Na het bellen in Zwitserland naar een Zwitsers telefoonnummer, zie ik op mijn Tele2 app dat er 33 euro aan kosten in rekening is gebracht. Natuurlijk heb ik voordat ik dit telefoontje pleegde gekeken of het bellen in Zwitserland wel in mijn mobiele abbonement zou vallen. Op de site zag ik het volgende: “Bellen in Zwitserland → gaat uit je nomale Bel/SMS-bundel”. Ook in het smsje die ik kreeg toen ik in Zwitserland aan stond staat: “Je bent in Zwitserland waar je kunt bellen, sms’en en data verbruiken uit je normale bundel”. Nu blijkt na het plegen van dit belletje, waarbij ik in totaal 20 van de 22 minuten in de wachtrij heb gestaan voordat ik iemand aan de lijn had, dat bellen in Zwitserland naar Zwitserland niet binnen je bundel valt. Door telkens naar de klant te communiceren dat bellen in Zwitserland binnen je bundel valt, is het echt misleiding dat blijkt dat dit niet geldt voor het bellen naar een Zwitsers nummer (enkel naar NL). Ik verwacht hierin een tegemoedkoming vanuit Tele2, zo kan je je klanten niet misleiden.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.