De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over Mail
Recent actief
Ik krijg een waarschuwing dat mijn mailbox vol is.Bij het inloggen op webmail krijg ik telkens de foutmelding:Safari kan de pagina ‘https://webmail.versatel.nl/?_task=login’ niet openen, omdat er geen beveiligde verbinding met de server ‘webmail.versatel.nl’ tot stand kan worden gebracht. Wat voor storing is dit?
Beste moderator,Mijn klanten ondervinden problemen dat zij niet kunnen mailen met klanten van Tele2. Ik vind deze oplossing zeer merkwaardig, maar volgens Google is dit de methode. Graag kom ik in contact met moderator: Marciano van Tele2 Die heeft een maand geleden contact gezocht met een collega die ervoor heeft gezorgd dat een server niet meer als spam werd gemarkeerd.
Goedemiddag, we blijven problemen ondervinden met het afleveren van e-mail bij abonnees met een @tele2.nl of een @inter.nl.net adres. Het gaat om meerdere IP-adressen.Wat kunnen we eraan doen om dit op te lossen?
Het volgende wil ik graag met jullie delen.. een tweetal medewerkers van de klantenservice hebben mij inmiddels te verstaan gegeven dat ze me niet kunnen helpen en dat ze me geen toegang meer kunnen geven naar mijn emailbox en dat ik dus op zoek moet naar een ander emailadres... Wat is er aan de hand: sinds jaar en dag heb ik een (gratis) email adres van tele2, mijn man is klant bij tele2 en heeft een abonnement en daarom leek het ons een goed idee om beiden een email adres bij tele2 te hebben. Beide accounts zijn op generlei manier met elkaar verbonden. Mijn account is (heel lang geleden) opgezet zonder bankrekeningnummer (het is immers gratis) zonder alternatief email-adres (destijds niet nodig) en zonder gekoppeld telefoonnummer (destijds ook niet nodig). Recentelijk, na heel veel jaren, werd ik gevraagd om opnieuw in te loggen op mijn account (door Tele2). Zonder een succesvolle inlog ontvang ik geen emails meer. Helaas weet ik mijn wachtwoord niet meer en dus heb ik 'wachtwoord ve
Zijn zonnet mail account is opgeheven zonder dat ik het wist. Heb hier nooit en mailtje over ontvangen. Ik lees nu dat hier al langer sprake van was.Nu is mijn zonnet mail geblokkeerd en deze kan ik laten deblokkeren voor €25,- door een mail te sturen via de site, maar de bevestiging hiervan ontvang ik in mijn zonnet mailbox waar ik niet bij kan.Ook zou ik graag een betaalde abonnement willen aanschaffen om mijn mail te laten doorsturen naar een andere mailbox maar dat lukt ook niet. Krijg geen reactie op mijn mail.Ik moet contact opnemen met de helpdesk maar er staat geen telefoonnummer of mailadres op de site van zonnet.Groetjes, wanhopige zonnet gebruiker.
Hallo,Ik wil mijn Tele2 email adres opzeggen. Het wordt niet meer gebruikt.Hoe doe ik dat? Groet,Jan.
Ik was vandaag bij mijn moeder om haar emails te archiveren en ik zag dat de laatste mail van eind maart was. Ik ging dus proberen alles maar op te halen. Wie schets mijn verbazing dat er niets binnen kwam.Ik weet toch zeker dat er mails zouden moeten zijn omdat de zorgfacturen ook op haar tele2 account binnen komen. Ik krijg dan wel een CC zodat ze betaald worden maar haar inbox was leeg.Ik heb nog even via de webmail gekeken maar ook daar was alles leeg.Terug thuis geprobeerd wat testjes te doen met versturen van andere accounts die wel mijn SMTP van tele2 gebruiken, maar alleen Gmail komt binnen. Ook als ik van mijn eigen tele2 of zonnet account stuur komt er niets aan.Omgekeerd van mijn zonnet/tele2 account naar Gmail komt pas na 19 minuten aan.Is Tele2 nu zijn eigen uitgaande server aan het blokkeren voor eigen klanten?Het wordt wel vervelend omdat men steeds afhankelijker wordt van deze media.Als iemand een idee heeft hoor ik het wel.Oh ja . . alle instellingen staan goed!
Vandaag deze mail gekregen van "Tele 2” Tele2 <j-migas@inmail.sk> Belangrijk bericht van Tele 2 Geachte klant,Er is ongebruikelijke activiteit gedetecteerd in uw e-mailaccount, klik op de pijl hieronder en log in om uw e-mailaccount actief te houden, om te voorkomen dat u geen berichten kunt verzenden.Klik >>>Bedankt voor je medewerking.Tele2-beheerderNiet op verder geklikt en afzender geblokkeerdZijn er meer mensen die deze berichten krijgen?
Sinds 17 juni krijg ik geen mail meer binnen van @zonnet.nl...krijg melding POP3.versatel.nl werkt niet ?
Sinds maandag 14-06-2021 kunnen klanten die bij ons een mailadres hebben geen mails meer versturen richting een @tele2.nl mailadres.Zelf heb ik alles gecontroleerd betreffende de instellingen binnen de eigen omgeving maar dit lijkt allemaal goed te staan. Op andere form-topics lees ik dat het mogelijk komt door een black-list.Een voorbeeld mailadres waarvan wordt verstuurd is info@suderse.nl die verstuurd vanaf 37.97.231.178. Kunnen wijzelf nog iets proberen of ligt de bal bij jullie, Tele2?
