De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je facturen.
Recent actief
Beste mensen, Ik wil van de maanden januari 2020 tot en met juli 2020 zien met wie ik heb gebeld. Voor de laatste maanden van dit jaar (2021) lukt het me wel om de factuurdetails te zien, en dus is het in die maanden wel mogelijk om na te gaan met wie ik heb gebeld, maar voor de eerdergenoemde maanden lukt dat niet - ook nadat ik de facturen heb gedownload etc. Kan ik de factuurdetails navragen via de klantenservice gezien het feit dat het me niet via MijnTele2 lukt?groetjes,Yassine.
De afgelopen twee maanden is mijn factuur 50% duurder dan voorheen, twee verschillende bedragen ook. Ik zie aan mijn factuur dat er veel minder korting vanaf gaat. Hoe zit dit? Ik heb niets gewijzigd.
Na het bellen in Zwitserland naar een Zwitsers telefoonnummer, zie ik op mijn Tele2 app dat er 33 euro aan kosten in rekening is gebracht. Natuurlijk heb ik voordat ik dit telefoontje pleegde gekeken of het bellen in Zwitserland wel in mijn mobiele abbonement zou vallen. Op de site zag ik het volgende: “Bellen in Zwitserland → gaat uit je nomale Bel/SMS-bundel”. Ook in het smsje die ik kreeg toen ik in Zwitserland aan stond staat: “Je bent in Zwitserland waar je kunt bellen, sms’en en data verbruiken uit je normale bundel”. Nu blijkt na het plegen van dit belletje, waarbij ik in totaal 20 van de 22 minuten in de wachtrij heb gestaan voordat ik iemand aan de lijn had, dat bellen in Zwitserland naar Zwitserland niet binnen je bundel valt. Door telkens naar de klant te communiceren dat bellen in Zwitserland binnen je bundel valt, is het echt misleiding dat blijkt dat dit niet geldt voor het bellen naar een Zwitsers nummer (enkel naar NL). Ik verwacht hierin een tegemoedkoming vanuit Tele2
Hello , Dear , I have an Tele2 sim only which I I activated more than one month , when the first month was finished, I didn't recieve any bill and And didn't issued a bill when I saw on Tele2 App , And Tele2 didn't withdrawals. My phone number [removed by moderator]
Goedemiddag,Als je je factuur niet hebt betaald krijg je 28 dagen de tijd om je factuur te betalen tot dat je naar een incassobureau gestuurd word, nu vroeg ik me af wanneer deze 28 dagen in gaan. Is dat 28 dagen na de 25e of is dit nadat de incasso pas echt mislukt is, dus zo’n 4 dagen later dan dat?Met vriendelijke groet
Beste Tele2, Vreemd genoeg zie ik in de app dat ik 2 cent extra kosten heb. Hoe kan dit? Ik heb de Tele2 simkaart als 2e simkaart nu in mijn duo simkaart telefoon en een andere simkaart van het land waar ik in verblijf als hoofdsimkaar ingesteld voor data (wat ook zo werkt).Vreemd genoeg heb ik op 1 en 2 augustus precies 94kb verbruikt? Het gaat me niet om de 2 cent maar om de reden dat het niet klopt. Graag hoor ik van jullie!
Zojuist met de klantenservice gebeld over extra kosten op mijn telefoonrekening. Telefoongesprekken naar Duitsland vanuit mijn 'Bellen/SMS NL&EU onbeperkt' bundel. De naam doet veronderstellen dat deze bundel in de geheel EU gebruikt kan worden. Nu wordt me aan de telefoon uitgelegd dat gesprekken vanuit Nederland naar een ander EU land wel kosten opleveren. Was ik nu naar Duitsland gereden en had ik daar het gesprek gevoerd dan was het wel vanuit mijn bundel gegaan en had ik geen extra kosten gehad. Lekker krom en onduidelijk dit. Nederland en Duitsland vallen beide onder de EU. De bundel stelt ook nog eens 'NL&EU'. Dit is misleidend en incorrect. In mijn app staat dit ook niet vermeld bij mijn bundel. Zorg dat dit duidelijker is zodat onnodige kosten voorkomen worden.
