De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Sinds gister ochtend doet onze internet het niet. Ik heb gister gebeld en er was een storing, maar duurt die storing zo lang dat binnen 24 uur niet ongelost kan worden?
Na verlenging voor sim only gekozen, maar nu werkt de tele2 app niet meer. Een abonnement toevoegen lukt niet. “Het is niet gelukt om je product te koppelen”.
Onder je 18e mag je niet een abonnement op je eigen naam hebben staan. Zelfs niet met toestemming van ouders. Ik heb dus twee abonnementen voor mezelf en mijn zoon. We hadden elk ons eigen account en daaronder het eigen nummer. Zo wil ik het graag. Nu is begin december alles onder 1 account gezet. Ze hebben dat strak getrokken stond in de mail. Maar dat wil ik helemaal niet, maar dat kan niet terug gedraaid worden (aldus de klantenservice). Nu moeten ze met mijn account inloggen. Graag wil ik dus een mogelijkheid voor mijn kind (en straks het broertje ook) dat ze elk hun eigen account kunnen hebben. Bij elk nummer zit ook hun eigen bankrekening, ik hoop niet dat dat ook “strak” getrokken wordt.
beste, Ik ben mijn simkaart code vergeten en kan nu niet inloggen, mijn pas ligt thuis omdat ik op vakantie ben. Nu wil ik inloggen op mijn tele2 maar staat er dat het niet kan. Kunnen jullie mij verder helpen? Met vriendelijke groet,Annefleur Engels
Hello. I recently got my SIM card, it works fine in Netherlands but there was no network and internet in Germany. In mytele2 app I can see that bundle for eu is inactive. How can I fix that?
Waarom kan ik me niet meer inloggen op de ap? In eens mijn telefoonnummer niet bekend best raar🤨🤨
Beste,vijf dagen geleden is mijn nummer van t-mobile overgezet naar tele2. Als ik mijn abonnement op mijntele2 probeer toe te voegen krijg ik echter de melding '’Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.'’. Is hier een spoedige oplossing voor?met vriendelijke groet,Larencio
Hi, Ik word sinds kort wekelijks minstens een paar keer gespooft. Krijg appjes en belletjes van willekeurige mensen dat ik ze heb gebeld. Is het mogelijk dat jullie als provider hier iets aan kunnen doen? Is er iets wat ik zelf kan doen om het tegen te gaan?Ik hoor het graag! Groet, Julius
Beste, Afgelopen 15/07 heb ik een gesprek gehad met een van jullie medewerkers (naam is bij mij bekend) over het tijdelijk verhuizen naar het buitenland. Hierbij gaf de persoon in kwestie aan dat het geen probleem zou veroorzaken om mijn abbonoment actief te blijven gebruiken. Helaas kreeg ik afgelopen week een sms met de mededeling dat jullie mij een hoog bedrag in rekening gaan brengen bij het door blijven gebruiken van mijn data.Na opnieuw met een collega van jullie klantenservice gesproken te hebben bleek inderdaad dat mij niet de juiste informatie is verschaft. Waardoor mijn kosten nu erg hoog gaan oplopen omdat jullie klantenservice dus niet op de hoogte is van jullie eigen regels???Ik zou graag een officiële klacht willen indienen tegen deze persoon, door haar onvolledige en onjuiste informatie zit ik met een hele hoge kosten rekening. ik hoop dat jullie spoedig contact opnemen. groetjes Daphne
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon en simkaart ontvangen. Nummer wordt over een maand overgezet ivm nummerbehoud. Tot die tijd wil ik de nieuwe simkaart al wel gebruiken.Als ik op mijn tele2 probeer het mobiele abonnement toe te voegen krijg ik steeds de melding dat er iets is foutgegaan en ik dit later moet proberen.
In februari 2019 zijn er tompoucenvouchers uitgedeeld onder de klanten.Deze zouden onbeperkt geldig moeten zijn.Echter zijn de streepjescodes uit het bericht verdwenen. Ik vermoed dat de website waar dit werd gehost uit de lucht is gehaald. Alle bijhorende bestanden en links geven een Http/1.1 Service Unavailable. Wat nu? :o
Wanneer de productpagina van de OnePlus Nord 2 bekeken wilt worden, wordt er doorverwezen naar de algemene OnePlus pagina. Hier staan alle (2) modellen van OnePlus die Tele2 aanbied. Als hier wordt geklikt op de OnePlus 9 Pro, wordt de productpagina hiervan getoond. Wanneer er echter voor de Nord 2 wordt gekozen, wordt de gebruiker weer verwezen naar de algemen OnePlus pagina. Dit probleem is er al 1-1,5 maand. Graag zou ik hier een oplossing in zien, aangezien ik geïnteresseerd ben in de Nord 2.
Goedenavond,Ik word de laatste tijden lastig gevallen door iemand die mij constant anoniem belt. Ik heb al 2x een melding gedaan en omdat de nummer een LycaMobile provider heeft, kan Tele2 dus niks voor mij doen sinds LycaMobile zulke gegevens niet loslaat. Dat vind ik apart, want deze persoon blijft me maar lastigvallen. Als ik opneem, zegt niemand wat, maar diegene hangt ook niet op. Als ik mezelf demp, dempt diegene zichzelf ook. Echt een ziek spelletje speelt ie. En hij blijft mij maar op random tijdstippen bellen, maar nooit in de nacht. Ik snap er niks van. Ik vind het ook overdreven om mijn nummer te veranderen door 1 persoon. Tele2 blijft mij adviseren om te blijven melden, maar ik krijg steeds maar te horen “het is LycaMobile, een stille provider, dus dan maar nummer veranderen”. Ik wil weten wie mij zo graag wil lastigvallen. Hebben jullie misschien een oplossing dat NIET te maken heeft met nummer veranderen?
