De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
opgelost
Ik heb afgelopen week bij Tele2 een iPhone 14 gekocht, bestaand abonnement aangepast en wil nu de gegevens van oude iPhone overzetten naar de iPhone 14. Ik krijg echter de melding: je simkaart wordt niet ondersteund. De simkaart in je oude iPhone ondersteunt overzetten naar eSIM niet. Neem contact op met Tele2 NL voor hulp. HELP!!
Goedemorgen! Ik heb vandaag 3 keer de verkeerde pincode ingevoerd en nu is mijn simkaart geblokkeerd. Ik ben mijn pukcode kwijt en ik heb geen account. Wat kan ik nu doen om mijn pukcode te krijgen?groetjesss
Vorige maand heb ik mijn abonnement verlengd met nieuw toestel. Ik heb alleen geen hardwarefactuur gekregen, welke nodig is voor de speaker actie.Eerst heb ik hier gezocht. Ik zag ergens dat hij na 3 dagen verstuurd zou worden.Na een week toch maar gebeld. Toen werd me verteld dat er binnen een week na aankoop een factuur gestuurd zou worden. Ik zou hem die dag of de volgende dag krijgen. Niet dus.Toen enkele dagen later via de chat contact gezocht. Het kostte 20 min om überhaupt uit te leggen dat ik simpel een aankoopbewijs wilde. Af en toe dacht ik nog steeds met een chatbot te maken te hebben. De medewerker zei toen het aankoopbewijs gemailed te hebben, maar ik ontving niets. Ook niet in de spam. Toen is er maar een ticket voor de technische dienst ingestuurd, maar dat zou weer een week duren.Na een week maar weer gebeld. En deze medewerker vertelde me dat ze niet eens kunnen versturen vanwege de privacy. De technische dienst zal nog eens 2 weken op zich laten wachten.Als ik eind va
Hallo,ik heb mijn pukcode nodig, alleen ben ik het papiertje daarvan kwijt. En mijn account is ook nog niet gekoppeld aan m’n abonnement:(kunnen jullie mij helpen aan de pukcode?groetjes Laura
Hallo, Ik wil mijn nieuwe sim activeren via idin, echter als je op de pagina tele2.nl/sim na de selectie op verder klik gebeurt er niks. Ik heb dit in verschillende browsers en 2 devices geprobeerd. Graag hulp.
Ik heb op 2 mei een abbo verlenging gedaan, al meer dan 6 jaar klant, met een iphone 14. Tele2/postnl zijn dit toestel kwijt geraakt. Ik ben sinds 8 mei bezig met allerlei gegevens opsturen, ik bel en chat elke dag, ik heb zelf per post een klachtenbrief opgestuurd. Eindelijk is het manco onderzoek ‘afgerond’ krijg een standaard mailtje, dat ik er niks mee te maken heb en dat ik dus een nieuw toestel krijg. Via de fraude afdeling wordt ik nog gebeld, dat ik binnen 2 werkdagen een track en trace code krijg. Ik krijg weer helemaal niks. Vervolgens hang ik weer elke dag aan de telefoon moet 100x hetzelfde verhaal uitleggen tot ik machiko van de repair afdeling krijg. Zij leek het te snappen, zou het persoonlijk voor mij uitzoeken en mij gister bellen. Helaas weer niks, ik bel net WEER, en kan ineens niet meer worden doorverbonden naar de repair afdeling? Ik wil alles opzeggen maar dit kan ook niet? Aub dan maar zo: ik wil overstappen met mijn eigen nummer kunnen jullie die in ieder geval
Hoi,Ik ben pincode vergeten en puckcode heb ik niet want die het het papiertje waar het opstond is weg. Ook is het nummer nog niet gekoppeld aan een account. Zou iemand mij kunnen helpen? groetjes,prosper Hoevenaars
Goedemorgen,Ik heb onlangs mijn nieuwe abonnement op mijn eigen naam gezet ipv op mijn vaders naam, en vandaag gaat mijn nieuwe abonnement in, met nummerbehoud. Mijn simkaart werkt echter niet. Ik heb zelf een account aangemaakt op mijn Tele2, maar hier ben ik nu geblokkeerd. Ik kon mijn 06-nummer ook niet koppelen, omdat deze al “gekoppeld is aan een ander account”. Wat te doen? Ik hoor het graag! Alvast dank!
