De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Ik heb een unlimited abonnement maar afgelopen week was ik door mijn bundel heen en kon alleen nog maar via SMS opwaarderen. Dit schijnt maar een beperkt aantal keren mogelijk te zijn. Ik kon tot vorige maand via de website mijn tele2 opwaarderen maar nu wordt ik alleen nog maar naar betaalde bundels gelinkt. Is er mogelijk een storing op de site ? Kan iemand van tele2 mij opheldering vragen?
Hoi Mods, zouden jullie mijn account kunnen verwijderen? Misschien handig om de gebruiker de mogelijkheid geven om dit zelf te doen, bespaard jullie tijd en moeite.
Hoewel ik al 11½ jaar klant ben bij Tele2 wordt mijn naam nog steeds niet correct gebruikt, zowel in e-mails als in brieven.Ik vind dit ongelooflijk irritant, want ik heb dit per “e-mail evaluatie“ (wat vond je van deze e-mail?) al tig keer doorgegeven.Ik zou dit graag willen laten doordringen bij Tele2, waarbij ik opmerk dat bellen voor mij geen optie is.
Was bijna door mijn bundel heen. Op voorhand 2G extra data gekocht. Komt niet in extra overzicht te staan (wel op de rekening). Krijg intussen sms-bericht dat mijn standaard data nu echt bijna op zijn. Wanneer gaan die 2G in werking? Ik ben er niet gerust op, want ik zie die 2G niet terug in overzicht op homepage. Wie kan mij hier meer over vertellen?
Goedenavond! Gisteren is mijn telefoon gestolen. Ik probeer op mijn laptop in te loggen op mijn tele2 om een nieuwe simkaart aan te vragen. Helaas krijg je de authenticator code per sms en die sms kan ik dus niet ontvangen omdat ik geen simkaart heb. Ik zou dus graag heel snel een nieuwe simkaart willen bestellen, maar ik kan de klantenservice dus ook niet bellen (geen telefoon ;-). Dus help!
.
Ik heb al een tijdje een account en al een paar maanden een nieuw abonnement. Dit is mijn tweede abonnement bij tele2 maar sinds ik een nieuwe abonnement heb kan en van account ben veranderd sinds ik voorheen onder mijn vaders naam stond een nieuw account aan gemaakt maar ik kan dus niet mijn nummer koppelen aan mijn nieuw account. Had het nummer al ontkoppeld van hey oude account maar blijf de foutmelding krijgen "nummer al gekoppeld aan een ander account" ik heb al meerdere keren mijn oude account gecheckt maar het nummer is niet meer gekoppeld aan dit account Met vriendelijke groet,
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten op een andere naam. Ik heb hiervoor nummerbehoud aangevraagd en dat is gelukt. Alleen als ik nu probeer in te loggen staat er bij mijn eerste account dat er ‘geen actief abonnement’ is (Kan kloppen omdat die is afgelopen). Als ik een nieuw account aan probeer te maken, dan kan dat niet omdat mijn nummer nog gekoppeld zou zijn aan mijn oude account. Ik had gelezen dat alleen medewerkers dit konden oplossen. Ik wil kunnen inloggen met mijn nieuwe account en dat niet mijn oude account nog gekoppeld zit aan mijn nummer.
beste,Ik heb onlangs de samsung galaxy watch 5 aangeschaft. Tot mijn teleurstelling kom ik erachter dat multisim niet mogelijk is bij tele2, waardoor ik het horloge niet optimaal kan gebruiken. Heeft iemand enig idee wanneer we multisim kunnen verwachten?Ik denk er nu over om daardoor over te stappen naar t-mobile (die wel multisim aanbiedt). Echter zit ik dan met de afloopdatum van mijn huidige contract van tele2 wat pas in oktober 2023 eindigt. Weet iemand of het mogelijk is om dit contract eerder te laten eindigen d.m.v. afkopen? Ik heb het toestelkrediet al volledig afgelost.Ik hoor graag of iemand iets weet wat mij kan helpen. met vriendelijke groet, Alice
Ik heb een vraagje over het buiten je bundel gaan. Ik ben sinds kort klant geworden bij Tele2 vanaf BEN. Ik kon daar een optie aanzetten dat wanneer ik over mijn bundel heen zou gaan ik geen verbinding meer zou hebben en dus geen extra kosten zou hebben. Is er een zelfde optie bij Tele2? Of moet ik extra op gaan letten op mijn app?Thanks!
Telkens als ik probeer in te loggen krijg ik een de melding "Oh nee er gaat wat mis! Probeer het opnieuw". De gegevens die ik invul kloppen en een nieuw wachtwoord aanmaken is ook niet de oplossing. Opnieuw installeren en opnieuw mobiel opstarten werkt ook niet. Daarnaast voordat ik uitlogte op MijnTele2 lade er geen gegevens. Ben ik verbannen ofzo van de app? Heel raar ineens.
Telkens als ik probeer in te loggen krijg ik een de melding "Oh nee er gaat wat mis! Probeer het opnieuw". Daarnaast voordat ik uitlogte op MijnTele2 lade er geen gegevens. Ben ik verbannen ofzo van de app? Heel raar ineens. De gegevens die ik invul kloppen, een nieuw wachtwoord aanmaken is ook niet de oplossing en opnieuw installeren en opnieuw mobiel opstarten werkt niet.
Mijn tele2 app doet het niet meer, ook bij mijn vrouw werkt deze niet. Als ik probeer in te loggen komt er steeds te staan oeps er gaat wat mis, probeer het later opnieuw. Ik heb al mijn wachtwoord veranderd (kan wel inloggen op de pc via mijntele2) heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het werkt niet meer. Wat nu?
