beantwoord

uitsteling van betaling

  • 18 August 2021
  • 1 reactie
  • 1389 x bekeken

Ik heb een factuur die ik graag later wil betalen, ik kan de factuur namelijk pas betalen op 25-08. Mijn telefoon is op dit moment afgesloten. Is er hierzo iemand die mij voor deze factuur een uitstelling van betaling kan geven  tot 25-08 en mij weer terug aan kan sluiten?

icon

Beste antwoord door eric 18 August 2021, 19:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Xbms079 , welkom bij de Tele2 community.

Tele2 heeft een strikte policy voor het betalen van facturen. Die worden altijd  rond de 25e afgeschreven en er is geen betalingsregeling mogelijk. Dat staat hier omschreven.

Omdat je nu bent afgesloten is waarschijnlijk de factuur die je 25 juli moest betalen nog niet betaald? De factuur die begin van de maand is gestuurd zal rond 25 augustus worden afgeschreven. Pas als alle achterstanden zijn betaald wordt de telefoon weer aangesloten.

De onbetaalde facturen gaan naar een incassobureau. Dat kun je alleen nog misschien voorkomen door de oude factuur direct te betalen.