beantwoord

Probleem inloggen MijnTele2 app

  • 30 September 2022
  • 2 reacties
  • 124 x bekeken

Telkens als ik probeer in te loggen krijg ik een de melding "Oh nee er gaat wat mis! Probeer het opnieuw". Daarnaast voordat ik uitlogte op MijnTele2 lade er geen gegevens. Ben ik verbannen ofzo van de app? Heel raar ineens. De gegevens die ik invul kloppen, een nieuw wachtwoord aanmaken is ook niet de oplossing en opnieuw installeren en opnieuw mobiel opstarten werkt niet. 

icon

Beste antwoord door Stefan.leusink 30 September 2022, 20:56

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Updated

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey Stefan,

Lukt het inmiddels weer om de MijnTele2 app te gebruiken? Je was zeker niet verbannen hoor, dat lag niet aan jou. Er waren problemen bekend in de app. Deze zijn vrijdag weer opgelost, gelukkig. Laat je het me weten of alles weer werkt of dat ik je nog ergens bij kan helpen? 😄

Reageer