Op 4 oktober 2022 om 11:35 uur heb ik telefonisch mijn abonnement gestopt. Collega zou het in orde maken. Vandaag kom ik er achter dat inmiddels 7 maanden lang vooralsnog is geïncasseerd en het abonnement doorloopt! Dat maakt in totaal 7 x 16 Euro is 112 Euro aan teveel betaalde bedrag.Vandaag weer gebeld hierover. Weer is beloofd het abonnement te stoppen. Hierover wel een bevestiging ontvangen. Voor de claim over teveel betaalde maanden (30 dagen opzegtermijn) vanaf 4 november 2022 tot 18 juni 2023 ben ik doorverbonden met collega Ajveri (?). De beste collega zegt dat Tele2 de teveel betaalde niet kan terugbetalen, omdat ik in het systeem geen bevestiging van opzegging zichtbaar is.Graag verzoek ik dat u het 13 minuten lang durend gesprek van 4 oktober 2022 om 11:35 uur terug luistert hiervoor. Hiernaast is het zichtbaar dat het nummer niet is gebruikt sinds september 2022. Daarnaast heb ik nog een telefoonabonnement van Tele2 die ik wel gebruik en ook zelfs al vele jaren (ruim 10 ja
Beste,Afgelopen dinsdag heb ik de samsung galaxy s23 ultra besteld met 429 euro voordeel op basis van het volgende:- 200 euro cashback- galaxy buds2 pro t.w.v. 229 euroDe 200 euro cashback heb ik inmiddels aangevraagd via de website van samsung.Die van de buds staan hier echter niet bij. Uit navraag bij Samsung heb ik begrepen dat deze actie er alleen was voor consumenten die de telefoon direct bij Samsung hebben besteld en sturen mij dus ook terug naar Tele 2.Gezien ik deze telefoon heb gekocht op basis van deze twee acties, hoe nu verder?Mvg
Ik moet mijn simkaart activeren maar dit lukt niet. Ik moet een sms ontvangen die ik niet ontvang omdat de simkaart niet geactiveerd is
Hallo,Ik heb te vaak mijn pincode verkeerd ingetypt en nu moet ik mijn pincode hebben. Het platicje ben ik kwijt en mijn app is niet gekoppeld aan mijn abbonement.Hoe kom ik aan een nieuwe pukcode of waar kan ik deze opvragen?
Hallo, ik probeer een SMS te versturen naar iemand in de Verenigde Staten, maar ik krijg steeds een error terug met “Kan bericht niet versturen met Tele2 NL - error 0”. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt!
Beste, Afgelopen zondag had ik mijn abonnement mogenverlengen met een Samsung Galaxy’s S23 Ultra. Er werd 200 euro cash back en gratis earbuds beloofd.De 200 euro cash back is inmiddels goedgekeurd, maar de earbuds helaas niet. Samsung en Tele2 sturen mij naar elkaar toe. maar bieden geen passende oplossing. Ik ben al jaren vaste klant bij Tele2, met drie verschillende abonnementen. Ik ben ten einde raad. Kan iemand van de forum adviseren?
Mijn onlangs aangekochte simkaart in een telefoon winkel blijkt op de achtergrond een T-Mobile simkaart te zijn. Wel erg vreemd ik sluit immers een Tele2 abonnement af, krijg een tele2 simkaart en een tele2 contract. Maar bij het aanmelden bij Tele2 MijnTele2 zie ik dat de kaart niet herkend word. In mijn klantvoordeel van T-Mobile zie ik echter een symbool van T-mobile bij mijn simkaart staan. Maar ik kan de simkaart ook niet aanmelden bij T-Mobile. Kan iemand mijn nummer migreren naar Tele2 zodat ik deze kan invoeren in MijnTele2 en zo ook mijn verbruik kan zien.
Onlangs heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2, maar telkens wanneer ik dit aan mijn account wil toevoegen, krijg ik een constante foutmelding.Ik heb een account aangemaakt en moet vervolgens mijn nummer invoeren om het nieuwe abonnement te koppelen. Echter, wanneer ik de verificatiecode invoer die ik via sms heb ontvangen, kom ik niet verder. Het enige dat ik zie, is een foutmelding met de instructie om het later nog eens te proberen. Dit gebeurde ook gisteren al.Is er iets wat ik kan doen om dit op te lossen of moet ik nog langer wachten voordat het werkt? Overal staat dat ik de Tele2-app kan gebruiken, maar er wordt niet vermeld dat ik moet wachten.Eerlijk gezegd is dit geen goede eerste indruk. Ik heb al gebeld met jullie klantenservice en daar wordt beweerd dat ik een T-Mobile nummer heb ?