Ik kan niet inloggen op de app. Krijg steeds foutmeldingen, als ik een nieuwe app installeer nog steeds zelfde verhaal. Wachtwoord opvragen kan niet volgens systeem omdat mailadres en telefoonnummer niet matchen. Nieuw account maken kan niet omdat mijn mailadres al een account heeft. Dus kom niet verder.
Sinds gisteren kan ik mijn facturen niet inzien via de website. Op geen enkele browser. Heeft nog iemand hier last van?
Hoi! Ik heb deze maand 1 x het aantal GB’s van mijn abbo verhoogd van 2 naar 10, en toen ik dat opgemaakt had heb ik 1 x 24 uur unlimited aangeschaft. Die laatste is zo bijna voorbij, en ik zie dat ik de GB’s in mijn abbo niet nogmaals kan upgraden, noch kan ik extra data kopen… Waarom is dit? Ik zit in een huis zonder wifi dus ik heb zometeen helemaal geen internet meer en kan dit dus blijkbaar ook niet meer aanschaffen…? Weet iemand wat te doen? Alvast bedankt!!
Hi, Ik kan op mijn tele2 niet inloggen. Heb om nieuwe login gegevens gevraagd, maar ik ontvang geen email. Ik kan mijn telefoonrekening niet zien en controleren. De melding die ik krijg is, dat ik contact moet opnemen. Bij deze.
Hoi,Ik heb net een nieuwe abonnement bij Tele2, alleen als ik dit wil toevoegen aan mijn account dan krijg ik constant een foutmelding. Ik heb een account aangemaakt en moet vervolgens m'n nummer invullen om de nieuwe Abo te koppelen, alleen als ik dan de code invul die ik in een sms krijg als verificatie kom ik niet verder. Enige wat ik zie is een foutmelding en dat ik het later nog eens moet proberen. Dat was gisteren ook al zo. Is er iets wat ik hieraan kan doen of moet ik nog langer wachten voordat het zou werken? Overal staat wel dat ik de Tele2 app kan gebruiken en niet dat ik moet wachten. Het is niet echt een heel erg goeie eerste indruk om eerlijk te zijn.
Hoi, ik heb de afgelopen 2 jaar een abonnement gehad op naam van mijn vader maar gekoppeld aan mij e-mail adres. nu heb ik pas geleden een nieuw abonnement afgesloten op mijn eigen naam maar met hetzelfde e-mail adres. Ik wil nu een nieuw tele 2 account aanmaken met dat e-mail adres maar dit kan niet omdat die al bestaat en als ik inlog op mijn oude account en mijn nieuwe abonnement wil toevoegen geeft de app aan dat de persoonsgegevens niet overeenkomen. Wat kan ik hier aan doen? groet, Lisa
I have received a new SIM card and my phone number has been transferred over today I’ve tried to login to my online account to unlock my SIM card I can’t login because “Oops, this combination is wrong. Try again.” I can’t reset my password because “There is no MyTele2 account yet for this telephone number.” I can’t create a new account because “An account with this number already exists.” I can’t call Customer Services because I don’t have any network connection.Not the start I want as a new customer.
Beste Tele2,Als je wachtwoord of e-mail de volgende 2 tekens bevat (achter elkaar, in deze volgorde): &#Dan verschijnt er een error 500 en kan je niet inloggen. Eventjes de regex fixen gok ik!Met vriendelijke groet,Kaj
Hebben meer mensen laat van dit fenomeen? Ik kan de Tele2 app en de Tele2 website niet bereiken buiten de EU. Ik krijg dan deze foutmelding:Zet ik een Nederlandse vpn op dan werkt alles zonder problemen. Het is geen goede oplossing maar het lijkt me niet dat het zo hoort natuurlijk.
Vanmiddag ontving ik een aantal mails en een sms bericht.Mijn adres en privacy instellingen zouden gewijzigd zijn, vooral die adreswijziging vind ik vreemd?Ik heb zelf helemaal niets gewijzigd, wel is er recent een nieuw abonnement ingegaan.Wat is er veranderd? Ik ga er trouwens maar van uit dat de mails met mijn mobiele abonnement te maken hebben, ik heb ook nog vast internet + tv van Tele2, uit de mails wordt ik in ieder geval niet wijzer.Nu we toch bezig zijn, vroeger kon ik hier trouwens ook inloggen via Facebook, maar dit werkt niet meer, is hier ook iets veranderd?Heb mijn wachtwoord maar gereset via email adres.
Beste heer, mevrouw,Voor mijn opleiding ga ik ongeveer 2 jaar in Noorwegen wonen. Mijn bundels kan ik hier wel gebruiken zoals in Nederland, maar ik vraag mij af of dit ook voor 2 jaar kan? Ik zal tussendoor niet naar Nederland komen, maar ik blijf wel ingeschreven in Nederland. Het is ook geen permanente verhuizing, maar een tijdelijke voor een opleiding. Als het mogelijk is zou ik graag mijn huidige abonnement behouden inclusief mijn nummer, maar als ik ter plekke bij moet gaan betalen omdat ik langdurig in het buitenland ben wordt dat wel een dure grap. Wat zijn de beste opties voor mijn situatie? Alvast dank
De informatie mbt verbruik in de app is anders dan die als ik inlog op mijnTele2 via de browser. Ik snap ook niks van de info in de app. Heel verwarrend. Wat is nu eigenlijk mijn verbruik? Dit is screenshot van de app: Dit is screenshot van de website:De screenshots zijn vlak na elkaar genomen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.