De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Hallo ik vraag me af waarom mn tegoed wat ik niet gebruik vervalt, zou t normaal vinden dat dit blijft staan miv nieuwe maand daar ik er ook voor betaald heb😊
Hoi, de bundelbooster van mijn Unlimited Data abo werkt niet. Via de app krijg ik alleen de melding dat ik extra data kan aanvragen wanneer ik nog 500 MB op mijn bundel heb. Zit nu op 90MB, het zou dus moeten kunnen 🤷🏻♀️ Via SMS naar 1280 krijg ik melding dat deze bundel nu niet aangeschaft kan worden. En via MijnTele2 lukt het ook niet… Ik lees dat de bundelbooster vaak problemen geeft. Kan ik hier zelf iets aan oplossen?
Goedemorgen, Ik kan al een aantal dagen niet inloggen in MijnTele2, zowel via de website als via de app. Via de browser krijg ik de foutmelding: fout bij ophalen data. De app geeft aan: de app is onverwachts gestopt. Ik heb mijn wachtwoord al gewijzigd maar dit heeft het probleem ook niet opgelost. In mijn omgeving zijn er meer mensen met dit probleem en ik lees het op dit forum ook in topics van maanden terug dus ik vraag me af wanneer dit wordt opgelost? Bedankt voor de reactie alvast :)
Beste Lezers, Ik zou graag onbeperkt internet willen aanschaffen, hier bij Tele2. Ik kijken wat nou de gebruikersvoorwaarden zijn enzovoort. In de extra informatie bij de databundel staat dat ik elke dag 5Gb krijg en als dat op is dat ik nog een keer 1GB kan vragen. Ergens daar onder staat ook weer dat er bij een bundel van 20GB & onbeperkt maar 15 GB in de eu gebruikt mag worden. Hoe zit dit nou? krijg ik elke dag 5GB of maar 15GB per maand? Groetjes, Loet
Ik zou graag mijn rekeningnummer willen wijzigen naar Bunq maar ik zag dat deze nog steeds niet als mogelijkheid word weergegeven in MijnTele2. Is er een moderator die me hierbij kan helpen?
Ik had vernomen dat providers gegevens bijhouden over wie ik bel en wie mij bellen. Nu is mijn vraag of ik ergens een lijst kan vinden met alle nummers die mij gebeld hebben per maand?
Geachte heer/mevrouw, Ik wil overstappen naar een andere provider met mijn eigen nummer. Ik had online al opgezegd maar toen ik zag dat ik 10 dagen moest wachten belde ik de klantenservice. Hij heeft mij uitgelegd hoe dat zit maar het is niet echt duidelijk. Wat moet ik precies regelen met mijn nieuwe provider en wat moet ik nog regelen bij tele2 voordat ik kan overstappen naar mijn nieuwe provider(Vodafone). De rede waarom ik zo snel wil overstappen is omdat het scherm van mijn telefoon kapot is en ik zsm een ander wil hebben. Wat mij wel werd verteld is dat ik pas 1 juli een nummerbehoud bij Vodafone kan aanvragen maar wat gebeurt er verder? Kan ik nu alvast mijn nieuwe telefoon laten bezorgen en de eenmalige kosten betalen? of moet ik echt wachten tot 1 Juli wanneer ik mijn nummerbehoud kan aanvragen? en wat regelt vodafone verder met tele2?
Ik heb geen toegang meer tot het email adres wat gekoppeld zit aan mijn tele2 account. Hierdoor kan ik niet meer inloggen op mijn tele2 en dat terwijl ik wat veranderingen aan mijn abonnement wil maken. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Beste Tele2, ik word de laatste dagen enkele keren gebeld door iemand van tele2 met het nummer 0614094109 over mijn Tele2 internetabonnement. Ik heb dat overigens net opgezegd. Klopt het dat jullie met een mobiel nr bellen? Mvg, Tim
Ik wil al 2 maanden lang mijn bundel aanpassen. Ik krijg continu het scherm te zien ‘fout bij ophalen data, er is iets fout gegaan bij het ophalen van de data, herlaad de pagina of log opnieuw in via mijn tele2’. Wat ik ook doe ik kom iedere keer terug bij dit scherm. En als ik verder klik krijg ik een witte pagina. Dit gebeurt via de app maar ook online. Zowel op safari als chrome geprobeerd. Hoe kan ik mijn bundel aanpassen?
