Goedenavond! Gisteren is mijn telefoon gestolen. Ik probeer op mijn laptop in te loggen op mijn tele2 om een nieuwe simkaart aan te vragen. Helaas krijg je de authenticator code per sms en die sms kan ik dus niet ontvangen omdat ik geen simkaart heb. Ik zou dus graag heel snel een nieuwe simkaart willen bestellen, maar ik kan de klantenservice dus ook niet bellen (geen telefoon ;-). Dus help!
beantwoord
Telefoon gestolen, kan online niet inloggen met authenticator
Beste antwoord door eric
De mijn.tele2.nl omgeving had je voordat je sim werd gestolen. Achteraf en zonder sms verificatie zou betekenen dat 'iedereen' een account zo kunnen activeren, een onwenselijke situatie.
De klantenservice is dan nog de enigste optie. Bel hen morgenochtend met een andere telefoon. Dan kunnen ze gelijk een nieuwe simkaart regelen.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.