Ik heb voor mijn minderjarige dochter een mobiel abonnement afgesloten. Nu heeft ze in 5 dagen tijd voor 244€ aan robux in app aankopen gedaan. Eigen schuld zou je zeggen maar een melding heb ik niet gekregen terwijl alles via mijn mail verloopt. Je komt er op de factuur pas achter. De volgende factuur voor augustus kan dus ook een leuke verrassing worden. Inmiddels heb ik de blokkades (waar ik niks van wist) aangezet maar het kwaad is geschiet. Ik hoop toch dat tele-2 zo coulant is om in te zien dat dit geen normale aankopen zijn. Meerdere tot 100€ totaal aan aankopen op een dag zou je wel een melding verwachten.
Ik heb 24 juni mijn abbo opgezegd, dus dat zou 24juli ingaan. Ik heb ook de “opzeg email” ontvangen op 24 juni.Maar heb nu toch weer een factuur ontvangen van hetzelfde oude nummer. Ik kan hem niet eens bekijken omdat ik geen toegang meer heb tot facturen. Nu zie ik dat morgen het gewoon van mijn bank zal gaan. Geen idee waarom en ik kan niet bellen met klantenservice want woon in Spanje en dat is heel duur. alvast bedankt allen!
Ik heb een factuur die ik graag later wil betalen, ik kan de factuur namelijk pas betalen op 25-08. Mijn telefoon is op dit moment afgesloten. Is er hierzo iemand die mij voor deze factuur een uitstelling van betaling kan geven tot 25-08 en mij weer terug aan kan sluiten?
In 2017 contract afgesloten voor mijn toen nog minderjarige zoon. Zelfs nog een keer verlengd voor 2 jaar. ALTIJD alles keurig netjes op tijd volledig betaald. Contract liep af op 31/05/2021 maar zoon inmiddels (ruim) meerderjarig, nest verlaten en wil (uiteraard) zelf beschikken over contract mobiele telefoon. 02/05/2021 netjes restant toestelkrediet van nog geen € 10,- afbetaald. Meteen email van Tele2: Yes, betaling ontvangen, telefoon is nu 100% mijn eigendom. 04/05/2021 overdracht contract naar zoon exact zoals Tele2 het wil inclusief alle kopieën, ALLE gegevens gewijzigd etc. etc. Weer email van Tele2: Yes, per 04/05/2021 is overdracht contract (voor die 27 resterende dagen) een feit. 26/05/2021 Tele2 toch nog een bedrag van mij geïncasseerd, maar dat maar gelaten voor wat het is. Eind juni 2021 probeert Tele2 toch weer abonnementskosten van mijn rekening te incasseren. Vreemd, heb geen account meer, alles aangepast incl rek.nr. Dat maar gestorneerd wellicht dat er dan een zaklam
Graag informatie hierover ik mijn belminuten kan gebruiken, ik heb sinds vandaag een abonnement met 200 sms/belminuten maar deze kan ik niet terugvinden in de app, er worden gewoon extra belkosten gerekend
Ik heb mijn abonnement verlengd, alleen de ideal betaling werd onderbroken. Ik probeer het nu opnieuw te doen, maar er wordt steeds aangegeven dat ik het over een uur nog een moet proberen. Maar we zijn nu al ruim een uur verder en ik kan nog niet betalen. Hoe kan ik deze bestelling toch met ideal betalen?
