Sinds 17 juni krijg ik geen mail meer binnen van @zonnet.nl...krijg melding POP3.versatel.nl werkt niet ?
Hey
Laten we snel samen kijken naar een oplossing!
Op onze website staat beschreven welke instellingen je nodig hebt voor Pop3 Versatel, het kan helpen om deze opnieuw in te stellen: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/instellen-en-installeren#mail. Ik heb voor het gemakt de instellingen hieronder geplaatst.
Als je geen Tele2 Thuis diensten meer hebt kan je voor support terecht bij: https://www.zonnet.nl/support. Voor meer informatie hierover hebben we dit topic opgesteld.
Dit zijn de instellingen:
Instellingen @versatel.nl / @zonnet.nl
Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl in
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nl
Poort uitgaande mail: 25
Wil je je e-mailinstellingen aanpassen? Dan kun je het beste de oude instellingen verwijderen en het helemaal opnieuw instellen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.