?????
Beste, sinds het afsluiten van het abonnement in december 2019, kan ik mijn account niet activeren. Ik krijg de activerings mail niet binnen en deze staat ook niet in ongewenst of spam. Heb 3 verschillende e-mailadressen geprobeerd en niets lukt. Graag uw hulp.
In de Appstore is een nieuwe MijnTele2 app verschenen onder de naam van T-Mobile. De app is afgezien van het appicoon het zelfde gebleven Echter als ik in probeer te loggen krijg ik de melding dat ik nog geen gebruik kan maken van de app. Omdat ik nog niet op het nieuwe netwerk zit. Wanneer moet dit proces klaar zijn? En wordt met dit nieuwe netwerk het T-Mobile netwerk bedoeld??
Een tijd geleden geleden (rond december) had ik online via jullie site een toestel plus abonnement aangeschaft terwijl ik al een abonnement had lopen. In de tussentijd maakte ik gebruik van het nieuwe toestel met mijne oude abonnement. Het oude abonnement is gisteren verlopen en nu wil ik gebruik wil maken van de nieuwe (moet hem namelijk eerst online activeren). Het blijkt via MijnTele2 dat ik nu helemaal geen abonnement meer heb. Ik zou graag willen weten hoe dit komt en hoe dit z.s.m opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, K.
Ik zou graag mijn facturen nog willen hebben van jan,feb,maart en april 2019. Kan dat? Als ik inlog en mijn facturen bekijk kan ik alleen terug tot en met Mei 2019
Tot en met 16 maart 2020 had ik een abonnement bij Tele2. Ik had hierbij een telefoonnummer die ik al jaren heb en waar een heleboel accounts aan zijn gekoppeld. Nu is het zo dat ik een nieuw abonnement heb bij een andere provider met een ander nummer, maar dat ik nog steeds wel accounts e.d. nodig heb van mijn oude nummer. Is het mogelijk om via een simonly abonnement dit nummer terug te krijgen, zodat ik daar de benodigde informatie van terug kan halen? Ik probeerde net zelf een simonly abonnement met dat nummer af te sluiten, maar dat ging niet. Misschien weet iemand hier of er nog iets mogelijk is, zeker omdat het nog niet zo lang geleden is.
Beste Tele2ers, In het verleden ben ik klant van Tele2 geweest zoals jullie weten, vanaf deze week kom ik terug en dien ik natuurlijk in mijn Tele2 account de sim te activeren. Vreemd genoeg kon ik begin dit jaar nog wel in mijn Tele2 account en ook in de app… Maar als ik nu inlog logt hij in, maar daarna wordt ik er uit gegooid met de mededeling: Ongeldige e-mailadres en wachtwoord combinatie. Terwijl ik met hetzelfde account begin dit jaar gewoon kon inloggen en in de app ook, zal wel handig zijn als dit werkend wordt gemaakt als ik mijn sim wil activeren..
