Skip to main content
Antwoord

Probleem inloggen MijnTele2 app

  • September 30, 2022
  • 2 reacties
  • 128 x bekeken

Telkens als ik probeer in te loggen krijg ik een de melding "Oh nee er gaat wat mis! Probeer het opnieuw". Daarnaast voordat ik uitlogte op MijnTele2 lade er geen gegevens. Ben ik verbannen ofzo van de app? Heel raar ineens. De gegevens die ik invul kloppen, een nieuw wachtwoord aanmaken is ook niet de oplossing en opnieuw installeren en opnieuw mobiel opstarten werkt niet. 

Beste antwoord door Stefan.leusink

Updated

 

2 reacties

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • Antwoord
  • September 30, 2022

Updated

 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Stefan,

Lukt het inmiddels weer om de MijnTele2 app te gebruiken? Je was zeker niet verbannen hoor, dat lag niet aan jou. Er waren problemen bekend in de app. Deze zijn vrijdag weer opgelost, gelukkig. Laat je het me weten of alles weer werkt of dat ik je nog ergens bij kan helpen? 😄