?Mvg
Hallo, ik heb een tijdje terug een nieuw abonnement afgesloten bij tele2 ik had hiervoor ook al een abonnement maar ik wou een nieuwe telefoon, ik wou toen graag mijn nummer behouden dus had ik daar op gedrukt, maar toen kwam ik er achter dat het ongeveer 2 maand zou duren, dus ik had mijn oude simkaart tot die tijd gebruikt in mijn nieuwe telefoon, toen kwam de dag dat ik de simkaarten moest wisselen om mijn nieuwe abonnement t gebruiken, sinds dien kon ik mijn gegevens niet zien op de tele2 app, en kan ik mijn account ook niet koppelen gister avond had ik de nieuwe update van iOS gedownload waardoor ik mijn simcode weer moest invullen, ik dacht dat mijn simcode zoals altijd 0000 was maar dat bleek niet, dus nu moet ik mijn pukcode invoeren maar die weet ik niet, ik heb perongeluk dat kaartje weggegooid waar dat op hoort te staan. Dus ik probeerde het via mijn tele2, maar dan kan ik geen abonnement selecteren omdat ik die niet kan koppelen.zou iemand mij hierbij kunnen helpen.hopelijk
Ik weet redelijk zeker dat het 10:12 min moet zijn ipv. uur 😉Foutje staat alleen hier in MijnTele2.
Als ik mijn bundel verhoog, zeg in de laatste week van de maand, ontvang ik over de lopende maand dan de totale bundel qua aantal mb's of evenredig verminderd naar het restant van de maand? In het voorbeeld zou dat dus circa 25% van het totaal zijn.
Beste Tele2 Service, Enkele weken geleden heb ik via de chat contact opgenomen met een van de medewerkers om te vragen over het wisselen van mijn abonnement naar een prepaid sim i.v.m. Reizen. Destijds is mij het volgende verteld:( 4m 35s ) Hind: Aha, dan kan je het meteen mogelijk maken. Meestal duurt het proces maximaal 30 dagen( 5m 20s ) bart vermeulen: oke fijn( 5m 35s ) bart vermeulen: dus als ik het 16 september stop zet dan hoef ik niet meer over de maand oktober te betalen?( 7m 44s ) Hind: Bij Tele2 factureren we altijd achteraf, maar je betaald voor wat je gebruikt.( 8m 26s ) Hind: Dus als jij per 16 september overgaat, dan betaal je tot dan Nu heb ik vandaag telefonisch contact opgenomen, waarbij ik krijg te horen dat er een 30 dagen opzegtermijn aanwezig is waarbij de abonnement kosten van mijn sim-only door lopen. De gehele reden waarom ik deze informatie destijds wilde weten was zodat ik niet teveel moest gaan betalen en tijdig mijn abonnement stop zou zetten. Dit is dus
Volgens mijn account staat in de cirkel EU een hoeveelheid van 22.000mb. Ik heb tot vandaag gebruikt 7,63 gb en zou over hebben volgens die cirkel 9,350mb. Nu kan ik best rekenen maar opgeteld kom ik dan aan 18.000mb. Op mijn 2e abbonement onder dezelfde voorwaarden is het wel goed gegaan. Gebeld met klantenservice maar daar wordt je ook niet wijzer van en gesprek werd op een gegeven moment afgebroken. Zit momenteel in Frankrijk.Oeltjesjoeltje
Wie weet wanneer Tele2 nu eens eindelijk een E sim gaat aanbieden? Ze zeggen altijd dat Tmobile de grote broer/zus is van Tele2, die gebruiken wel al een E sim, voor mij een reden om over te stappen……Hoe denken jullie hierover?
@Johrick van Tele2 Ik krijg op dit moment alleen elke maand de factuur per mail van mijn eerste telefoonnummer. Als ik de instelling wijzig voor het tweede telefoonnummer, dan wordt er aangegeven dat de instelling is opgeslagen. Maar als ik daarna naar de instelling terug ga, dan is mijn keuze weer ongedaan gemaakt.Privébericht heb je reeds ontvangen n.a.v. mijn eerdere bericht dat je zelf hebt gesloten waarna je mij vertelt dat ik je niet ongevraagd een PB mag sturen. Nee, die is logisch.
Ik heb een privébericht gekregen van gebruiker annawill02 waarin ze vraagt haar te mailen, omdat ze m'n profiel interessant vond. Graag dit privébericht verwijderen. Dat ik dit zelf niet kan is mij ook een raadsel.Waarom zijn eerdere topics hierover gesloten? Hou alle meldingen toch allemaal in één topic! Ik neem nog de moeite om een nieuw topic te openen, maar kan me voorstellend dat veel gebruikers zoiets hebben van: laat maar zitten.
Is het mogelijk om 1 achterstand van 2021 (die meteen is hersteld) wegens belangenafweging te verwijderen? die melding zorgt ervoor dat ik niet in aanmerking kom voor een lening.
Ik ben met een sim only abbonement overgestapt naar Tele2.Nu wil ik mijn telefoonnummer koppelen aan mijn account, maar er staat dat mijn nummer al is gekoppeld aan een ander account en dat ik deze eerst moet ontkoppelen. Ik weet echter niet hoe
Beste Tele2-support/forumleden,Ik heb een tweetal vragen m.b.t. de (pre-)order van de Galaxy Z Flip 4:1. Er staat in de actievoorwaarden dat je een Galaxy Watch 5 LTE (grijs) krijgt bij een Galaxy Z Flip 4 i.c.m. een abonnement. Maakt het hierbij uit of je een 24-maanden contract hebt of een maandelijks opzegbaar abonnement? In de 'bijzondere actievoorwaarden' kan ik hier niets over vinden.2. De tweede actie is 200 euro inruilwaarde. Kun je dit óók doen als je al gebruik hebt gemaakt van de Galaxy Watch 5 actie?Alvast bedankt!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.