Ik wil graag het email adres/ account verwijderen van versatel. Hoe doe ik dit?Ik gebruik hem niet meer en ben ook geen klant meer bij tele 2. Krijg nu alleen nog spam toegestuurd naar mijn huidige mailadres
Ik heb nog een @zonnet email adres met een onveilig wachtwoord.Als ik naar Mijn Tele2 ga dan kan ik wel inloggen, maar omdat er geen contract is kan ik verder niets doen.Hoe kan ik dit wachtwoord toch wijzigen?
Verstuurde mail (met mailgun.com) naar tele2 adressen leiden tot de melding‘550 Sorry, we do not accept connections from you.’Lijkt een blokkade op ip/afzender adres.Bijzonder vervelend ivm 2FA die gebuikers via email dienen te ontvangen. Wie en hoe kan ik hiervoor benaderen? mr grMarco
Mails vanaf onze mailserver naar tele2.nl adressen komen niet aan:550 Sorry, we do not accept connections from you.Ik heb een delivery notification als voorbeeld. Hoe kan het spamfilter van tele2 worden aangepast?
Goedemiddag,Sinds kort zie ik dat mails vanaf 2 specifieke IP-adressen bouncen met bovenstaande error.Bijvoorbeeld:Remote-MTA: dns; mx10.se.isp-net.nlDiagnostic-Code: smtp; 550 Sorry, we do not accept connections from you.Status: 5.0.0Action: failedFinal-Recipient: rfc822; ***********@tele2.nlLast-Attempt-Date: Fri, 14 May 2021 13:20:08 +0200Dit gebeurt alleen op 2 specifieke IP-adressen en alleen bij adressen @tele2.nl en @inter.nl.net. Wat is hiervan de oorzaak en hoe kan het worden opgelost?
Mijn e-mailadres is geblokkeerd omdat ik vergeten ben een pakket te kiezen.waar kan ik het formulier vinden om hem te deblokkeren
Het is weer niet mogelijk om emails van tele2 account op te halen met een client programma.Vreemd genoeg werkt de zonnet account wel Dus naar de webmail gegaan maar daar doet het ook niets. Het resultaat onderstaande afbeelding.
Zijn er op dit moment (zaterdag 1 mei 2021) problemen met smtp.tele2.nl. Geen bounces, geen errors, maar mail komt ook niet aan. Het gaat alleen om smtp. Pop werkt wel.
Waarom is het niet mogelijk om een gebruikersaccount aan te maken/ de mail van een bestaand gebruikersaccount te veranderen naar een adres met het format voornaam_achternaam+tele2@gmail.com. De ‘+’ wordt geblokkeerd, eveneens als een punt ‘.’. Deze characters maken het mogelijk om je mail in gmail automatisch te categoriseren. Normaal gezien wordt de '+’ of ‘.’ vóór de @ gewoon toegestaan volgens internationale standaarden.Waarom hebben jullie dit zo ingesteld?
Ik weet niet hoe lang het al aan de gang is want ik stuur niet zo vaak een mail naar een andere account die ik beheer, maar vandaag komen dus de mails, die ik verstuur van een cliënt email programma, via smtp poort 587 met verificatie van mijn @tele2.nl + wachtwoord, nergens aan.Ik heb meerdere progs geprobeerd maar niets werkt dus het probleem ligt bij Tele2.In het email programma staan ze dus wel als verzonden ! ! ! !Is de server waar ik op sta weer geblacklist?Kan iemand van Tele2 eens nagaan
eergisteren steeds de foutmelding 502. deze is keurig en snel door tele2 opgelost ik kon probleemloos weer op mijn email. sinds vandaag geen email meer. steeds de melding pagina niet te bereiken. en dat terwijl je belangrijke mail verwacht. ik heb een zonnet account maar ben betaald gebruiker van tele2. . heb kontakt opgenomen met tele2 daar werd me verteld dat het probleem bij tele2 ligt ik hoop dat het snel opgelost word. zit dringend op mail te wachtenal een hele middag geen zonnet webmail. krijg ook door dat de server problemen ondervind code 97. erg vervelend als je op emails zit te wachten en ook evt nog moet beantwoorden.
21-4-2021.nu bijna al een hele dag dat ik niet op mijn email pagina van zonnet kan komen. kan dus niet mailen en ook geen mail ontvangen. hoop dat dit snel opgelost word. probleem vanimddag al gemeld bij tele 2.
Ik krijg op dit moment vertraagd e-mails binnen op mijn zonnet adres. Mails doen er ongeveer 15 á 20 minuten over om binnen te komen. Helaas gaat het hier om 2 staps verificatiemails die binnen 4 minuten verlopen. Ook test mails aan mezelf vanaf mijn eigen mail adres of vanaf g-mail komen met 15+ minuten vertraging binnen. Is er een storing bekend? Weer een spam-golf? (ps Vanmorgen vroeg kreeg ik mails wel gewoon binnen. Als ik mails verzend naar een g-mail worden die wel correct verzonden en komen vrijwel instant aan)
heb de hele avond al de foutmelding 502 bij het afsluiten van mijn email.[zonnet account] hoop dat dit snel verholpen word
heb vanavond last van de foutmelding 502 bij het afsluiten van mijn email [zonnet] wat ook inhoud dat ik op mijn mobiel helemaal geen email heb bij het openen krijg ik meteen al de fout melding 502. hoop dat het snel is opgelost
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.