Hoi, ik ben een week geleden naar Portugal gegaan en gebruik hier nog mijn tele2 sinds het gewoon doet. Maar de laatste dag zit mijn data vast op 10GB en wordt er extra kosten afgeschreven terwijl ik nog meer dan genoeg over heb, ik heb de 24 uur unlimited gekocht voor 1.7gb en die wordt wel gebruikt.De extra kosten zijn niet voor SMS of bellen want ik heb dat niet gedaan, er staat ook dat het data is. Ik hoop dat het geen visual bug ofso is :) [Afbeelding verwijderd door moderator vanwege privacy]
Hi Sir/Mam,I am stuck in a very very big problem. I have got a huge bill of Tele-2 calling. But the situation was really out of my control. I won't say I feel like crying, but I have actually cried many times, due to stress as I have lost my job, and on same time my Ex-wife gave me extra bill from the divorce, and now this unintentional bill of calling is making me cry. :(I was calling out of Netherlands and my mobile already had issues and the phone fell down leading to increase in existing issue of mobile, due to which I couldn't disconnect the call and do other things, and I started getting panicking extremely at that time, and unable to think what to do :( Due to which the call went for too long, giving me almost 100 euros bill. I literally don’t have money for proper food, so I would be thankful to you for my whole life if you could waive off or at least give me some discount on this bill.P.S: I am new to Netherlands, living alone and don't know much Dutch(Using Google Translator)
Pertaining to the many issues I documented in , to this date, I’m still getting charged by Tele2 every month. I’m actively refunding each and every debit, but this has to stop!I've had calls with some customer assistants asking me in a very condescending tone why I was categorically refusing to pay "my bills" with Tele2. I've explained the situation and asked them to look into my customer file, and if they could actually stop these unauthorised debits, to which they replied they'd look into it.But of course, I'm still getting charged...I'm now being threatened by Tele2 to report my "betaalachterstand" to the Stichting Preventel, and were that to happen I would not have any other choice but to take legal measures against Tele2 to protect myself from this insane situation.Consider this my final request for this ridiculous saga to cease immediately. Stop the direct debits, delete my customer details & history from your databases, and LEAVE ME ALONE!I'm expecting very swift compliance
Goedemiddag,Wij hebben 3 actieve tele2-mobiel abonnementen. Al deze nummers waren tot voor kort binnen de Tele2-app zichtbaar. Dus 1 account waaronder 3 nummers zichtbaar waren. Op elk toestel was deze app geïnstalleerd waardoor iedereen kon zien wat zijn/haar verbruik was. Echter sinds kort (na de overgang naar t mobile?) is er nog maar 1 telefoonnummer zichtbaar. Onze dochter had daardoor geen inzicht in haar verbruik. Nadat ze een melding (sms) kreeg dat haar databundel bijna op was heeft ze wat extra data gekocht. Een duidelijk verhaal….maar nu blijkt dat ze ook teveel heeft gebeld en dat ze 92 euro moet bijbetalen voor het bellen buiten haar bundel. Hiervan was zij niet op hoogte (geen inzicht beschikbaar voor haar nummer en geen melding vanuit tele2).Vanochtend heb ik gebeld en kreeg ik te horen dat het klopt dat er nog maar 1 telefoonnummer zichtbaar was. Dit door de overgang naar t-mobile. Dit is dus een handeling/wijziging waar wij geen invloed op hebben gehad. Mijn dochter ha
Beste Tele2, Ik heb enkel bericht gehad dat ik 80% van mijn data bundel heb verbruikt en dat ik bericht zou krijgen wanneer ik op 100% zou zitten. Ik heb dit tweede bericht nooit ontvangen maar krijg nu wel een rekening met 20,88 extra kosten omdat ik over mijn data limiet heen heb gezeten. Hoe zit dit? Ik vind dit, met name omdat is gezegd dat ik een waarschuwing zou krijgen van de 100% maar dit nooit ontvangen heb, erg slordig.. Als ik de beloofde waarschuwing had gehad, dan had ik hiernaar gehandeld en extra data besteld of geen data meer gebruikt en deze extra kosten dus niet gemaakt!! Wat nu?
Hi,Ik ben er net achtergekomen dat ik extra kosten van 10 euro heb. Ik snap niet waar dit vandaan komt ik heb namelijk nog genoeg tegoed. Ook als ik op de button extra kosten druk staat nergens waar deze kosten dan vandaan komen. Hoe kan dit?
