Skip to main content

Sinds 17 juni krijg ik geen mail meer binnen van @zonnet.nl...krijg melding POP3.versatel.nl werkt niet ?

Hey @vinnied,

Laten we snel samen kijken naar een oplossing! 

Op onze website staat beschreven welke instellingen je nodig hebt voor Pop3 Versatel, het kan helpen om deze opnieuw in te stellen: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/instellen-en-installeren#mail. Ik heb voor het gemakt de instellingen hieronder geplaatst.

Als je geen Tele2 Thuis diensten meer hebt kan je voor support terecht bij: https://www.zonnet.nl/support. Voor meer informatie hierover hebben we dit topic opgesteld.

 

Dit zijn de instellingen:

Instellingen @versatel.nl / @zonnet.nl
Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl in
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nl
Poort uitgaande mail: 25

Wil je je e-mailinstellingen aanpassen? Dan kun je het beste de oude instellingen verwijderen en het helemaal opnieuw instellen.