de absolute flagships. Afgelopen week ben ik met de eindbaas van OPPO’s aanbod op stap geweest, de gloednieuwe Find X5 Pro. Gaat hij het de Galaxy S22’s en iPhone 13’s van deze wereld moeilijk maken? UnboxingEén onderdeel waar OPPO meteen al een streepje voor heeft op de concurrentie, is bij de inhoud van de doos. Momenteel is het een trend om minder en minder accessoires bij je telefoon te leveren. OPPO doet hier zeker niet aan mee.Als je de doos opent, vind je naast het toestel namelijk ook een USB-C kabel met een volvette 80 watt lader. OPPO claimt dat je het toestel binnen een half uur volledig opgeladen kan hebben hiermee. Dat zou natuurlijk niet lukken met je oude lader.Daarbij vind je ook een siliconen beschermhoes voor je Find X5. Dez
Aangezien mijn provider account van tele2 helemaal kapot gemaakt wordt met phishing, en bovendien forum notificaties ook al jaren niet binnenkomen op mijn provideraccount van tele2, omdat insided, de maker van de software van dit forum bij interNLnet wel geblokkeerd wordt doordat het op een spamlijst staat, wil ik het e-mail adres van mijn forum account wijzigen (dus niet mijntele2 of de tele2 comnunicatie, dat heb ik 2 jaar geleden al aan een ander e-mail account gehangen). Dus hoe en waar kan ik mijn e-mail wijzigen voor mijn forum account. Ik kan wel persoonlijke gegevens wijzigen, en het wachtwoord, maar ik zie nergens waar ik het e-mail adres kan wijzigen?
Hallo, Ik heb mijn s22+ al binnen ipv 8 weken wachten. Maar nu heb ik de hardware factuur nodig voor de earbuds promotie.Ik zag dat ik ws via de forum kan regelen. Wie kan mij helpen. Alvast dankGr Martine
Hallo,ik heb zo net mijn abonnement (geprobeerd) te verlengen, maar bij het betalen ging er iets mis. Nou weet ik niet zeker of het gelukt is, maar heb iig geen bevestiging gekregen van wel. Maar nu kan ik niet meer 'weer' proberen te verlengen, want als ik op verlengen druk krijg ik te zien dat er openstaande facturen zijn (die er vervolgens niet zijn).
Misschien een domme vraag, maar ik heb bij mijn bestelling alleen mijn voorletters gebruikt als mijn volledige naam 😅 word dat een probleem bij mijn bezorging? Zo ja kan ik dat nog wijzigen
Hallo, Ik ben overgestapt naar tmobile aan het eind van mijn contract. Nu krijg ik nog een factuur ? Hoe kan dit ? Grtz ingrid vd heuvel
Hoi,Ik heb een probleem, heb bij tele2 de Samsung s22+ pre-order maar heb geen aankoopbewijs gekregen of een factuur hiervan, en heb die nodig als ik bij Samsung die promotie wil claimen. Vroeg me af als jullie me hiermee kunnen helpen. Me bestelnummer is 69561551Alvast bedankt
Goedemiddag,Een aantal jaar geleden stond ik vrijwillig onder budgetbeheer. Ik probeer al enige tijd om zelf weer alles op mijn naam te krijgen en mijn budgetbeheerster heeft al meerdere keren gebeld en schriftelijk alles doorgestuurd.Ondanks meerdere pogingen krijgen wij geen gehoor en is mijn mailadres nog steeds niet aangepast.Hierdoor kan ik niet bij mijn abonnement en al mijn gegevens.Graag hoor ik hoe we dit kunnen oplossen en anders wil ik alles stop zetten bij jullie want dit is geen service!Met vriendelijke groet,Anouschka
Beste, Op 10 februari 00:01 hebben mijn ouders een voicemail ingesproken.Deze is toen naar mijn weten ook opgeslagen.Nu wilde ik de voicemail opnieuw beluisteren, maar krijg ik te horen dat ik geen opgeslagen voicemails heb. Voor mij is de emotionele waarde van dit bericht erg erg hoog. Ik hoop dat er iets mogelijk is om dat bericht terug te krijgen. Alvast dank voor de reactie en meedenken.
Hi,Ik betaal voor een nummer sinds maanden een factuur van €11,79 per maand. Dit nummer wordt niet meer gebruikt, en ik wil het opzeggen. In mijn tele2 online account zie ik dit nummer niet meer staan (eerder stond het er wel hierin), dus kan ik het niet opzeggen. Ik heb ook de simkaart niet meer, dus kan geen verificatie op de nummer krijgen. Maar heb bewijs van maandelijksse afschrijving op mijn bankrekening. Hoe kan ik het opzeggen zodat er geen bedrag meer wordt afgeschreven? Door omstandigheden heb ik geen tijd gehad om telefonisch te bellen met de klantenservice. Graag, het verzoek dat een tele2 medewerker hier dit probleem kan oplossen.
Hi Tele2 team, I am currently abroad in Ireland, but my data roaming is not working despite restarting my phone and roaming. I have linked my number and pin in my account - would appreciate immediate assistance. Thank you!
Hallo, ik heb gister een telefoon abonnement afgesloten online maar dit was fout gegaan dus ik heb gebeld en ze heeft het geannuleerd voor me maar ik moet het geld nog terug krijgen, hoelang duurt dit ongeveer? en ik zou een mailtje krijge om een bezorgafspraak te maken maar dit zou 2 uur duren en ben al eenndag verder, zit hier altijd vertraging op? alvast bedankt
Beste medewerkers en leden van het Tele2 Forum. Ik heb recent mijn Samsung S 22 Ultra ontvangen,maar er zaten tot mijn teleurstelling geen Buds bij in de doos.Heb dus via de Samsung site een aanvraag gedaan om ze alsnog na registratie te kunnen bemachtigen,maar de foto's die ik maakte van het contract (enige wat ik heb) was niet voldoende.Samsung gaat niet akkoord met de foto's die ik maakte van het contract, en de sticker op de doos.Dus kan die Buds niet verkrijgen.Alleen een contract,en in de doos zit een delivery note.Dat is dus niet voldoende voor Samsung om die Buds te leveren en op te sturen.Dus wat ik nodig heb is de hardware note. Wat een gedoe is het toch. Waarom stopt Samsung nu niet meteen die Buds erbij in de doos.Net zoals vroeger,toen zaten die headsets er toch ook altijd bij…..Het is allemaal marketing. Groet,Ben
per wanneer kan ik mij mobiel verwachten
In 2020 heb ik mijn abonnement bij Tele 2 opgezegd.Inmiddels is het 14 maart 2022 en nog steeds wacht ik op verrekening van mijn teveel betaalde abonnementsgeld. Ik heb inmiddels 21 keer gebeld met de klantenservice, iedere keer beloven ze dat het betreffende bedrag overgemaakt wordt en dat er iets fout is gegaan binnen de financiële afdeling en deze het niet opgepakt hebben omdat ze gebruik maken van een nieuw systeem. Via mail zijn ze niet bereikbaar (Alleen voor zakelijke gebruikers). Inloggen om hun contactformulier in te vullen gaat niet omdat ik geen klant meer ben. Het bewijs wat ik heb is de betreffende factuur waarop staat dat het bedrag verrekent wordt. Ik overweeg de geschillencommissie in te schakelen maar heb weinig zin in al het gedoe aangezien het gaat om een bedrag van 20,72. Het gaat mij om het principe en zeker na alle moeite en energie welke ik erin gestoken heb.Hierbij stel ik TELE2 in gebreke en aansprakelijk voor alle kosten hieruit voorvloeiende.Los het op en bes
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.