beantwoord

Extra gekochte data niet zichtbaar op overzicht, wel op rekening

  • 22 October 2022
  • 3 reacties
  • 50 x bekeken

Was bijna door mijn bundel heen. Op voorhand 2G extra data gekocht. Komt niet in extra overzicht te staan (wel op de rekening). Krijg intussen sms-bericht dat mijn standaard data nu echt bijna op zijn. Wanneer gaan die 2G in werking? Ik ben er niet gerust op, want ik zie die 2G niet terug in overzicht op homepage. Wie kan mij hier meer over vertellen? 

icon

Beste antwoord door eric 22 October 2022, 11:10

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Op voorhand kopen van extra data kan, maar de data is alleen in de factuurperiode van aankoop geldig. Dus stel je koopt het op 15 september, dan kun je het t/m 30 september gebruiken. 

Dank voor je antwoord, Eric. Wat ik raar vind en mij zorgen baart is dat ik mijn extra aankoop in de vorm van 2GB niet terug zie op de homepage bij de data. Die blijft op het oude, afnemende getal staan. Komt dat er alsnog bij als dit op nul staat, dat je weet? 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @FCInge allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet en bedankt voor je screenshot. Ik ben er direct voor je ingedoken en ik zie dat je normale bundel uit 7GB data bestaat. De 2GB Extra Data die je hebt aangeschaft worden hierbij opgeteld waardoor je op 9GB staat. Toen de 7GB uit je normale bundel volledig waren verbruikt ging je extra data van 2GB direct in. 

Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt! 😄

Reageer