Goedemiddag, Ik krijg al vaker belletjes van mensen die zeggen dat ze mij terugbellen, terwijl ik hen nooit heb geprobeerd te bellen. Ook ontvang ik wel eens SMS berichten met de vraag: ‘wie is dit?’. Ik heb dus het idee dat mijn nummer door anderen gebruikt wordt om te bellen. Hoe is dit mogelijk? En belangrijker nog, hoe kom ik hier vanaf? Ik gebruik dit nummer al zo'n 17 jaar en wil hem graag behouden. Met vriendelijke groet, Rick
Ik ben sinds een maand weer terug bij Tele2 met een mobiel abonnement. Toen ik Mijn Tele2 activeerde en inlogde voor de eerste keer zag ik echter mijn oude contactgegevens staan, en er geen abonnement actief. Toen contact opgenomen met de klantenservice en die gaf aan dat je niet 2 x met hetzelfde e-mailadres een Mijn Tele2 account kan hebben. Ze veranderde op mijn oude account het emailadres en stuurde me opnieuw een activatielink. Na het activeren en wijzigen van mijn wachtwoord kon ik echter niet opnieuw inloggen. Ik probeer nu al een maand opnieuw een wachtwoord aan te vragen maar deze blijft maar laden en de mail wordt niet verstuurd. Ik heb hier al 3 keer contact voor opgenomen met de klantenservice en die geven aan dat het een storing is en ze niks kunnen betekenen en ik het later opnieuw moet proberen. Inmiddels al een maand aan de gang en ik heb niet het idee dat er enig verbetering in zit. Kan iemand mij helpen met bijv een account reset?
Hi, In mijn Tele2 app wordt het aantal resterende belminuten niet goed weergeven. Ik heb 100 min/sms in mijn bundel maar door een fout in de app heb ik geen enkel inzicht in mijn verbruik. Zie bijgevoegde foto. Kan dit spoedig worden opgelost? Bij voorbaat dank. Groet, Stanley
Ik heb een nieuw abonnement met nummerbehoud bij Tele2, en die zou vandaag om 9:00 ingaan. Mijn oude abonnement bij Hollandsnieuwe is al beëindigd. Helaas zie ik steeds als ik de app van Tele2 open dat mijn 06-nummer nog niet actief is en als ik het wil activeren via mijn Tele2 account dan staat er '’Geen abonnement is gevonden'’. Dit is niet zo handig aangezien ik wel bereikbaar moet zijn voor mijn werk:( Iemand enige raad hoe dit op te lossen is? Of is dit normaal?
Momenteel een storing bij activatie/aanmelden 'Mijn Tele2' Melding voor: Nieuwe leden. Wat: De 'Mijn Tele2' activatie/aanmelding heeft momenteel een storing (26-04-2020) waardoor je tijdelijk je nieuwe account niet kunt activeren. Toelichting: ik bleef op een laadscherm hangen en heb toen contact opgenomen met een medewerker via de chat. Daaruit bleek dat er momenteel een storing is bij het activeren van nieuwe 'Mijn Tele2' leden. Oplossing: De medewerkers zijn hard bezig zit met het oplossen van deze storing, ik zal elke 24 uur opnieuw proberen m'n 'Mijn Tele2' te activeren en deze post updaten zodra het gelukt is.
Het lukt me niet om MijnTele2 te activeren. De eerste keer dat ik het probeerde kreeg ik wel een mailtje om de activatie te bevestigen, maar de pagina achter de link wilde niet laden. Als ik nu een nieuwe activatielink probeer te laten sturen krijg ik altijd de melding “Sorry, er is iets misgegaan”. Als ik met een ander emailadres registreer krijg ik niet deze foutmelding, maar komt het mailtje met de activatielink gewoon nooit binnen. Wat nu?
Ik heb geprobeerd mijn mailadres te wijzigen. In de app staat het nieuwe mailadres ook bij mijn account. Echter heb ik geen bevestigingsmail ontvangen, waardoor ik niet kan inloggen met mijn nieuwe mailadres. Hoe kan ik zorgen dat ik met mijn nieuwe mailadres in kan loggen in plaats van met mijn oude mailadres? Met vriendelijke groet, Britt
Mijn app deed het helaal niet dus we probeer den op nieuw ie nstalleren maar nu crashed de hele app na in oer van alleen het email adress all. Dit alles op een xiaomi mi mix 2s. Het heeft een tijd perfect gewerkt en mijn telefoon app stop gewoon crash naar desktop
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.