Hallo, op dit moment heb ik een sim only abonnement wat afloopt op 31 mei volgens my Tele 2. Ik had bij t-mobile een sim only aangevraagd en geannuleerd omdat ik bij Tele 2 een betere bundel kon krijgen. Dus toen heb ik bij Tele 2 een nieuw abonnement afgesloten. Nu is het zo dat ik onlangs mijn telefoon heb gereset en daarbij sms'jes kwijt ben geraakt. Ik vraag me af hoe het zit met nummerbehoud en overgang van het ene naar het andere abonnement. Nummerbehoud is destijds goedgekeurd, maar de ingangsdatum lag voor zo ver ik me herinner over 2 weken, en niet vanaf 1 juni (dus als het oude abonnement is afgelopen). De nieuwe simkaart heb ik alvast naast mijn oude simkaart in mijn telefoon gestopt. Zouden jullie voor mij kunnen nagaan hoe dit zit? Niet dat ik straks ineens zonder abonnement zit.
I am writing to bring to your attention a deeply troubling incident that occurred earlier today. I received a phone call from an individual who made alarming claims about my mobile number being involved in illicit activities. The caller insisted that they would freeze the funds in my bank account unless I transferred the money to their designated "secure" account. Given the detailed knowledge they possessed about my personal information, including my name, mobile number, and previous consumption records with Tele2, I have serious concerns about the security of my information within your company.To provide you with a clearer understanding of the phone call, the caller spoke fluent Chinese and demonstrated awareness of my nationality. They also had access to specific details about my Tele2 account, what phone i used to purchard in tele 2, my name and phone number, which suggests a disconcerting breach of security. The caller's attempt to coerce me into transferring funds under the threat
Goedendag!Ik heb onlangs mijn contract overgezet van mijn moeder naar mij bij mijn nieuwe abonnement met nummerbehoud. Nu is dat vandaag ingegaan maar kan ik mijn 06-nummer niet koppelen omdat deze al “gekoppeld is aan een ander account”. Ik kan deze bij het oude account niet meer terugvinden.Wat te doen?
Ik wil verlengen. Ik wil met een nieuwe telefoon verlengen (samsung s23 ultra). Nu kan ik alleeeee stappen doorlopen behalve als ik bij de laatste stap ben. Bij bevestiging wordt opeens de melding gegeven dat ik deze telefoon niet kan bestellen.. Hoe kan dit???Zie afbeelding
Ik was een klant bij Tele2. Ik wilde naar een andere provider overstappen. In mijn Tele2 abonnement had ik nog ongeveer ander half maand. Ik heb de klantservice van Tele 2 aantal keren gebeld om ze te vragen wat het kost als ik mijn abonnement wil opzeggen. Zij raadden mij aan het abonnement af te kopen. Ik heb hit abonnement afgekocht. Daarna kreeg ik emails bij elke keer wordt gezegd dat ik openstaand bedrag heb en dit gaat afgeschreven worden. Ik belde toen Tele 2. de medewerkers zei dat ik 11 of 4 euro openstaand bedrag heb. De laatste heb ik email met openstaand bedrag van €94. Na het contact met Tele, ben ik verteld dat ik een boete moet betalen omdat ik het abonnement heb opgezegd. Ik zei dat jullie niet mij op de hoogte van de boete gehouden maar de medewerkster zei dat ik in de factuur kon terugzien. Ik zei dat ik in mijn tele 2 geen aangekoppeld abonnement heb en kan de facturen niet zien en vroeg haar de facturen als pdf naar mij te mailen maar ik kreeg steeds een link naar
Hallo, Ik heb eergisteren een nieuw abonnement besteld, maar tot heden geen bericht van de bezorgservice ontvangen over wanneer het geleverd kan worden. Ik zit nu zonder telefoon en zou erg graag willen weten wanneer ik mijn telefoon kan ontvangen.Ik hoor het graag.Moniek
Mijn sim kaart is geblokeerd, ik ben mijn puk code kwijt, en kan nu niet in tele2 inloggen vanwege de sms verificatie. Kan ik de puk-code via een andere route ontvangen? Alvast dank!
Hoi, Is het mogelijk om mijn nummer af te schermen op andermans factuur?Of dat alleen de eerste 6 nummers te zien zijn zoals bij andere providers?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.