Beste Tele 2,Vandaag heb ik mijn factuur gekregen en Mijn factuur klopt niet. (factuurnummer: 901420599701)Op 18 juni betaalde ik 179,01 euro en betaalde ik mijn toestelkrediet af. (voor apple iphone 11) op de factuur staat:ToestelkredietenResterende termijnen toestelkrediet 179,01 Subtotaal €216Nog te verrekenen bedrag -136,80 Dat klopt niet want ik betaalde 179,01 euroDus verrekende bedrag moet 179,01 euro zijn. Ik hoor graag van u!
Hallo,Ik wil mijn verbruik zien van vorig jaar.Van november en december 2020 kreeg ik netjes de specificatie te zien waarop ik kan zien hoeveel internet ik gebruik, hoeveel minuten ik aan mobiele nummers heb gebeld, kortom precies wat ik zoek en precies zoals het hoort.Maar tele2 zou tele2 niet zijn als ik zo terug zou kunnen kijken t\m jan. 2020, want vanaf oktober kan ik NIETS meer zien. Alleen het factuurbedrag is te zien, het enige dat ik niet hoef te zien want dat weet ik al. Als ik de gegevens in wil kijken kom ik weer op de site met de gegevens van vandaag.Hoe gaan we dit nu weer oplossen want er is werkelijk altijd wel iets bij tele2, maar gewoon werken zoals het hoort, dat zou de 1e uitzondering zijn.Kunt u mij de gegeven van januari t\m oktober 2020 opsturen want toch heb ik deze gegevens nodig en liefst gewoon even snel ipv constant naar de site te springen waar NIETS staat.FYI: ik doe het op de computer.Please, waarom kan ik op jullie site NOOIT even snel iets doen omdat er
Ik zal zo duidelijk mogelijk proberen te zijn.. maar ik ben er inmiddels helemaal klaar mee.Ik heb in een periode van een half jaar 10 keer gebeld met de klantenservice.1e keer dat ik belde werd er geen case aangemaakt, 2e keer werd de case gesloten omdat er een miscommunicatie onderling was. 3e keer nieuwe lopende case wordt niet opgepakt! ik zou inmiddels 5 a 6 keer terug gebeld worden, ik ben precies 0!! keer terug gebeld. Telkens loze beloftes, mijn klachten worden online “niet in behandeling genomen” Het probleem is als volgt, ik zou hier ook bewijzen bij toevoegen. in 2018 had ik financiële problemen, hierdoor heb ik een schuld opgebouwd bij TELE2Wij hebben een schikkingsvoorstel gedaan welke des tijds geaccepteerd is door TELE2 zie afbeelding Zoals u kan zien is eind Januari het schikkingsvoorstel geaccepteerd, op 1 Februari 2021 is de betaling gedaan , zie onderstaande afbeelding.. De preventel registratie is na het schikkingsbedrag niet verwijderd! Ik ben hier nu een half j
Hoi misschien dat iemand mij hier kan helpen ik heb tele 2 al 4 x aan de telefoom gehad maar zonder succes sinds de overgang na het nieuwe netwerk kan ik niet meer betalen met me tele2 factuur in google play krijg dan steeds de aangegeven en hij verstuurd wel steeds smsjes maar ik weet niet wat ik precies kan doen en zag dat al meerdere hier problemen mee hadden maar de oplossingen die hun hadden werkten niet voor mij er is niks geblockeerd bij mij en alles staat open
Hallo allemaal, Waarom zijn de abonnementskosten anders in mijn tele2 dan die op de site staan vermeld?Het zijn ook vreemde bedragen met een paar cent meer. Dank je wel.
Op mijn factuur staan 19 smsjes naar buitenland , binnen 1 minuut naar op elkaar lijkende 06 nummers gestuurd .Ik was dit niet en er staat ook niets tussen mijn smsjes.Wat kan ik hier tegen doen ? Nu is het gelukkig maar 0,07 euro per sms Maar ik wil er wel vanaf en weten hoe dit kan ?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.